اخبار تکنولوژی

غیر فعال کردن پیش نمایش اعلان ها در آیفون iOS 11

پیش نمایش اعلان ها را در آیفون iOS 11 غیرفعال کنید

اگر آیفون یا آیپد خود را به iOS 11 ارتقا داده اید، می توانید پیش نمایش اعلان ها را در صفحه عنوان دستگاه غیرفعال کنید. به این ترتیب دیگر پیش نمایشی از این نوتیفیکیشن را در صفحه آیفون خود نخواهید دید. در این مقاله نحوه غیرفعال کردن پیش نمایش نوتیفیکیشن در آیفون مجهز به iOS 11 را به شما آموزش می دهیم.با ما همراه باشید.

آپدیت iOS 11 به تازگی منتشر شده است و کاربران آیفون و آیپد مجهز به پردازنده ۶۴ بیتی اپل می توانند آن را به صورت OTA نصب کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار می توانید به مقاله «نحوه نصب iOS 11; چگونه آپدیت رسمی iOS 11 را نصب کنم؟ به روز رسانی iOS 11 مجموعه عظیمی از ویژگی های مختلف را برای شما به ارمغان می آورد که برخی از آنها مهم ترین هستند. از جمله موارد ذکر شده در مقاله، معرفی ۱۳ ویژگی جدید iOS 11 که بسیار مفید هستند.

در iOS 11، لیست اعلان‌هایی که دریافت می‌کنید به‌صورت بایگانی در صفحه Cover Sheet نمایش داده می‌شود. همانطور که در مقاله «ترفند iOS 11: جلوگیری از نمایش اعلان برنامه در برگه جلد» به شما آموزش دادیم، می‌توانید از نمایش اعلان‌ها در این صفحه جلوگیری کنید. اما علاوه بر این امکان غیرفعال کردن پیش نمایش اعلان ها در آیفون یا آیپد مجهز به iOS 11 نیز وجود دارد! این بدان معنی است که می توانید نمایش برخی از محتوای اعلان را در صفحه اول متوقف کنید.

در ادامه این مقاله نحوه غیرفعال کردن پیش نمایش نوتیفیکیشن ها در آیفون و آیپد مجهز به iOS 11 را به شما آموزش می دهیم که البته این قابلیت قبلا برای هر اپلیکیشنی در iOS 10 ارائه شده بود اما در iOS 11 می توانید آن را ایجاد کنید. فورا. یک حالت اعلان برای همه برنامه ها اگر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل توضیح داده شده به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید با کارشناسان موبایل تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. با ما بمان.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

پیش نمایش اعلان ها را در iOS 11 غیرفعال کنید

برای غیرفعال کردن پیش‌نمایش اعلان‌ها در iPhone یا iPad دارای iOS 11، باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

وارد تب تنظیمات آیفون شوید.

گزینه Notifications را انتخاب کنید.

گزینه Show Previews را انتخاب کنید.

اگر می خواهید پیش نمایش اعلان ها را در صفحه عنوان دستگاه به طور کامل غیرفعال کنید، گزینه Never را انتخاب کنید. اگر می خواهید اعلان های پیش نمایش را فقط زمانی که صفحه دستگاه قفل است دریافت نکنید، گزینه When Unlocked را انتخاب کنید. در این شرایط، پیش نمایش هر نوتیفیکیشن تنها زمانی نمایش داده می شود که قفل صفحه دستگاه باز است و در صورت قفل بودن صفحه، پیش نمایش اعلان ارائه نمی شود. گزینه Always همچنین پیش نمایش اعلان ها را در هر حالت فعال نگه می دارد.

بنابراین، در اینجا نحوه غیرفعال کردن پیش نمایش اعلان ها در iPhone و iPad با iOS 11 آورده شده است.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله با نحوه غیرفعال کردن پیش نمایش نوتیفیکیشن در آیفون و آیپد مجهز به iOS 11 آشنا شدیم، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل توضیح داده شده می توانید با کارشناسان موبایل تماس گرفته و از آنها کمک بخواهید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا