اخبار تکنولوژی

بهترین برنامه دانلود استوری اینستاگرام برای ایفون

همانطور که می دانید اینستاگرام از آگوست ۲۰۱۶ امکان ارسال استوری برای کاربران این اپلیکیشن را فراهم کرده است و با استفاده از این قابلیت، کاربران می توانند از عکس ها و ویدئوهایی که کمتر از ۲۴ سال پیش گرفته شده اند، استوری ایجاد و آپلود کنند. قبلا چند ترفند و ویژگی های مفید اینستاگرام را بررسی کرده ایم و امروز نحوه دانلود استوری اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.

در واقع استوری ها عکس ها و ویدیوهای موقتی هستند که می توانید به صورت روزانه با دوستان خود به اشتراک بگذارید و این قابلیت جدید در بین کاربران اینستاگرام بسیار محبوب است و با استقبال خوبی مواجه شده است اما این استوری ها پس از ۲۴ ساعت حذف می شوند. و این چنین است که امکان ذخیره آن و ارسال آن برای دیگران وجود ندارد. پس چگونه می توانیم استوری های اینستاگرام دیگران را ذخیره کنیم؟

به یاد داشته باشید که طبق معمول میانبرهایی وجود دارد که می توانید برای رسیدن به آنچه می خواهید استفاده کنید. بدون شک بهترین راه برای ذخیره این استوری ها استفاده از اپلیکیشن InstaStory است که متاسفانه فقط برای کاربران آیفون در دسترس است.

برای شروع کافیست اپلیکیشن را دانلود کنید و سپس نام کاربری فرد مورد نظر را در کادر جستجو تایپ کنید تا استوری آن شخص نمایش داده شود و بتوانید به راحتی آن را دانلود کنید.

برای دانلود رایگان این برنامه از فروشگاه اپل روی لینک زیر کلیک کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله