اخبار تکنولوژی

۱۰ مورد از بهترین گوشی های جهان در ماه گذشته از نگاه AnTuTu

به گزارش AnTuTu، لیست بهترین گوشی های یک ماه اخیر دنیا مملو از پرچمداران چینی مجهز به تراشه نسل ۳ اسنپدراگون ۸ است، با این حال شگفتی هایی در انتظار ما هستند!

با معرفی نسل جدید تراشه های پرچمدار کوالکام یعنی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، شرکت های گوشی های اندرویدی نیز یکی پس از دیگری از محصولات ممتاز و قدرتمند خود که به این تراشه مجهز شده اند رونمایی کردند. بنابراین ماه گذشته ماه جالبی برای دنیای گوشی های اندرویدی بود. در همین راستا AnTuTu فهرستی از بهترین گوشی های جهان را در نوامبر ۲۰۲۳ اعلام کرد و ده پرچمدار قدرتمند اندرویدی را در این ماه معرفی کرد.

طبیعتا لیست اعلام شده مملو از گوشی های مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل است. است ۳٫ در عین حال، شگفتی هایی در این لیست وجود دارد که ارزش دانستن آنها را دارد. در ادامه با کافه نیوز همراه باشید تا این لیست را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

بهترین گوشی های ماه نوامبر ۲۰۲۳ جهان از دید AnTuTu

به‌طور خلاصه، ده گوشی برتر جهان در ماه گذشته از دیدگاه تست انتوتو و امتیازات کسب شده توسط هریک به‌صورت زیر هستند:

  1. Red Magic 9 Pro+ (Snapdragon 8 Gen 3, 16GB+512GB): ۲,۱۸۸,۶۳۱
  2. Vivo X100 (Dimensity 9300, 16GB+1TB): ۲,۱۸۴,۱۵۳
  3. iQOO 12 (Snapdragon 8 Gen 3, 16GB+1TB): ۲,۱۷۴,۴۸۴
  4. iQOO 12 Pro (Snapdragon 8 Gen 3, 16GB+1TB): ۲,۱۴۱,۰۰۴
  5. vivo X100 Pro (Dimensity 9300, 16GB+1TB): ۲,۱۰۹,۸۸۰
  6. Xiaomi 14 Pro (SD8 Gen 3, 16GB+512GB): ۲,۰۰۶,۸۶۱
  7. Xiaomi 14 (Snapdragon 8 Gen 3, 16GB+512GB): ۲,۰۰۴,۲۶۳
  8. iQOO 11S (Snapdragon 8 Gen 2, 16GB+512GB): ۱,۶۴۷,۷۵۶
  9. OnePlus Ace 2 Pro (SD8 Gen 2, 24GB+1TB): ۱,۶۴۲,۴۱۸
  10. Vivo X90 Pro+ (SD8 Gen 2, 12GB+512GB): ۱,۶۲۹,۵۳۵

همان‌طور که انتظار می‌رود، گوشی پرچمدار تازه‌وارد رد مجیک ۹ پرو پلاس برترین گوشی ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ است که با کسب امتیاز ۲۱۸۸۶۳۱ توانسته عنوان قدرتمندترین گوشی اندرویدی حال حاضر جهان را از آن خود کند. این گوشی بهینه‌ترین سیستم خنک‌کننده را در میان تمامی پرچمداران بازار در اختیار داشته و در نتیجه عملکردی خیره‌کننده را در صدر جدول از خود ارائه می‌کند.

blank

در رده دوم لیست بهترین گوشی های ماه گذشته ANTUTU نیز ویوو ایکس ۱۰۰ است که به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز بوده و ضمن کسب امتیاز ۲۱۸۴۱۵۳ در رده دوم لیست جای گرفته است. اختلاف امتیاز این گوشی با ردمجیک ۹ پرو پلاس تنها ۴۵۰۰ امتیاز است. کسانی که با بنچمارک انتوتو و جزئیات آن آشنا هستند، می‌دانند که این اختلاف امتیاز عملا ناچیز به شمار می‌رود.

blank

در رده سوم، iQOO 12 قرار گرفته که به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام مجهز بوده و عملکردی فوق‌العاده را ارائه می‌کند.این گوشی امتیاز ۲۱۷۴۴۸۴ را کسب کرده و همانند دیگر پرچمداران این کمپانی که به ارائه عملکرد فنی مثال‌زدنی و سیستم خنک‌کننده عالی شهرت دارند، محصولی استثنایی به شمار می‌رود.

blank

در رده‌های بعدی لیست، جدیدترین پرچمداران Xiaomi، یعنی شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو قرار گرفته‌اند. این دو گوشی که در ماه گذشته به‌لطف استفاده از تراشه‌های قدرتمندشان صدرنشینان لیست بهترین گوشی‌های انتوتو بودند، در این ماه توانستند امتیازات بیشتری نسبت به ماه گذشته کسب کرده و سقف دو میلیون امتیاز را رد کنند. این عملکرد البته برای غلبه بر سایر رقبای چینی کافی نبوده؛ چرا که پرچمداران شیائومی نتوانستند در این ماه رتبه‌هایی بهتر از ششم و هفتم را در لیست به دست آورند. این بهبود امتیازات سری Xiaomi 14 البته به‌خاطر بهینه‌سازی‌هایی بوده که در این گوشی‌ها انجام شده است. حال که هیاهوی «اولین بودن» برای استفاده از چیپست‌های پرچمدار کوالکام به پایان رسیده، می‌توان انتظار داشت گوشی‌های شیائومی در ماه‌های آتی به امتیازات بهتری هم دست پیدا کنند.

blank

در ادامه لیست همچنین شاهد حضور سه گوشی iQOO 11s، وان پلاس ایس ۲ پرو و ویوو ایکس ۹۰ پرو پلاس در رده‌های هشتم، نهم و دهم هستیم. این سه گوشی که همگی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز هستند، شگفتی‌سازان این ماه به شمار می‌روند؛ هرچند که با انتشار محصولات جدید مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ می‌توان انتظار داشت این پرچمداران در ماه آینده از لیست حذف شوند!

بد نیست بدانید که کمپانی وان پلاس از همین الان ادعا کرده که پرچمدار بعدی‌اش، OnePlus 12 امتیاز ۲۳۳۳۰۳۳ را کسب کرده و از همین الان یکی از کاندیداهای اصلی کسب رتبه برتری بنچمارک انتوتو در ماه‌های آتی است. البته ادعای کمپانی‌های گوشی‌ساز معمولا در عمل به واقعیت تبدیل نمی‌شود! بنابراین باید منتظر ماند و دید تکلیف OnePlus 12 و سایر پرچمداران مجهز به Snapdragon 8 Gen. 3 به کجا خواهد انجامید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا