اخبار تکنولوژی

غیر فعال کردن حالت ناپدید شدن خودکار اعلان برنامه در iOS 11

حالت ناپدید شدن خودکار را برای اعلان‌های برنامه در iOS 11 غیرفعال کنید

در iOS 11، قابلیتی به نام اعلان های دائمی وجود دارد که در آن اعلان برنامه که به صورت بنر در بالای صفحه نمایش داده می شود، دیگر به طور خودکار ناپدید نمی شود و تا زمانی که آن را باز نکنید، باقی می ماند. در این مقاله با نحوه غیرفعال کردن حالت ناپدید شدن خودکار اعلان برنامه در iOS 11 آشنا می شویم.با ما همراه باشید.

در iOS 11، می‌توانید نحوه نمایش اعلان‌ها یا اعلان‌های برنامه‌های مختلف را سفارشی کنید. یکی از امکاناتی که برای این منظور ارائه شده است، قابلیت Show as Banner است که معمولا اعلان های برنامه های جدید را به صورت بنر در بالای صفحه نمایش می دهد و پس از چند ثانیه به صورت خودکار ناپدید می شود. اما آیا می دانستید که امکان غیرفعال کردن حالت ناپدید شدن خودکار اعلان های اپلیکیشن ها در iOS 11 وجود دارد؟

در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه حالت ناپدید شدن خودکار اعلان های اپلیکیشن ها را در iOS 11 غیرفعال کنید تا تا زمانی که به اعلان توجه نکنید، اعلان بنر از بالای صفحه حذف نشود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده در مقاله، می توانید با کارشناسان موبایل همراه تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما بمان.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

نحوه غیرفعال کردن حالت ناپدید شدن خودکار اعلان برنامه در iOS 11

برای غیرفعال کردن ناپدید شدن خودکار اعلان‌های برنامه در iOS 11، کافی است تنظیمات اعلان برنامه را تغییر دهید. به عنوان مثال، تصور کنید که می خواهیم از ناپدید شدن خودکار بنر اعلان برنامه پیام های آیفون خود جلوگیری کنیم. برای این منظور مراحل زیر باید انجام شود:

وارد قسمت تنظیمات شوید.

گزینه Notifications را انتخاب کنید.

برنامه مورد نظر را از لیست برنامه های موجود انتخاب کنید. در این مثال اپلیکیشن مورد نظر اپلیکیشن Messages است.

حالت ناپدید شدن خودکار را برای اعلان های برنامه غیرفعال کنید

حالا گزینه Show as Banners را فعال کنید. در این شرایط مانند تصویر بالا دو گزینه با عنوان Temporary و Persistent نمایش داده می شوند و قابل انتخاب هستند. گزینه Permanent را انتخاب کنید.

به این روش ساده امکان نمایش دائمی اعلان های بنر اپلیکیشن انتخابی در آیفون شما فعال می شود و یا به عبارتی ناپدید شدن خودکار نوتیفیکیشن های این اپلیکیشن غیرفعال می شود.

حالت ناپدید شدن خودکار را برای اعلان‌های برنامه غیرفعال کنید

همانطور که در تصویر بالا می بینید، اعلان بنر اپلیکیشن Messages دیگر به صورت خودکار از بالای صفحه محو نمی شود و می توانید پس از دریافت اعلان این برنامه به کارهای دیگر خود برسید و هر زمان که بخواهید آن را بررسی کنید.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله با نحوه غیرفعال کردن ناپدید شدن خودکار اعلان‌های اپلیکیشن در iOS 11 آشنا شدیم، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش‌ها و مراحل توضیح داده شده در مقاله، می‌توانید با کارشناسان موبایل تماس بگیرید و از آن‌ها سوال کنید. درباره – دستورالعمل های دقیق.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا