اخبار تکنولوژی

فعال سازی وایپ اتوماتیک آیفون (پس از چندین رمز عبور اشتباه)

پاک کردن خودکار در آیفون را فعال کنید

یکی از ویژگی های آیفون و آیپد این است که اگر رمز عبور چندین بار اشتباه وارد شود، دستگاه به طور خودکار اطلاعات خود را پاک می کند. این عملکرد مشابه تنظیم مجدد کارخانه است. با ما همراه باشید تا نحوه فعال کردن قابلیت حذف خودکار را بیاموزید.

کاربران آیفون و آیپد اپل می توانند یک رمز عبور ۶ رقمی برای خود تعیین کنند. با وارد کردن صحیح این رمز عبور، امکان دور زدن موفقیت آمیز قفل صفحه یا قفل صفحه برای کاربر وجود دارد. اگر رمز عبور ۵ بار متوالی اشتباه وارد شود، کاربر باید یک دقیقه صبر کند تا برای بار ششم رمز عبور را وارد کند. هر بار که قفل صفحه نمایش نادرست وارد می شود، این وقفه تمدید می شود. برای مثال باید ۵ دقیقه صبر کنید تا ۶ بار رمز عبور آیفون را اشتباه وارد کنید. و برای بار هفتم این زمان انتظار به ۱۵ دقیقه می رسد. در نهایت این زمان انتظار برای وارد کردن رمز اشتباه به یک ساعت می رسد.

آیفون و آیپد اپل دارای قابلیتی هستند که در شرایط خاص می تواند بسیار مفید باشد. با وجود این قابلیت، پس از ۱۰ بار وارد کردن رمز عبور اشتباه، دستگاه به طور خودکار پاک شده و اطلاعات آن از بین می رود. این ویژگی برای جلوگیری از سرقت احتمالی اطلاعات و محتوای ذخیره شده در آیفون یا آیپد بسیار مهم است. تصور کنید که اطلاعات بسیار مهم و حیاتی در دستگاه آیفون یا آیپد خود دارید که نقش مهمی در کار و تجارت شما دارد. اگر مهاجم به این اطلاعات دست پیدا کند، ضربه بزرگی برای کسب و کار شما خواهد بود. بنابراین، استفاده از عملکرد پاک کردن خودکار اطلاعات آیفون یا آیپد پس از وارد کردن اشتباه رمز دستگاه می تواند بسیار مهم و کاربردی باشد.

نحوه فعال کردن Auto-Erase در iPhone یا iPad

اگر شخصی آیفون یا آی پد شما را پیدا کند و سعی کند رمز عبور قفل صفحه ۶ رقمی را پیدا کند، شانس یک در میلیون دارد. اما در هر صورت سخت کار کردن ضرری ندارد. می توانید با فعال کردن عملکرد پاک کردن خودکار دستگاه اطمینان حاصل کنید که اگر شخصی تلفن همراه شما را پیدا کند و سعی کند رمز عبور را وارد کند، پس از ۱۰ بار تلاش ناموفق برای وارد کردن رمز عبور متوالی، اطلاعات مهم شما از iPhone یا iPad شما حذف می شود.

چگونه این قابلیت را در آیفون و آیپد اپل فعال کنیم؟ در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه پس از وارد کردن اشتباه رمز دستگاه، حذف خودکار اطلاعات در آیفون و آیپد را فعال کنید. اگر در مورد موارد توضیح داده شده در این مقاله ابهام یا سوالی دارید، از طریق شماره های موجود با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. با ما بمان.

چگونه پس از چندین بار وارد کردن رمز عبور اشتباه، عملکرد پاک کردن خودکار آیفون یا آیپد را فعال کنیم؟

به طور پیش فرض، امکان حذف خودکار داده ها از آیفون پس از چندین بار وارد کردن رمز عبور اشتباه فعال نیست. با این حال، فعال کردن این ویژگی به هیچ وجه سخت نیست. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به قسمت تنظیمات دستگاه بروید و به زیرشاخه Touch ID & Passcode بروید.
  • اکنون رمز عبور خود را با دقت و به درستی وارد کنید تا به قسمت امنیتی Touch ID و رمز عبور دسترسی پیدا کنید.
  • با انجام عملیات فوق به صفحه ای هدایت می شوید که چندین گزینه مختلف مانند تصویر بالا دارد. در انتهای این گزینه ها گزینه ای به نام Wipe Data وجود دارد. با فعال کردن این گزینه و سبز کردن نوار لغزنده کنار آن، قابلیت پاک کردن خودکار آیفون پس از چندین بار ورود اشتباه متوالی رمز عبور بر روی دستگاه فعال می شود.

توصیه ما این است که همیشه با استفاده از سرویس ذخیره سازی ابری iTunes یا iCloud از محتویات دستگاه خود یک فایل پشتیبان تهیه کنید. داشتن این فایل به شما کمک می کند اطلاعات از دست رفته خود را در یک زمان حساس بازیابی کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم رمز عبور را به صورت ترکیبی از حروف و اعداد انگلیسی برای افزایش ضریب امنیت دستگاه تعریف کنید. اگر با نحوه فعال سازی این تم آشنا نیستید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. به طور کلی رمز عبوری که از ترکیب حروف و اعداد تشکیل شده است نسبت به رمز عبوری که فقط از اعداد خاصی تشکیل شده است ضریب امنیتی بالاتری دارد. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و لیبل مخصوص در نظر گرفته و آنها را با گارانتی معتبر و طولانی مدت عرضه می کند. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا