اخبار تکنولوژی

چند شغل مناسب برای استخدام در تبریز

در زمان گذشته اغلب مشاغل، آزاد بودند و بیشتر افراد با سرمایه شخصی، شغل خانوادگی را ادامه می‌دادند. این رویه در طی سال‌ها دست‌خوش تغییر شد و با ایجاد سازمان‌های دولتی و خصوصی، انتخاب شغل آزاد یا کارمندی، به یکی از دو راهی‌های مهم زندگی شغلی افراد تبدیل شد .

آیا برای پیدا کردن شغل مناسب، باید به دنبال علایق‌ خودمان برویم؟

حتی قبل از اینکه به فکر پیدا کردن علاقه و استعدادتان باشید، باید به خودشناسی برسید. یعنی چه؟ ببینید، در حالی که از ابتدا در‌ ذهن‌مان این باور را فرو کرده‌اند که انسان‌های موفق همه صاحب کسب و کارند، در واقع هر انسانی یک‌سری ویژگی شخصیتی خاص دارد که باید متناسب با آن نوع شغلش را انتخاب کند، نه اینکه مستقیم به سراغ «راه‌اندازی کسب و کار» برود.

چند شغل مناسب برای استخدام؟

یکی از این شغل ها یادگیری آی سی دی ال (ICDL)است ، icdl گواهینامه ای است بین المللی که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد. آی سی دی ال دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری آی سی دی ال بسیار آسان می باشد و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.

در بیشتر این حالت ها کامپیوتر برای شما مفید خواهد بود اما اگر قصد دارید کامپیوتر را یاد بگیرید تا از طریق آن وارد بازارهای کار شوید.آموزش ICDL در تبریز و در آموزشگاه پارسیان یکی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزش کامپیوتر در سطح جهانی است.

این دوره ای سی دی ال شامل مباحث متنوعی از جمله مباحث پایه‌ای مانند استفاده از ویندوز و اینترنت تا مباحث پیشرفته‌تر مانند استفاده از برنامه‌های آفیس و مهارت‌های مرتبط با تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات (ICT) می‌شود.

چرا باید دوره ای سی دی ال را سپری کنیم؟

نیاز به داشتن مهارت کامپیوتری در هر شغل در این روزها، کامپیوترها تبدیل به عضو جدا نشدنی از دنیای کار است که شما تحت هر شرایطی باید کار کردن با آن را در حد کافی بلد باشید. پس در حال حاضر اگر شما مشغول به کار در هر ارگان یا شرکتی باشید، نیاز به شرکت در دوره آموزش ICDL در تبریز خواهید داشت تا بتوانید مهارت خودتان را در کار با کامپیوتر ارتقا داده و بهتر از قبل در شغل خود فعالیت کنید.

ورود به بازار کار و کارآفرینی

داشتن مدرک آی سی دی ال به شما کمک می‌کند که به راحتی و با پیشی گرفتن از رقبا بتوانید نیازهای خود در کار با کامپیوتر را برطرف کنید و در بازار کار فعالیت کنید.

قابل استفاده در کشورهای دیگر

این گواهی بین‌المللی بوده و در صورتی که شما قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشید، باز هم برای شما مفید خواهد بود. همان‌طور که اشاره کردیم این مدرک در ۱۴۹ کشور اعتبار داشته و شما می‌توانید آن را به زبان کشور مقصد ترجمه کرده و آن را به‌عنوان جزئی از رزومه خود ارائه دهید.

مناسب برای تمام افراد با هر موقعیت شغلی و سنی

مدرک شرکت در دوره آموزش ای سی دی ال به غیر از افراد شاغل، برای دانش آموزان، دانشجویان و افراد خانه‌دار نیز مفید بوده و می‌توانند با شرکت در دوره آموزش آی سی دی ال در تبریز، از مزایای آن استفاده کنند. یادگیری هفت مهارت این دوره در آموزشگاه پارسیان باعث می‌شود بتوانید خودتان برای خودتان شغلی بسازید.

پیش نیاز تمامی دوره های کامپیوتری

ای سی دی ال پیش نیاز تمامی دوره های مثل دوره های فتوشاپ، دوره حسابداری، دوره طراحی سایت و ….. می باشد

بعد از فراگیری دوره جامع آموزش ICDL چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟

یادگیری مهارت‌های هفت‌گانهICDL بیانگر کفایت در مهارت‌های کامپیوتری است. از این رو سازمانی که در نظر دارد به نیروی انسانی یا کارمندان خود آموزش دهد باید اطمینان حاصل کند، پولی که به این برنامه اختصاص داده است، به خوبی صرف می‌شود. اهمیت یادگیری و کاربرد علوم مهارت‌های هفت‌گانهICDL به قدری واضح و حیاتی است که بسیاری از سازمان‌ها و حتی کشورها در طرح‌های آتی و توسعه‌ای خود یکی از استراتژی‌های اصلی خود را به آن اختصاص داده‌اند.

با گذراندن آموزش‌های دوره جامع ICDL افراد مهارت‌های زیر را کسب خواهند کرد:

  • ارتقاء سطح توانایی‌های کار با کامپیوتر و برنامه‌های پیشرفته‌تر

  • ارتقاء سطح کارایی و بهره‌وری خود در شرکت‌ها

  • ایجاد توانایی در کارفرمایان برای سرمایه‌گذاری موثر در فناوری اطلاعات

  • تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت و توانایی کارمندان در محیط کار

بعد از دوره ای سی دی ال دوره فتوشاپ یکی از پر درآمد ترین شغل ها می باشد فتوشاپ (Photoshop) نرم‌افزاری قدرتمند است که توسط شرکت Adobe توسعه داده شده است. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی مانند تنظیم رنگ، کنترل نورپردازی، ایجاد افکت‌های ویژه، تغییر اندازه و ابعاد تصویر، افزودن متن و عناصر دیگر به تصویر و… را دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی تصاویر خود را ویرایش کنند.

اهمیت یادگیری فتوشاپ در تبریز چیست؟

فتوشاپ یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای گرافیکی است که برای طراحی و ویرایش تصاویر، ساخت انیمیشن و طراحی صفحات وب و… استفاده می‌شود. در حال حاضر با توجه به گسترش دنیای دیجیتال، همه افراد برای ویرایش تصاویر خود، حداقل یک بار نیاز به فتوشاپ داشته‌اند. از آنجایی که تصاویر در دنیای دیجیتال بسیار مهم هستند، یادگیری فتوشاپ برای افرادی که در زمینه طراحی گرافیکی فعالیت می‌کنند، بسیار مهم است.

این نرم‌افزار شامل مدهای رنگی از جمله RGB ،CMYK ،Bit Map ،Lab است. کاربردهای نرم‌افزار فتوشاپ می‌تواند به صورت زیر باشد:

  • Edit تصاویر

  • گذاشتن Effectهای مختلف بر روی تصاویر

  • اصلاح و بهبود رنگ‌بندی تصاویر

  • طراحی قالب وب‌سایت

  • طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی

  • طراحی تراکت و کارت ویزیت

آیا این دوره آموزش فتوشاپ برای ورود به بازار کار مناسب است؟

بله، این دوره فتوشاپ در تبریز و در آموزشگاه پارسیان برای افرادی که علاقه مند به فتوشاپ و کسب درآمد از این نرم افزار هستند مناسب است.

بازارکار فتوشاپ چگونه است؟

برخی تصور می‌کنند که بازارکار نرم افزار فتوشاپ بسیار اشباع شده و کسب درآمد در آن سخت است. اما اینطور نیست که امکان رشد در این بازار وجود نداشته باشد. در این حوزه، تخصص حرف اول را می‌زند. شما می‌توانید نرم افزارهای زیادی را در حد مقدماتی بلد باشید و درآمد قابل قبولی کسب کنید؛ اما با یادگیری یک نرم افزار به صورت تخصصی، می‌توانید درآمد بسیار زیادی بدست آورید!

برای مثال، فردی را درنظر بگیرید که به نرم افزارهای فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و ایلاستریتور تسلط اندکی دارد. در مقابل، شخص دیگری را تصور کنید که تنها به نرم افزار فتوشاپ مسلط است و چندین سال تجربه استفاده از این برنامه را دارد. اگر شرکتی بخواهد یک گرافیست برای بخش گرافیک خود استخدام کند، کدامیک از این دو را انتخاب می‌کند؟ مسلما نفر دوم! این شخص می‌تواند به عنوان یک گرافیست که تسلط بالایی به فتوشاپ دارد، در شرکت مشغول به کار شود. در صورتی که شخص اول چنین فرصتی را به دست نمی‌آورد.

آگهی های استخدام فتوشاپ

در ایران آگهی‌های استخدام گرافیست مسلط به فتوشاپ، افراد حرفه‌ای را هدف قرار گرفته و درآمد معقولی برای آنها درنظر گرفته است. یک فتوشاپ کار بسته به سطح مهارت بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان در ماه حقوق دریافت می‌کند؛ اگرچه ممکن است شرکت‌های خصوصی مبالغ بالاتری را نیز به این افراد پرداخت کنند. البته این در صورتی است که در یک شرکت یا تیم مشغول به کار باشید. افراد زیادی به صورت فریلنسری فعالیت می‌کنند و اطلاعات دقیقی از میزان درآمد آنها در دسترس نیست. با این وجود، بسیاری از فریلنسرهای این حوزه از درآمد خود راضی هستند.

پیش‌نیازهای این دوره چیست؟

از آنجایی که این دوره، یک دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی تا متوسط است، بنابراین پیش‌نیاز آن دوره کامپیوتر در تبریز است .

آموزش حسابداری در آموزشگاه پارسیان تبریز

حسابداری یک شغل پرطرفدار، پردرآمد و پر از چالش‌های گوناگون است. شغل حسابداری، مسیر مشخص و معینی دارد. با شرکت در کلاس حسابداری در تبریز و در آموزشگاه پارسیان و داشتن مدرک حسابداری و کسب مهارت‌های لازم، می‌توانید پیشرفت و ارتقای شغلی را هم تجربه کنید

وقتی حرف از آموزش کاربردی حسابداری و دوره های حسابداری می‌شود، باید مباحث عملی و تمرین‌های واقعی هم در کنار آموزش‌های نظری و تئوریک وجود داشته باشد. آموزش حسابداری بازار کار، مسیر شغلی شما را در شغل حسابداری و مالی عوض می‌کند. حسابداری بازار کار، تنها مباحثی را شامل می‌شود که در کار و محیط کاری به آن نیاز دارید.

مهارت هایی که یک حسابدار باید داشته باشد

در بازار کار امروزی، مهارت‌های شما به عنوان یک حسابدار محک زده می‌شود. کارفرمایان امروزی اهمیت زیادی به توانایی‌ها و مهارت‌های یک حسابدار می‌دهند. اما به طور کلی، مهارت‌های یک حسابدار موفق را که در دوره حسابداری به شما یاد داده می‌شود، می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • تسلط بر مفاهیم اولیه و اصول حسابداری

  • رعایت اصل رازداری در حسابداری و حسابرسی

  • توانایی رسیدگی به امور پایه مالی مانند نحوه محاسبه اضافه کاری، مرخصی در قانون کارپ

  • داشتن آموزش همیشگی و یادگیری مستمر در حوزه مالی

  • استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های روز در کار مالی

  • توانایی کار با نرم افزارهای حسابداری پایه و تخصصی مانند اکسل، هلو، سپیدار و…

  • توانایی استفاده از قوانین مالی و مالیاتی در کار

  • تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی، لیست بیمه و صورت‌های مالی

  • مهارت و توانایی در ثبت دفاتر حسابداری و بستن حساب‌ها

کار به عنوان حسابدار در خارج از ایران با دوره حسابداری در آموزشگاه پارسیان

آینده شغلی حسابداری، در ایران و خارج از ایران، روشن است. شغل حسابداری آنقدر پُرطرفدار و محبوب است که می‌توانید با داشتن مدرک حسابداری فنی حرفه ای در آموزشگاه پارسیان، به مهاجرت و دریافت ویزای کاری در کشورهای مختلف فکر کنید. آموزش حسابداری در تبریز از پایه، مفید و کارآمد است اما برای کار در کشورهای دیگر و شرکت‌های بزرگ چند ملیتی، به چیزی بیشتر از دوره مقدماتی نیاز دارید. اگرچه آموزش دوره های حسابداری آموزشگاه پارسیان می‌تواند به شما برای شروع کار به عنوان حسابدار کمک کند.

blank

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا