اخبار تکنولوژی

چگونه حساب گوگل خود را از یک گوشی دیگر خارج کنیم؟

چگونه حساب گوگل خود را از یک گوشی دیگر خارج کنیم؟

نحوه لغو دسترسی تلفن به حساب Google

بد نیست بدانید که گوگل محصولات هوشمندی را که از حساب کاربری گوگل شما در آنها استفاده می شود، بسیار دقیق تشخیص می دهد. با رفتن به منوی تنظیمات حساب Google خود در هر زمانی می توانید دسترسی به هر تلفن یا رایانه لوحی را که دارای حساب Google است متوقف کنید. در این مقاله تصمیم گرفتیم نحوه لغو دسترسی دستگاه های هوشمند به حساب گوگل خود را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید و مقاله را تا انتها بخوانید.

در این راستا می توانید اکانت گوگل خود را روی گوشی، لپ تاپ، تبلت یا سایر سیستم های خود فعال کرده و از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، مرورگر کروم در سیستم شما می تواند با حساب کاربری گوگل کاربر همگام شود یا به عبارت دیگر Sync شود. همچنین استفاده از اکانت گوگل در تبلت ها و گوشی های اندرویدی یکی از مهم ترین قابلیت های اکانت گوگل است. هنگامی که از حساب Google خود در تلفن، رایانه لوحی یا سیستم دیگری استفاده می کنید، لیست این سیستم ها و دستگاه ها در منوی تنظیمات حساب Google شما قرار دارد. به عبارت دیگر، گوگل دقیقاً دستگاه‌ها و سیستم‌هایی را می‌شناسد که حساب Google شما در آن‌ها وجود دارد. می‌توانید در هر زمان با رفتن به منوی تنظیمات حساب کاربری خود، دسترسی دستگاه‌ها و سیستم‌های مختلف خود را به حساب Google خود مدیریت و لغو کنید.

حال تصور کنید که راه حل حذف گوشی یا تبلت از لیست دستگاه های مرتبط با اکانت گوگل یا به عبارتی لغو دسترسی گوشی یا تبلت به حساب گوگل است. در این مواقع باید مراحل ویژه و ساده ای را که به شما می گوییم انجام دهید. در این مقاله تصمیم گرفتیم نحوه لغو دسترسی دستگاه های هوشمند به حساب گوگل خود را به شما آموزش دهیم. روش دیگری را می توان برای لغو دسترسی به سایر دستگاه ها و سیستم های مرتبط با حساب Google استفاده کرد. اگر در مورد هر یک از قسمت ها و مراحل این روش سوال یا نظری دارید می توانید در قسمت نظرات و پیشنهادات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دسترسی تلفن همراه به حساب گوگل

همانطور که گفته شد، تصور کنید که می خواهید دسترسی به حساب Google خود را در تلفن یا رایانه لوحی یا سایر سیستم ها لغو کنید. برای این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

ابتدا نماد تنظیمات گوشی یا تبلت خود را پیدا کرده و به تب تنظیمات بروید. در صورت لزوم باید اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کرده و وارد شوید.

در این قسمت بخش های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها Login و Security می باشد. در این قسمت یک گزینه آبی به نام Devices and Notifications وجود دارد که باید آن را انتخاب کنید.

در این مرحله در پنجره ای به نام Recently used devices گزینه View devices را انتخاب کنید.

در این بخش، لیستی از دستگاه ها و سیستم های مرتبط با حساب Google خود را مشاهده خواهید کرد. حالا نام گوشی یا تبلت خود را انتخاب کنید تا مشخصات کامل آن را ببینید.

اکنون باید گزینه Remove را انتخاب کنید تا فرآیند لغو دسترسی گوشی یا تبلت به حساب گوگل تکمیل شود.

در نتیجه، به راحتی می توانید دسترسی تلفن یا رایانه لوحی خود به حساب Google خود و دسترسی هر دستگاه یا سیستم فهرست شده دیگری به حساب Google خود را لغو کنید.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به شما آموزش داده ایم که چگونه دسترسی گوشی یا تبلت خود را به اکانت گوگل خود لغو کنید. اگر در مورد هر یک از قسمت ها و مراحل این روش سوال یا نظری دارید می توانید در قسمت نظرات و پیشنهادات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله