اخبار تکنولوژی

ساخت تصاویر DALL-E 3 با هوش مصنوعی OpenAI و ادغام با چت جی بی تی

با پشتیبانی از ChatGPT، این مدل اکنون می تواند تصاویر را بر اساس پرس و جوهای ارائه شده توسط این چت بات تولید کند.

به گزارش خبرکو به نقل از دیجیاتو، OpenAI نسخه سوم ابزار هوش مصنوعی متن به تصویر DALL-E خود را معرفی کرده است که اکنون به کاربران اجازه می دهد از ChatGPT برای دستورات متنی خود استفاده کنند و همچنین شامل گزینه های امنیتی بیشتری نیز می شود.

هوش مصنوعی DALL-E می تواند پیام های متنی کاربران را به تصویر تبدیل کند، اما عملکرد نسخه دوم مشکل ساز بود و عبارات خاصی را نادیده می گرفت. با این حال، محققان OpenAI اعلام کردند که DALL-E 3 متن کاربر را بسیار بهتر درک می کند.

بهبود امنیت هوش مصنوعی DALL-E 3

یکی از ویژگی های جدید DALL-E 3 ادغام با ChatGPT است. با استفاده از این ویژگی، دیگر نیازی به ارائه توضیحات دقیق برای DALL-E ندارید، بلکه در عوض از ChatGPT بخواهید که درخواست شما را برای آن ارسال کند و با توجه به اینکه DALL-E با جملات طولانی تر عملکرد بهتری دارد، طبیعتا این کار نتیجه بهتری به شما می دهد. البته هنوز هم می توانید از دستورات خود برای ایجاد تصویر استفاده کنید.

نسخه جدید DALL-E ابتدا برای مشترکین ChatGPT Plus و ChatGPT Enterprise در ماه اکتبر و سپس در پاییز برای آزمایشگاه های تحقیقاتی OpenAI و سرویس API منتشر می شود. هنوز مشخص نیست که این ابزار جدید چه زمانی به صورت رایگان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

امنیت DALL-E 3 با هوش مصنوعی بهبود یافته است

بهبود امنیت هوش مصنوعی DALL-E 3 2

علاوه بر این، OpenAI ادعا می کند که روی بسیاری از ویژگی های امنیتی در مدل DALL-E 3 برای جلوگیری از ایجاد تصاویر نامناسب کار کرده است. DALL-E 3 همچنین قادر به بازتولید تصاویر چهره های معروف نخواهد بود، مشروط بر اینکه در درخواست کاربر نام خاصی ذکر نشود.

ساندینی آگاروال، محقق سیاست در OpenAI، گفت که به ویژگی‌های امنیتی مدل جدید “اطمینان زیادی” دارد، اما توضیح داد که این مدل دائما در حال بهبود است و هنوز کامل نیست. همچنین نمایندگان OpenAI اعلام کردند که DALL-E 3 به گونه ای آموزش داده شده است که از سبک هنرمندان دیگر تقلید نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله