اخبار تکنولوژی

بهترین اپلیکیشن های نوت پد iOS (معرفی ۱۳ برنامه)

بهترین برنامه های دفترچه یادداشت برای iOS

برنامه های Notepad یا Notepad به گونه ای طراحی شده اند که به شما امکان می دهند یادداشت هایی با اهداف مختلف بر روی گوشی خود بنویسید. این یادداشت ها می توانند شامل رویدادهای روزانه، فعالیت های آینده و موارد دیگر باشند. در این مقاله راهنمای دانلود Notepad برای آیفون را ارائه می دهیم و در این راستا بهترین برنامه های نوت پد برای iOS را ارائه می دهیم. با ما بمان.

پیش از این دو مقاله اختصاصی در مورد برنامه های Notepad یا Notepad معرفی کردیم. در مقاله اول بهترین نوت پدهای اندروید را به شما معرفی کردیم که جزئیات آن را در مقاله راهنمای دانلود دفترچه یادداشت اندروید; بهترین نرم افزار نوت بوک را بخوانید. اما در مطلب دوم بهترین برنامه های نوت پد برای کامپیوتر را به شما معرفی کرده ایم که جزییات آن را در مقاله دانلود نوت پد برای کامپیوتر مشاهده می کنید; بهترین نرم افزار نوت بوک برای کامپیوتر را بخوانید.

اکنون نوبت به سیستم عامل iOS و آیفون اپل رسیده است. برنامه های Notepad زیادی برای گوشی های آیفون منتشر شده است. در این مقاله آموزش دانلود Notepad برای آیفون و معرفی بهترین برنامه های Notepad برای سیستم عامل iOS را در اختیار شما قرار می دهیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از برنامه های ذکر شده می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آنها کمک بخواهید. با ما بمان.

دانلود Notepad برای آیفون; برنامه Evernote

یکی از بهترین برنامه های نوت پد رایگان Evernote است. تمام یادداشت برداری ها و ایجاد لیستی از فعالیت های شما یا به اصطلاح «فهرست کارهای انجام شده» توسط نسخه iOS این برنامه انجام می شود. Eevernote رابط کاربری بسیار زیبایی دارد و با سیستم عامل iOS سازگاری کامل دارد و سرعت کار خوبی نیز دارد. علاوه بر این، این اپلیکیشن دارای ویژگی های زیادی است که توصیه می کنیم برای آشنایی با آن ها، برنامه مذکور را دانلود کنید.

دانلود Notepad برای آیفون; برنامه Vesper

برنامه Vesper یک اپلیکیشن ویژه برای سیستم عامل iOS است که امکان یادداشت برداری و تهیه لیستی از کارهایی را که باید به بهترین شکل ممکن انجام شوند را فراهم می کند. این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار زیبایی دارد و با وجود امکانات متنوع، به راحتی می توان از آنها استفاده کرد. در این اپلیکیشن می توانید یادداشت ها را نشانه گذاری کرده و با سرویس های ذخیره سازی ابری همگام سازی کنید. متاسفانه Vesper رایگان نیست و برای دانلود و نصب آن باید حدود ۳ دلار هزینه کنید.

دانلود Notepad برای آیفون; پیش نویس برنامه

برنامه Drafts می تواند به طور مستقیم با برنامه ها و به خصوص با سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و … ارتباط برقرار کند. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و دارای ویژگی های مختلفی از جمله یادداشت برداری، ایجاد لیست رویدادها، ایجاد یادآوری و … می باشد. متاسفانه این برنامه رایگان نیست و برای دانلود و استفاده از آن باید هزینه نسبتا بالایی پرداخت کنید. ۱۰ دلار.

دانلود Notepad برای آیفون; برنامه نقطه عطف

یکی دیگر از برنامه های iOS، Notability است که در یادداشت برداری و یادداشت نویسی بسیار خوب عمل می کند. این برنامه در بین کاربران آیفون و آیپد بسیار محبوب است. با استفاده از رابط کاربری ساده این اپلیکیشن می توانید به سرعت یادداشت های مورد نظر خود را ذخیره کنید. متاسفانه برنامه Notability نیز پولی است و برای استفاده از آن باید حدود ۳ دلار هزینه پرداخت کنید.

دانلود Notepad برای آیفون; برنامه یادداشت عالی

اگر به دنبال یک برنامه Notepad زیبا و با امکانات کامل برای آیفون خود هستید، Awesome Note قطعا می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار جذاب طراحی شده و امکانات مختلفی را ارائه می دهد. عملکردهایی مانند نوشتن یادداشت، تهیه فهرستی از کارهایی که باید انجام شود (To Do List)، ایجاد چک لیست، نوشتن مجلات، جستجو در میان یادداشت ها و غیره. برخی از ویژگی های اصلی برنامه Awesome Note هستند. علاوه بر این، در این برنامه می توانید تصاویر را به یادداشت های خود اضافه کنید. متاسفانه اپلیکیشن Awesome Note رایگان نیست و برای استفاده از آن باید حدود ۴ دلار هزینه پرداخت کنید.

دانلود Notepad برای آیفون; برنامه فضای نامه

خوشبختانه برای دانلود اپلیکیشن Letterspace نیازی به پرداخت هزینه نیست و این اپلیکیشن یکی از نوت پدهای رایگان موجود برای سیستم عامل iOS است. از قابلیت های این برنامه می توان به افزودن یادداشت به ساده ترین شکل و هشتگ و ذکر اشاره کرد. شاید قابلیت های برنامه Letterspace به اندازه برخی از برنامه های معرفی شده اخیر نباشد، اما این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و برای دانلود آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید! بنابراین در لیست بهترین Notepad برای آیفون قرار دارد.

دانلود Notepad برای آیفون; برنامه Simplenote

یکی دیگر از برنامه های نوت پد رایگان و با کیفیت برای آیفون یا آی پد شما Simplenote است. یکی از ویژگی های مثبت این اپلیکیشن رابط کاربری راحت، مجموعه ای از عملکردهای مختلف است که احتمالا در برنامه های Notepad کمتر رایگان، امکان اضافه کردن یادداشت ها، ایجاد لیستی از کارهایی که باید انجام شوند (To Do List )، برچسب‌ها را به یادداشت‌ها اضافه کنید، از بخش سطل زباله مخصوص یادداشت‌های حذف شده استفاده کنید و غیره.

دانلود Notepad برای آیفون; اپلیکیشن مایکروسافت OneNote

حتما با برنامه نوت بوک خود مایکروسافت به نام Microsoft OneNote آشنا هستید که یکی از بهترین برنامه های نوت بوک برای اندروید و کامپیوتر است. از آنجایی که نسخه iOS این اپلیکیشن نیز موجود است و عملکرد آن در سطح بسیار بالایی قرار دارد، در لیست ما از بهترین نوت بوک های آیفون قرار گرفته است. از جمله امکانات مختلف این برنامه می توانید یادداشت برداری سریع، تهیه چک لیست یا حتی اضافه کردن تصاویر به یادداشت های خود را داشته باشید. علاوه بر این، Microsoft OneNote به صورت رایگان در دسترس است.

دانلود Notepad برای آیفون; برنامه Google Keep

یکی دیگر از برنامه های نوت پد عالی و با کیفیت Google Keep نام دارد که توسط گوگل منتشر شده است. این برنامه شامل رابط کاربری جدید و تم های مختلف می باشد. می توانید یادداشت های خود را در قالب های مختلف و رنگ های خاص بنویسید. همچنین می توانید یک لیست کارهای (To-Do List) ایجاد کنید و یک چک لیست تهیه کنید و تصاویر را به یادداشت ها اضافه کنید. مهمتر از همه، برنامه Google Keep به صورت رایگان در دسترس است و برای دانلود آن نیازی به صرف هزینه ندارید.

دانلود Notepad برای آیفون; برنامه نوت بوک Zoho

اپلیکیشن Zoho Notebook بدون شک یکی از بهترین نوت‌بوک‌های موجود برای آیفون و آی‌پد اپل است، زیرا ویژگی‌های جالب بسیاری مانند ذخیره‌سازی یادداشت‌های صوتی و تصویری دارد. این اپلیکیشن رایگان از رابط کاربری بسیار خوبی بهره می برد و از ویژگی های دیگری مانند یادداشت برداری و ایجاد لیستی از کارهایی که باید تکمیل شوند (To-Do List) پشتیبانی می کند. این ویژگی های خاص باعث شده تا این اپلیکیشن در بین کاربران دستگاه های iOS بسیار محبوب شود.

دانلود Notepad برای آیفون; برنامه Quip

برنامه بعدی که به عنوان یکی از بهترین نوت بوک های آیفون معرفی می کنیم Quip نام دارد. این برنامه علاوه بر سازگاری با سیستم عامل iOS، دارای نسخه هایی برای اندروید، مک او اس ایکس و ویندوز نیز می باشد. رابط کاربری آن بسیار کاربرپسند است و امکان یادداشت برداری و تهیه لیستی از کارهایی که باید انجام شوند (To Do List) را فراهم می کند. ویژگی جالب این برنامه امکان ترکیب یادداشت ها و فایل ها با اسناد و صفحات گسترده است. علاوه بر این، برنامه Quip به صورت رایگان در فروشگاه App در دسترس است.

دانلود Notepad برای آیفون; اپلیکیشن Box Notes

Box Notes یکی دیگر از برنامه های یادداشت برداری رایگان با رابط کاربری بسیار زیبا است. یادداشت برداری و ایجاد لیستی از کارهایی که باید انجام دهید (لیست کارهای انجام شده) در این برنامه بسیار آسان است. برای یادداشت نویسی در این برنامه می توانید از قلم یا انگشت مخصوص استفاده کنید و برای نوشتن یادداشت نیازی به استفاده از صفحه کلید مجازی دستگاه ندارید. ویژگی عالی این اپلیکیشن طبقه بندی یادداشت ها به گروه های مختلف است. بنابراین اگر می خواهید Notepad را برای آیفون یا آیپد خود دانلود کنید، Box Notes را به عنوان یکی از بهترین برنامه های موجود در بازار به خاطر بسپارید.

دانلود Notepad برای آیفون; خرس برنامه

اول از همه باید بگوییم که برنامه Bear به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است. همچنین، برای دسترسی به اکثر ویژگی های اصلی آن، نیازی به خرید اشتراک ماهانه ندارید. این اپلیکیشن دارای تم های مختلفی است که کاربر می تواند بنا به سلیقه شخصی خود از آن ها استفاده کند. افزودن یادداشت و ایجاد To Do List، امکان ایجاد تگ های مختلف برای دسته بندی و یافتن بهتر یادداشت ها از ویژگی های برنامه Bear است. رابط کاربری آن نیز بسیار دقیق و زیبا است که یکی از مزیت های اصلی آن است.

نتیجه

در این مقاله نحوه دانلود Notepad برای آیفون را به شما آموزش دادیم و ۱۳ بهترین برنامه Notepad موجود برای سیستم عامل iOS را ارائه کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا