اخبار تکنولوژی

این گوشی‌های شیائومی آپدیت MIUI15 را بدون اندروید ۱۴ دریافت می‌کنند

شیائومی قصد دارد نسخه ای ویژه از به روز رسانی رابط کاربری MIUI 15 را برای گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید ۱۴ پشتیبانی نمی کنند، منتشر کند.

شیائومی قصد دارد رابط کاربری MIUI15 را بر اساس اندروید ۱۴ عرضه کند، اما به ما اطلاع داده شده است که برخی از گوشی های میان رده این غول فناوری چینی از جمله Xiaomi 10S، Xiaomi 12X و Poco F3، نسخه جدید عملیات گوگل را دریافت نخواهند کرد. سیستم. با این حال، جای نگرانی برای دارندگان این گوشی‌ها وجود ندارد، زیرا شیائومی مراقب دسترسی آن‌ها به Mio جدید بوده است.

آپدیت MIUI15 برای ۳ گوشی شیائومی بدون نیاز به اندروید ۱۴ منتشر شد

اگرچه شیائومی به طور رسمی از انتشار آپدیت MIUI 15 برای شیائومی ۱۰ اس، شیائومی ۱۲ ایکس و پوکو اف ۳ خبر نداده است، اما جزئیات منتشر شده حاکی از آن است که نسخه ای از این رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۳ برای این گوشی ها عرضه خواهد شد. به نظر می رسد این نسخه در حال حاضر در مرحله تست قرار دارد و طی چند روز آینده می توانیم منتظر اطلاعات رسمی در مورد آن از سوی شیائومی باشیم.

اکنون که اندروید ۱۴ برای این گوشی های ساخت شیائومی عرضه نمی شود، کاربران از امکانات نسخه جدید این سیستم عامل گوگل بی بهره خواهند ماند. با این حال انتشار آپدیت MIUI15 بر اساس نسخه قبلی اندروید که دارندگان این گوشی ها را از استفاده از رابط کاربری شیائومی بی نیاز می کند، می تواند برای بسیاری خبر مثبتی باشد.
در پایان لازم به ذکر است که قرار است آپدیت رابط کاربری MIUI 15 شیائومی از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ (فروردین تا ژوئن ۱۴۰۳) برای گوشی های مذکور منتشر شود. در همین حال، لیستی از دستگاه های واجد شرایط برای دریافت این به روز رسانی اخیرا منتشر شده است. این لیست نشان می دهد که به روز رسانی MIUI 15 برای بیش از ۱۰۰ گوشی عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا