اخبار تکنولوژی

آموزش تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید

آموزش تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید

با نحوه استفاده از آهنگ زنگ سفارشی در اندروید آشنا شوید

ممکن است بخواهید هنگام زنگ زدن تلفن همراهتان همان آهنگ زنگی را داشته باشد که برای آن انتخاب کرده اید. شما به راحتی می توانید از هر فایل صوتی که می خواهید به عنوان آهنگ زنگ یا زنگ مخصوص گوشی موبایل و تبلت خود استفاده کنید. در این مقاله نحوه انجام این کار را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

از آنجایی که به راحتی می توانید یک دستگاه سیستم عامل اندروید را شخصی سازی کنید و هر عنصر آن را مطابق با نظر و سلیقه شخصی خود تغییر دهید، آهنگ زنگ و آهنگ زنگ اندروید از این ویژگی مستثنی نیستند. و به راحتی می توانید با سیستم عامل اندروید بدون روت آهنگ زنگ گوشی خود را با توجه به سلیقه شخصی خود تغییر دهید و از هر فایل صوتی که دوست دارید به عنوان آهنگ زنگ گوشی خود استفاده کنید و زمانی که گوشی شما زنگ می زند باید همان فایل صوتی که انتخاب کرده اید آهنگ زنگ باشد. .

بنابراین اگر شما نیز قصد تغییر آهنگ زنگ گوشی خود را دارید، بهتر است این مقاله و آموزش های ما را دنبال کنید تا بتوانید آهنگ زنگ گوشی موبایل اندروید خود را تغییر دهید و از آن لذت ببرید. برای این کار به صورت زیر عمل کنید:

۱٫ فایل صوتی مورد نظر را که می خواهید به عنوان آهنگ زنگ انتخاب کنید دانلود کنید.

هنگامی که می خواهید آهنگ زنگ خاصی را برای دستگاه خود انتخاب کنید، اگر آن فایل صوتی یا آهنگ زنگ در دستگاه شما موجود نیست، آن را دانلود کنید یا به روش دیگری به دستگاه خود منتقل کنید. در واقع، این اولین کاری است که قبل از اینکه بتوانید به مراحل بعدی بروید، باید انجام دهید.

۲٫ برنامه File Manager را نصب کنید.

برای تغییر آهنگ زنگ یا آهنگ زنگ خود باید یک فایل منیجر بر روی دستگاه خود داشته باشید، لازم به ذکر است که فایل منیجر به صورت پیش فرض بر روی برخی از دستگاه های اندرویدی نصب شده است که در این صورت نیازی به نصب این برنامه ندارید، اما اگر اگر می خواهید یک فایل منیجر روی گوشی خود نصب کنید، می توانید از برنامه هایی مانند ES File Explorer، Solid Explorer File Manager استفاده کنید.

۳٫ فایل صوتی یا آهنگ زنگ مورد نظر را به مسیر مربوطه انتقال دهید.

در ابتدا فایل صوتی یا آهنگ زنگ مورد نظر را دانلود کردید یا به نوعی توانستید آن را به حافظه گوشی خود وارد کنید، اکنون زمان آن رسیده است که آن فایل یا آهنگ زنگ را به مکانی مناسب در حافظه گوشی منتقل کنید، به عنوان مثال، شما این فایل صوتی را دانلود کرده اید، بنابراین باید با استفاده از فایل منیجر به تب دانلود رفته و فایل صوتی یا آهنگ زنگ مورد نظر را از آنجا کپی کنید. سپس به دنبال پوشه Notifications یا Ringtones بگردید (این پوشه به طور پیش فرض بر روی دستگاه نصب شده است)، پس از پیدا کردن این پوشه، فایل کپی شده یا برش شده را در آنجا پیست کنید.

توجه: اگر پوشه های بالا را در دستگاه خود پیدا نکردید، می توانید یک پوشه ایجاد کنید و نام آن را Ringtone بگذارید و فایل کپی شده را در آن جایگذاری کنید. توجه داشته باشید که هنگام ایجاد یک پوشه جدید، نام آن را انتخاب کنید تا از پوشه های دیگر گوشی با همین نام متمایز شود.

۴٫ آهنگ زنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

زمانی که مراحل بالا را انجام دادید، کار شما تمام شده و تنها در این مرحله باید فایل صوتی یا آهنگ زنگ مورد نظر را انتخاب کنید. برای این کار موارد زیر را انجام دهید:

  • وارد قسمت تنظیمات شوید.
  • بر روی گزینه Sound and notification کلیک کنید.
  • گزینه Phone Ringtone را انتخاب کنید.
  • به لیستی از آهنگ های زنگ و آهنگ های زنگ می رسید، فایل صوتی مورد نظر را که به پوشه Notification یا Ringtone منتقل کرده اید انتخاب کنید و سپس گزینه OK را انتخاب کنید.
  • کار شما تمام شده است و آهنگ زنگ تلفن شما به آهنگی که انتخاب کرده اید تغییر می کند.

کلام پایانی این است که اگر علاقه مند به تغییر آهنگ زنگ دستگاه اندرویدی خود به چیزی که دوست دارید، می توانید با دنبال کردن آموزشی که در این مقاله برای شما قرار داده ایم، آهنگ زنگ دستگاه خود را تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله