اخبار تکنولوژی

مزایای موشن گرافیک در  اینستاگرام + انواع و ثبت سفارش در پلاسینگ

اینستاگرام از روزهای اول در لیست برنامه های اجتماعی قرار گرفت که توانایی نمایش میان مخاطبان را داشت. از این جهت، فضا برای حضور کسب وکار و توسعه بازار مالی فراهم گردید. اینستاگرام از آنجایی که بر پایه دید و فرم بصری با مخاطبان ارتباط می گیرد از این جهت فضایی عالی جهت نمایش محصولات و خدمات جالب، نوآورانه، جالب و زیبا به حساب می آید.

در حال حاضر مردم بیش از هر زمان دیگری به اینستاگرام توجه دارند و اگر شما هم به عنوان یک صاحب کسب وکار به این رسانه اجتماعی نپیوندید، میلیون ها مشتری از دست می دهید. مخاطبان این روزها نیازهای خود را مانند اخبار، اطلاعات، سرگرمی، دوره های آنلاین در این فضا دنبال پاسخ می دهند. با افزودن تولید محتوای مناسب چون موشن گرافیک و اضافه کردن آن به محتوای اینستاگرام و لینکدین به جذب افراد بیشتر به صفحه رسمی خود کمک می کنید. در این مسیر ما پلاسینگ همراه شما خواهد بود.   در این مقاله قصد داریم در مورد مزیت های استفاده از موشن گرافیک برای اینستاگرام و تولید محتوا مناسب برای این فضا صحبت کنیم.

اهمیت حضور موشن گرافیک  و ویدئو تبلیغاتی در اینستاگرام

موشن گرافیک یا ویدئو تبلیغاتی برای انتشار در اینستاگرام بهترین گزینه کاربردی است. در حال حاضر و طبق بررسی های جهانی، حدود ۸۰ درصد از کسب و کارهای دنیا برای تبلیغ محصولات خود در اینستاگرام از محتوای موشن گرافیک کمک می گیرند.

موشن گرافیک اینستاگرام از دسته محتواهای ویدئویی است که با ترکیب عناصر مختلف مانند نریشن، تصویرسازی، موسیقی و حرکت جذابیت خاصی را ایجاد می کند. این سبک از ویدئو در فضای اینستاگرام اهمیت بالایی دارد و باعث جذب مخاطب و افزایش درآمد می شود. در ادامه در رابطه با انواع موشن گرافیک اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و بهترین گزینه برای تبلیغات را باهم مرور می کنیم. در کل باید گفت که موشن گرافیک ها در فضای اینستاگرام با جذابیت خاص خود توانسته اند؛ توجه مخاطبان را جذب کنند.

انواع موشن گرافیک اینستاگرام + تبلیغات در فضای مجازی

اینستاگرام یکی از بهترین بسترها  برای برندینگ و ایجاد آگاهی از برند در میان جمعیت زیادی از مخاطبان شما خواهد بود. در این فضا با قابلیت اشتراک گذاری عکس،  ویدیو از محصولات یا خدماتتان زمینه ساز هویت بصری برای برندتان هستید که این امر کاربران را به مشتریان وفادار برندتان تبدیل می کند. ساخت موشن گرافیک برای اینستاگرام انواع متعددی دارد که بسته به نیازهای فضای کسب وکار و البته هدف تبلیغاتی نمونه های متعددی را در برمیگیرد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

موشن گرافیک تبلیغاتی

ساخت ویدئوهای تبلیغاتی یکی از کاربردهای مهم موشن گرافیک(motion graphic) برای اینستاگرام به شمار می رود. جلب نظر مشتری و افزایش مخاطب از مهمترین کاربردهای تبلیغات در فضای مجازی است که با کمترین هزینه بهترین بازخورد را برایتان رقم می زند.

موشن گرافیک و محتوای آموزشی

همیشه محتوای صفحات اینستاگرامی تبلیغات و فروش محصولات نیست. بعضی از بسترهای اینستاگرام در زمینه آموزش فعال هستند که برای جذابیت بیشتر بهتر است از روش های تولید محتوای جذاب و حرفه ای چون موشن گرافیک اینفوموشن و موشن وایت برد کمک بگیرید.

ویدئوهای سرگرم کننده در اینستاگرام

در فضای اینستاگرام ساخت محتواها و کلیپ های جذاب و سرگرم کننده موضوع عادی به شمار می رود که شاید در نگاه شما هیچ درآمدی نیز برای صاحبان پیج نیز نداشته باشد. تولیدمحتوای موشن گرافیک برای اینستاگرام در کنار جذابیت و سرگرمی مخاطبین زیادی را روز به روز به سوی وب سایت شما روانه می کند و از این طریق کسب درآمد بالایی را برایتان به همراه دارد.

موشن گرافیک برای اینستاگرام | مزایای موشن گرافیک

استفاده از موشن گرافیک برای اینستاگرام مزیت های بسیار بالایی دارد. اگر در این برهه زمانی با رقیبان خود در اینستاگرام رقابت دارید؛ به کمک تولید محتوای مناسب در صفحه خود شرایطی را فراهم می کنید که از رقیبان خود متمایز شوید و جلب توجه مخاطبان را داشته باشید.

ارتباط بصری و درک بهتر مخاطب وابسته به ساخت محتوای مناسب است. مشتری ترجیح می دهد که کسب وکارهای معتبر را برای ادامه فعالیت خود انتخاب نماید. ساخت محتوای موشن گرافیک در Instagram نیز شیوه ای نوین برای جذب مخاطب است که کسب درآمد بالایی را به همراه خود دارد.

ویژگی موشن گرافیک مناسب برای اینستاگرام

حال که به اهمیت انتشار محتوای مناسب در اینستاگرام آگاه شده اید. بنظر شما موشن گرافیک حرفه ای اینستاگرام چه ویژگی خاصی دارد؟ برای ساخت یک محتوای گرافیکی حرفه ای و ایده آل، باید به یک تیم متخصص اعتماد کنید تا ساخت ویدئو به صورت حرفه ای صورت بگیرد.

یک تیم معتبر ساخت موشن گرافی برای تولید محتوا اینستاگرام این امکان را دارد که با نوشتن سناریو جذاب، انتخاب تصاویر مرتبط، انیمت زیبا و در انتها با قرار دادن نریشن خاص، ویدئوی نهایی زیبایی را برایتان به ارمغان بیاورد. ایده هایی نو و خلاقانه همیشه توسط افراد حرفه‎ای منتشر می گردد.

کاربرد و نکات کلیدی در محتوای اینستاگرام

وقتی صحبت از حضور ویدئوهای گرافیکی  و ویژگی خاص آن برای فضای اینستاگرام می شود در ابتدا باید نگاهی به کاربردهای متنوع آن داشته باشیم. با استفاده از موشن گرافیک می توانید از رقبا متمایز شوید، انواع سبک محتوای ویدئویی را نمایش دهید و در نهایت بازدید صفحه خود را بالا ببرید. البته لازمه رسیدن به این موارد تنها در زمانی صورت می گیرد که کار خود را به صورت اصولی پیش ببرید. بعضی از نکات مهم در تولید محتوای موشن گرافیک که به جذاب شدن ویدئوی نهایی کمک می کند، شامل:

  • توجه به علم روانشانسی رنگ ها و تولید محتوای مناسب برای اینستاگرام
  • عدم تقلید و تکرار از رقبا، بهتر است که سبک پست و استوری خود را کاملا حرفه ای، جدید و متمایز از سایر رقیبان طراحی نمایید.
  • شناسایی مخاطب را جدب بگیرید و محتوا ویدئوی خود را طبق سلیقه آن طراحی و چیدمان کنید. در نهایت با توجه به این موارد شما محتوایی ساخته اید که این امکان را دارد که در فضای مجازی به خوبی منتشر شود و بازدید صفحه شما را بالا می برد.

تعرفه سفارش انواع گرافیک برای اینستاگرام

موشن گرافیک تصاویر پیچیده، ایده‌ها، مفاهیم و حجم زیادی از داده‌ها را در یک ویدیو کوتاه، ساده و از نظر بصری جذاب به نمایش می‌گذارد. در نتیجه، به انتقال پیام به سریع‌ترین روش کمک می‌کند، به راحتی توجه بیننده را جلب کرده و مخاطب را در صفحه شما نگه می‌دارد.

پس از بررسی کاربردهای متعدد موشن گرافیک در اینستاگرام شاید برای شما هزینه ساخت ویدئوهای تبلیغاتی مورد بحث قرار بگیرد. تبلیغات همیشه در لیست هزینه هایی است که سرمایه گذاری بلند مدت به حساب می آیند. البته موشن گرافی با توجه ویژگی ها و کیفیت ساخت یکی از مقرون بصرفه ترین سبک تبلیغات به است. میزان زمان ویدئو و سبک ساخت در لیست عواملی هستند که تعیین کننده هزینه ساخت موشن گرافیک را در برمی گیرند.

نحوه ثبت سفارش موشن برای اینستاگرام

برای ثبت سفارش تولید محتوا برای اینستاگرام می توانید از مجموعه معتبر پلاسینگ کمک بگیرید. ساخت موشن گرافیک در مجموعه پلاسینگ با دقت و ظرافیت بالا صورت می گیرد و افراد متخصص با سطح تسلط و دانش بالا، بهترین خروجی را در اختیار شما قرار می دهند.

جمع بندی

در این نوشتار تلاش کردیم از مزایا، اهمیت موشن گرافیک (موشن-جرافیك) در تولید محتوا اینستاگرام صحبت کنیم. موشن گرافیک به علت سبک ساختاری خود یکی از بهترین انتخاب ها برای فضای اینستاگرام به حساب می آید. با ساخت و انتشار محتوای ویدئویی می توانید کاربر را جذب صفحات پلتفرم های مجازی خود نمایید و با کمترین هزینه بهترین بازخورد را برای خود رقم بزنید. برای سفارش موشن گرافیک با کارشناسان فروش مجموعه ما  در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا