اخبار تکنولوژی

مشخصات کامل گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس افشا شد!

با توجه به شایعات، به نظر می رسد که عرضه گلکسی تب اس ۹ اف ای و اس ۹ اف ای پلاس چندان طولانی نیست. حال گزارشی جدید مشخصات کامل این دو تبلت قدرتمند و مقرون به صرفه را فاش کرده است تا مصرف کنندگان بتوانند همین الان برای خرید تصمیم بگیرند.

طبق وب سایت WinFuture، Galaxy Tab S9FE و S9FE+ با استاندارد IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهند بود. بنابراین این محصولات پس از سری گلکسی تب اس ۹ تنها تبلت هایی خواهند بود که از این استاندارد استفاده می کنند.

مشخصات Galaxy Tab S9 FE و S9 FE Plus

Galaxy Tab S9 FE دارای صفحه نمایش ۱۰٫۴ اینچی LCD با وضوح ۲۳۰۴ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود در حالی که Galaxy Tab S9 FE Plus دارای صفحه نمایش LCD 12.4 اینچی با وضوح ۲۵۶۰ x 1660 پیکسل خواهد بود. نرخ تازه سازی هر دو صفحه نمایش ۹۰ هرتز خواهد بود و تنها مدل پلاس می تواند از قلم S استفاده کند.

هر دو تبلت جدید سامسونگ احتمالا از چیپست Exynos 1380 استفاده می کنند که دارای چهار هسته قدرتمند Cortex-A78 خواهد بود. Galaxy Tab S9 FE با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اولیه عرضه می شود. البته این دستگاه دارای مدلی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

مشخصات کامل گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس افشا شد

Galaxy Tab S9 FE Plus حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت، اما در صورت تمایل می توانید نسخه ۱۲ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی را نیز خریداری کنید. هر دو دستگاه از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کنند.

سامسونگ احتمالاً یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در پشت هر دو تبلت و یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در جلو قرار خواهد داد. البته مدل پلاس دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض اضافی در پشت خواهد بود. این دو تبلت می توانند ویدیوهای ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنند.

گلکسی تب اس ۹ FE از باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و مدل پلاس از باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. هر دو دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می کنند. از دیگر ویژگی های این دو تبلت می توان به وای فای ۶، بلوتوث ۵٫۳، پورت USB-C و بلندگوهای استریو اشاره کرد.

Galaxy Tab S9 FE به احتمال زیاد با قیمت ۵۲۹ یورو و Galaxy Tab S9 FE Plus با قیمت ۶۹۹ یورو ظاهر می شوند. مدل‌های ۵G این محصولات نیز باید ۱۰۰ یورو گران‌تر باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا