اخبار تکنولوژی

فعال کردن قفل سیم کارت در اندروید (SIM Card Lock)

نحوه فعال کردن قفل سیم کارت در اندروید (قفل سیم کارت)

بسیاری از کاربرانی که به امنیت بالای دستگاه هوشمند خود اهمیت می دهند همواره به دنبال راه هایی برای افزایش ضریب امنیت تلفن همراه یا تبلت خود هستند. یکی از راه های افزایش امنیت دستگاه های هوشمند، تجهیز سیم کارت به پین ​​یا کد امنیتی است. در این مقاله روش هایی را به شما آموزش می دهیم که به وسیله آنها می توانید کد امنیتی سیم کارت خود را فعال کنید.

توسعه دهندگان سیستم عامل از جمله اندروید و اپل همواره تلاش کرده اند تا امنیت دستگاه های خود را به طرق مختلف برای کاربران افزایش دهند. سیستم عامل اندروید با ارائه چندین ویژگی از جمله مدیریت دستگاه اندروید و قفل صفحه گوشی، اسکن اثر انگشت و ردیابی گوشی و ریست فکتوری گوشی موبایل از راه دور سعی کرده است لایه های امنیتی متعدد و قابل اعتمادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. یکی از مواردی که معمولاً مورد توجه کاربران قرار نمی گیرد، اما می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد، حفاظت از اطلاعات سیم کارت یا شماره تلفن همراه است. برای این منظور می توانید سیم کارت خود را با یک کد قفل امن سیم کارت قفل و محافظت کنید.

اگر شخصی قفل سیم کارت و رمز آن را نداند و با وارد کردن کدهای مختلف یکی پس از دیگری رمز سیم کارت شما را بیابد، پس از ۳ بار تلاش و وارد کردن رمز اشتباه سیم کارت، کد دیگری مورد نیاز است که فقط روی سیم کارت است. دارنده. شما ثبت نام کرده اید و برای کسی قابل دسترسی نیستید، بنابراین هیچ کس به جز شما که صاحب جعبه سیم کارت هستید، نمی تواند به کد PUK دسترسی داشته باشد. به این ترتیب هیچکس جز شما نمی تواند سیم کارت شما را فعال کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه فعال سازی قفل سیم کارت در سیستم عامل اندروید را به شما آموزش دهیم. اگر در هر یک از مراحل آموزشی سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی دقیق تری دارید، می توانید از کارشناسان ما کمک بخواهید.

نحوه فعال کردن قفل سیم کارت در اندروید

با توجه به اینکه گوشی های اندرویدی از نسخه های مختلف اندروید پشتیبانی می کنند و یا سازنده هر گوشی رابط کاربری متفاوتی برای آن ها در نظر گرفته است، ممکن است نحوه فعال سازی قفل سیم کارت در گوشی های مختلف کمی متفاوت باشد. اما سعی داریم آموزش را به گونه ای ارائه کنیم که تمامی کاربران اندرویدی بتوانند از آن استفاده کنند. این مقاله آموزشی شما را در استفاده از امکانات دستگاه اندرویدی گیج نمی کند و می تواند برای اکثر دستگاه های اندرویدی با رابط کاربری متفاوت مناسب باشد.

مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد قسمت تنظیمات دستگاه شوید.

روی نماد ذره بین در گوشه بالای صفحه ضربه بزنید تا عملکرد جستجو فعال شود.

سیم کارت را در قسمت جستجو وارد کنید.

گزینه تنظیم قفل سیم کارت را انتخاب کنید.

اکنون به صفحه جدیدی مرتبط با تنظیمات امنیتی دستگاه (Security) هدایت خواهید شد. تنظیم قفل سیم کارت یا قفل سیم کارت یا هر گزینه مشابه دیگری که فکر می کنید دستور فعال کردن قفل سیم کارت را می دهد را انتخاب کنید.

سپس باید پین یا رمز عبور خود را وارد کنید.

بعد از اینکه تمام مراحل بالا را به دقت انجام دادید، قابلیت قفل سیم کارت برای شما زین فعال می شود، بنابراین هر بار که دستگاه اندروید خود را خاموش و روشن می کنید، باید کدی را که انتخاب کرده اید وارد کنید تا سیم کارت شما فعال شود. و می توانید از آن استفاده کنید.

نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم روشی جامع و مناسب برای فعال سازی قفل سیم کارت در سیستم عامل اندروید را به شما آموزش دهیم. چنانچه در هر یک از مراحل کار با ابهام یا سوالی مواجه شدید و یا نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا