اخبار تکنولوژی

چگونه شماره موبایل سیم کارت خود را پیدا کنیم ؟ (۶ روش)

چگونه شماره موبایل سیم کارت خود را پیدا کنیم

همانطور که می دانید برخی افراد از چندین خط مختلف به طور همزمان استفاده می کنند و این امر بسیار رایج شده است. به عنوان مثال، می توان یک خط کار، یک خط خانوادگی، یک خط ویژه برای دوستان و خطوط دیگر برای اهداف دیگر داشت. این اصلا عجیب نیست اما داشتن چند خط مشکل جدی ایجاد می کند و آن فراموشی شماره تماس سیم کارت یا تعداد خطوط است.

در بسیاری از مواقع مشاهده می شود که افراد پس از خرید سیم کارت جدید شماره تماس خود را فراموش می کنند. علاوه بر این، افرادی که از چندین خط به طور همزمان استفاده می کنند نیز ممکن است با این مشکل مواجه شوند. در این مقاله سعی داریم نحوه مشاهده شماره تماس سیم کارت با استفاده از گوشی های هوشمند را به شما آموزش دهیم. با کمک روش هایی که در این مقاله توضیح خواهیم داد، می توانید شماره ویژه سیم کارت خود را پیدا کنید. در نتیجه مقاله را تا انتها بخوانید و با ما همراه باشید.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

نحوه مشاهده شماره تماس سیم کارت آیفون از طریق تب مخاطبین

اگر تلفن های اپل دارید و شماره تماس سیم کارت خود را فراموش کرده اید، برای یافتن آن باید مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا از طریق نماد مخاطبین به قسمت Contacts آیفون خود بروید.

سپس شماره شما در لیست مخاطبین شما ذخیره می شود. شما فقط باید خود را به عنوان یک مخاطب در لیست پیدا کنید. توجه داشته باشید که این مخاطب معمولا در بالای لیست مخاطبین دستگاه ذخیره می شود.

نحوه مشاهده شماره تماس سیم کارت در آیفون از طریق تب تنظیمات

همچنین می توانید با استفاده از تنظیمات گوشی هوشمند آیفون، شماره سیم کارت خود را پیدا کنید. برای این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

با استفاده از نماد چرخ دنده در منوی برنامه آیفون خود به بخش تنظیمات گوشی هوشمند خود بروید.

سپس در لیست موجود گزینه ای به نام Phone وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید.

در این مرحله با کلیک بر روی گزینه Phone صفحه ای به شما نمایش داده می شود. در بالای این صفحه گزینه ای به نام شماره من وجود دارد. روی این گزینه کلیک کنید. پس از انتخاب این گزینه می توانید شماره تماس سیم کارت خود را مشاهده کنید.

نحوه مشاهده شماره تماس سیم کارت در گوشی های هوشمند اندرویدی

اما اگر از کاربران دستگاه های هوشمند اندرویدی هستید راه های قبلی جوابگوی شما نخواهد بود و برای مشاهده و یافتن شماره تماس سیم کارت خود باید راه های دیگری را طی کنید که در ادامه توضیح خواهیم داد.

ابتدا با استفاده از نماد چرخ دنده در لیست برنامه های دستگاه اندرویدی خود به تنظیمات گوشی هوشمند خود بروید.

اکنون لیست تنظیمات موجود را به پایین اسکرول کنید و به دنبال گزینه ای به نام About Device بگردید. وقتی این گزینه را دیدید روی آن کلیک کنید.

پس از رفتن به بخش About Device، لیستی از جزئیات مربوط به دستگاه هوشمند شما نمایش داده می شود. در این لیست گزینه ای به نام وضعیت وجود دارد. در اینجا روی آن گزینه کلیک کنید.

پس از انتخاب این گزینه، قسمت دیگری ظاهر می شود که در آن گزینه ای به نام شماره تلفن من وجود دارد. در این قسمت می توانید شماره تماس سیم کارت خود را مشاهده کنید. اما در برخی از گوشی ها یا تبلت های اندرویدی شماره تماس سیم کارت به صورت پیش فرض در این قسمت وجود ندارد و فقط مشخصات شبکه سیم کارت، اپراتور آن و … وجود دارد. در هر صورت می توانید از این طریق تست کنید تا شماره تماس سیم کارت خود را در دستگاه های هوشمند اندرویدی مشاهده کنید.

نحوه مشاهده شماره تماس سیم کارت در ویندوزفون

اما اگر کاربر ویندوزفون هستید، برای دیدن شماره تماس سیم کارت خود باید مراحل دیگری را انجام دهید که در اینجا توضیح داده ایم.

ابتدا با استفاده از گزینه Phone در صفحه اصلی ویندوزفون خود به قسمت لیست مخاطبین دستگاه هوشمند خود بروید.

در ادامه، در پایین و سمت راست صفحه، سه نقطه افقی را مشاهده خواهید کرد که برای تنظیمات لیست مخاطبین دستگاه هوشمند شما در نظر گرفته شده است. روی این مورد کلیک کنید.

در این مرحله دوباره روی گزینه تنظیمات کلیک کنید.

حالا لیست را به پایین اسکرول کنید. در بخشی از آن لیست، گزینه ای به نام شماره تلفن من را مشاهده خواهید کرد. در پایین این گزینه شماره تماس سیم کارت شما ثبت شده و از طریق این قسمت می توانید شماره خود را مشاهده کنید.

نحوه مشاهده شماره تماس سیم کارت در گوشی های هوشمند بلک بری

اما در دستگاه های هوشمند برند بلک بری باید راه دیگری را انجام دهید که به شرح زیر می توانید به آن دست پیدا کنید.

ابتدا با استفاده از گزینه مورد نظر به قسمت اپلیکیشن های گوشی هوشمند خود بروید.

سپس نماد مخصوص تنظیمات گوشی هوشمند خود را انتخاب کنید. این آیکون نیز مانند دستگاه های اندروید و iOS با نماد چرخ دنده نمایش داده می شود.

لیستی در قسمت تنظیمات پیش روی شما قرار می گیرد. مانند گوشی های اندرویدی، این لیست را به پایین اسکرول کرده و گزینه About را پیدا کنید. وقتی این گزینه را پیدا کردید، روی آن کلیک کنید. سپس روی منوی کشویی با نام Category کلیک کنید.

آمنون گزینه سیم کارت را در لیست انتخاب می کند تا مشخصات سیم کارت شما از گوشی هوشمند نمایش داده شود. در لیست موجود گزینه ای به نام Phone Numbers را مشاهده می کنید که شامل شماره تماس سیم کارت شما می باشد.

نحوه مشاهده شماره تماس سیم کارت با روش های دیگر

همچنین با کمک راه های دیگر می توانید شماره سیم کارت خود را پیدا کنید. در زیر چند مورد از این راه ها را توضیح داده ایم.

با تماس با اپراتور می توانید شماره سیم کارت خود را دریافت کنید.

علاوه بر این، برقراری تماس یا ارسال پیام به خط دیگری ممکن است شماره تماس گیرنده را در سیم کارت اصلی نمایش داده و شناسایی کند. اگر همزمان از چند سیم کارت استفاده می کنید، با این کار به راحتی می توانید شماره سیم کارت خود را پیدا کنید. همچنین با استفاده از جعبه، سند یا سند دیگر مختص سیم کارت خود می توانید شماره آن را بیابید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. از این رو، اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا در طرح ها و مدل های مختلفی عرضه می شود نظرات، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند نوکیا تو نیاز داری

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز دست آزاد بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی شیشه سرامیک، چسب کامل و محافظ لنز دوربین و غیره. برای تمامی برندهای موبایل موجود در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله