اخبار تکنولوژی

حلقه هوشمند سامسونگ سال ۲۰۲۴ با نام رسمی «گلکسی رینگ» معرفی می‌شود

اپلیکیشن Galaxy Wearable نام Galaxy Ring را برای اولین حلقه هوشمند سامسونگ تایید کرده است.

مدت زیادی است که شاهد شایعاتی در مورد حلقه هوشمند سامسونگ نبوده ایم. اکنون نام این محصول در اپلیکیشن Galaxy Wearable تایید شده و باید منتظر عرضه آن با نام «حلقه کهکشان» باشیم.

به گزارش ۹To5Google، آخرین نسخه اپلیکیشن Galaxy Wearable شامل جزئیات جدیدی در مورد حلقه هوشمند سامسونگ است. ۹To5Google با بررسی فایل APK اپلیکیشن سامسونگ متوجه شد که این حلقه هوشمند با نام رسمی Galaxy Ring سال آینده وارد بازار خواهد شد.

حلقه گلکسی در راه است
نام Galaxy Ring در اپلیکیشن سامسونگ به انگشتر هوشمند اشاره دارد و البته باید اشاره کنیم که کره ای ها این نام را در مارس ۲۰۲۳ به طور رسمی ثبت کردند، به نظر می رسد سامسونگ در حال طراحی اپلیکیشن یا پلاگین جداگانه ای برای حلقه هوشمند خود است. این برنامه ویژگی ها و کنترل های بیشتری را بر روی حلقه گلکسی ارائه می دهد.

همچنین آیکونی برای حلقه گلکسی در اپلیکیشن سامسونگ وجود دارد که با توجه به آن می توانیم با اطمینان بسیار نام رسمی حلقه هوشمند کره ای را تایید کنیم.

انتظار می رود حلقه هوشمند کره ای یک دستگاه ردیابی سلامت باشد. برنامه سامسونگ همچنین دارای موارد مربوط به اتصال بلوتوث و پیامی است که هنگام اتصال زنگ به دستگاه نمایش داده می شود.

طبق برخی شایعات، حلقه گلکسی در کنار سری گلکسی اس ۲۴ در اوایل سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد و در واقع حلقه ستاره رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ خواهد بود.

Galaxy Ring می تواند گزینه خوبی برای کاربرانی باشد که علاقه ای به ساعت های هوشمند ندارند و می خواهند به استفاده از ساعت های کلاسیک ادامه دهند. در واقع به غیر از یک ساعت کلاسیک، می توانند با یک دستگاه هوشمند نیز سلامت خود را زیر نظر داشته باشند. انتظار داریم در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این محصول منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا