اخبار تکنولوژی

انتقال موزیک از آیفون به آیفون دیگر و از کامپیوتر به آیفون

موسیقی را از آیفون به آیفون دیگر و از رایانه به آیفون منتقل کنید

گاهی اوقات کار با آیفون های فوق العاده اپل سخت می شود. به عنوان مثال، گاهی اوقات ارسال موسیقی از آیفون به آیفون دیگر یا از رایانه و لپ تاپ به آیفون می تواند دردسرساز و گیج کننده باشد. در این مقاله روش های انتقال موسیقی از آیفون به آیفون دیگر یا از کامپیوتر و لپ تاپ به آیفون را توضیح می دهیم. با ما بمان.

می توان گفت کار با آیفون به آسانی کار با گوشی ها و دستگاه های اندرویدی نیست و گاهی شرایط خاصی دارد. به عنوان مثال، زمانی که می خواهید یک فایل موسیقی را از یک آیفون به آیفون دیگر یا از رایانه و لپ تاپ خود به آیفون یا برنامه iTunes منتقل کنید، با نمونه ای از این سختی ها مواجه خواهید شد. اپل برای این کار روش های خاصی را در iTunes ارائه کرده است. اگر این روش ها و نحوه کار با آنها را یاد بگیرید، دیدگاه شما نسبت به عملکرد سیستم عامل iOS و آیفون اپل تغییر می کند.

ویژگی Home Sharing که به طور انحصاری توسط اپل ارائه شده است برای انتقال آسان و موقت موسیقی بین دو آیفون است و کاربران می توانند از آن برای تبادل موسیقی بین دو دستگاه استفاده کنند. در این مقاله سعی داریم آموزش جامع انتقال موسیقی بین دو آیفون یا از کامپیوتر و لپ تاپ به آیفون ارائه دهیم. اگر در مورد موارد توضیح داده شده در این مقاله ابهام یا سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. با ما بمان.

نحوه استفاده از ویژگی اشتراک گذاری در خانه انتقال فایل های موسیقی بین دو آیفون؟

اشتراک گذاری در خانه یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای انتقال موسیقی بین دو آیفون است. برای استفاده از این قابلیت باید مراحل زیر را طی کنید. توجه داشته باشید که آیفونی که می خواهد موسیقی ارسال کند، آیفون مبدأ و آیفونی که می خواهد فایل را دریافت کند، آیفون مقصد نامیده می شود.

  • در آیفون منبع، وارد بخش تنظیمات شوید.
  • به قسمت Music رفته و روی گزینه Home Sharing ضربه بزنید.
  • Apple ID و رمز عبور خود را در تب Home Sharing وارد کنید.
  • حال وارد تب تنظیمات آیفون مورد نظر شوید.
  • به قسمت Music رفته و گزینه Home Sharing را انتخاب کنید.
  • اپل آیدی و رمز عبور خود را در این قسمت وارد کنید.
  • اگر از برنامه Apple Music برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنید، گزینه My Music را انتخاب کنید و به بخش Songs یا Albums بروید. با انتخاب گزینه Home Sharing می توانید به راحتی فایل های مورد نظر خود را بین دو آیفون که با یکدیگر سینک شده اند مبادله کنید.
  • اگر از Apple Music برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنید، باید گزینه Sharing را در قسمت تنظیمات پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید.

توجه داشته باشید که بارگیری فایل ها ممکن است کمی طول بکشد. پس از آپلود فایل ها، می توانید موسیقی مورد نظر خود را با استفاده از آیفون مورد نظر پخش کنید. نکته مهم این است که در این روش فایل های موسیقی به صورت موقت پخش می شوند و به طور دائم به حافظه آیفون مورد نظر منتقل نمی شوند. به این ترتیب، استفاده از Home Sharing یک راه موقت برای ارسال موسیقی از یک آیفون به آیفون دیگر است. نکته مهم دیگر این است که هر دو آیفون هنگام استفاده از این قابلیت باید به وای فای متصل باشند.

نحوه استفاده از ویژگی فروشگاه آیتونز انتقال فایل های موسیقی بین دو آیفون؟

قابلیت iTunes Store یکی دیگر از راه های انتقال فایل های موسیقی بین دو آیفون است. نکته ای که در هنگام استفاده از این ویژگی باید به خاطر داشته باشید این است که فروشگاه iTunes فقط برای انتقال فایل های موسیقی خریداری شده استفاده می شود. در واقع با استفاده از این قابلیت تنها فایل های خریداری شده در یک آیفون را می توان به آیفون دیگری منتقل کرد. برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه iTunes Store را اجرا کنید.
  • سپس به تب More and Purchased بروید.
  • گزینه All Songs را انتخاب کنید.
  • حالا گزینه Download All را انتخاب کنید.

با انجام تمامی مراحل ذکر شده، دستگاه شما فایل های موسیقی خریداری شده را دانلود می کند. توجه داشته باشید که مدت زمان دانلود موسیقی به تعداد موزیک و سرعت اینترنت بستگی دارد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

نحوه استفاده از برنامه اپل موزیک و سرویس iCloud (iCloud) تبادل فایل موسیقی بین دو آیفون؟

با استفاده از برنامه Apple Music و اتصال آن به iCloud، سرویس ذخیره سازی ابری، می توانید موسیقی را از یک آیفون به آیفون دیگر نیز انتقال دهید. اپلیکیشن Apple Music بسیار قدرتمند و باکیفیت است و اپل به طور مرتب به روز رسانی می کند و قابلیت های آن را گسترش می دهد. یکی از ویژگی های این برنامه امکان ذخیره خودکار موسیقی های اضافه شده به قسمت «Collection» در سرویس ذخیره سازی ابری iCloud است. به عبارت دیگر، وقتی آهنگی را به مجموعه موسیقی خود اضافه می کنید، آن فایل در حساب کاربری شما آپلود می شود. سپس می توانید با ورود به حساب iCloud خود در هر دستگاه iOS دیگری از آن استفاده کنید. برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید مراحل زیر را انجام دهید:

  • با آیفون خود به شبکه اینترنتی مناسب متصل شوید.
  • به تنظیمات آیفون بروید و Music را انتخاب کنید.
  • هنگامی که گزینه های Show Apple Music و iCloud Music Library فعال هستند، نوار لغزنده کنار آنها سبز می شود.
  • در این صورت فرآیند دانلود موسیقی آغاز خواهد شد.

ناگفته نماند که سرعت دانلود موسیقی ارتباط مستقیمی با تعداد و حجم فایل ها و سرعت اینترنت دارد. اگر در مورد موارد توضیح داده شده در این قسمت از مقاله ابهام یا سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید.

نحوه استفاده از برنامه iTunes و سایر برنامه های شخص ثالث برای تبادل فایل های موسیقی بین دو آیفون؟

اگر به دلایلی نمی خواهید از روش های بالا برای ارسال موسیقی بین دو آیفون استفاده کنید، برنامه های دیگری برای آن وجود دارد. یکی از برنامه های شخص ثالث جالب و مفید AnyTrans است.

اکنون اکثر کاربران از برنامه iTunes برای انتقال فایل های موسیقی از کامپیوتر یا لپ تاپ به آیفون استفاده می کنند. این برنامه امکان همگام سازی هر فایل موسیقی را با آیفون فراهم می کند. اما مشکل استفاده از این برنامه این است که با همگام سازی و انتقال فایل ها از کامپیوتر یا لپ تاپ به آیفون، دسترسی به موسیقی های ذخیره شده در قسمت iTunes Library غیر ممکن می شود. پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از این مشکل از برنامه AnyTrans استفاده کنید.

AnyTrans این قابلیت را دارد که فایل های موسیقی شما را از یک آیفون به آیفون دیگر و از کامپیوتر و لپ تاپ به آیفون به بهترین شکل ممکن ارسال کند. برای دانلود AnyTrans می توانید از لینک زیر استفاده کنید. در زیر مراحل لازم برای انتقال موسیقی از آیفون به آیفون و از کامپیوتر و لپ تاپ به آیفون با استفاده از این برنامه را توضیح خواهیم داد:

  • ابتدا برنامه AnyTrans را دانلود کنید.
  • آیفون منبع و هدف را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل کنید.
  • برنامه AnyTrans را شروع کنید.
  • در بالای برنامه، آیفون منبع را انتخاب کنید.
  • گزینه Audio را انتخاب کنید.
  • اکنون گزینه Send to device را انتخاب کنید.

با انجام این مراحل، فرآیند انتقال موسیقی از آیفون مبدأ به مقصد آغاز می شود، مدت زمان این کار به حجم فایل ها و سرعت انتقال اطلاعات پورت USB بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ بستگی دارد.

با این حال، برای انتقال موسیقی از رایانه یا لپ‌تاپ به آیفون با استفاده از AnyTrans، باید این مراحل را دنبال کنید:

  • آیفون منبع را به کامپیوتر یا لپ تاپ وصل کنید.
  • برنامه AnyTrans را شروع کنید.
  • آیفون خود را از تب های موجود انتخاب کنید.
  • گزینه Audio را انتخاب کنید.
  • حالا فایل های موسیقی را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید.
  • سپس گزینه Send to iTunes را انتخاب کنید تا فایل های انتخابی شما به کتابخانه موسیقی منتقل شوند.

با انجام این مراحل مشکل حذف فایل های موسیقی از کتابخانه موسیقی برطرف می شود. اگر در مورد مواردی که تا اینجا توضیح داده شد ابهام یا سوالی دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا