اخبار تکنولوژی

طراحی سری آنر ۱۰۰ در طی تصاویری رسمی تایید شد

به گزارش کافه نیوز آنر چندی پیش به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۲۳ نوامبر مصادف با ۲ آذر از نسل جدید سری میان‌رده پرمیوم خود موسوم به سری آنر ۱۰۰ رونمایی خواهد کرد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، آنر با به اشتراک‌گذاری رندرهای دو گوشی آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو رسما از طراحی آن‌ها پرده‌بردای کرد.

در حال حاضر، گوشی‌های آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو برای رزرو در فروشگاه‌های آنلاین آنر مال، Tmall و JD قرار دارند. تصاویر رسمی این گوشی‌ها نیز در وبسایت‌های مذکور ثبت شده‌اند و طراحی پنل جلویی و پشتی آن‌ها را نشان می‌دهند.

blank

همانطور که در این تصاویر مشخص است، سری آنر ۱۰۰ از نمایشگر اولد با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. البته نسخه استاندارد سری به ناچ حفره برای دوربین سلفی مجهز شده است در حالی که مدل آنر ۱۰۰ پرو از ناچ کپسولی‌شکل برخوردار خواهد شد. در این راستا، انتظار داریم که مدل پرو سری از دو دوربین سلفی بهره ببرد.

تفاوت اصلی دو مدل سری آنر ۱۰۰ به پنل پشتی و طراحی ماژول دوربین‌ آن‌ها برمی‌گردد. مدل استاندارد سری از جزیره مسطیلی‌شکل بهره می‌برد که در آن ماژول دوربین مشابه نیم‌دایره قرار گرفته است. از سوی دیگر، آنر ۱۰۰ پرو از ماژول دوربین بیضی‌شکل برخوردار است. با نگاهی دقیق‌تر به ماژول هر دو گوشی، می‌توان دید که آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهند شد.

blank

blank

مشخصات فنی احتمالی سری آنر ۱۰۰

طبق گزارش‌های قبلی، آنر ۱۰۰ از نمایشگر با رزولوشن تصویر ۱٫۵K بهره خواهد برد که از فناوری تنظیم نور با فرکانس بالا برای محافظت از چشم پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده دستگاه نیز احتمالا تراشه موردانتظار اسنپدراگون ۷ نسل سه خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی تامین می‌کند. به همراه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، گزارش شده که آنر ۱۰۰ از یک دوربین تله‌فوتو با زوم ۲ برابری نیز استفاده خواهد کرد.

برخلاف مدل استاندارد، اطلاعات چندانی پیرامون نسخه پرو در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که آنر ۱۰۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و شارژ ۱۰۰ واتی همراه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله