اخبار تکنولوژی

بهترین روش انتقال موزیک و ویدیو از کامپیوتر به آیفون (WALTR)

بهترین راه برای انتقال موسیقی و ویدئو از کامپیوتر به آیفون

آیفون و آیپد اپل محدودیت هایی دارند، اما انتقال فایل های موسیقی یا ویدئویی از کامپیوتر یا لپ تاپ به آیفون یا آی پد یکی از آزاردهنده ترین محدودیت های این دستگاه هاست. تنها راه رسمی برای انجام این فرآیند استفاده از iTunes است. اما در این مقاله بهترین روش برای انتقال موزیک و ویدئو از کامپیوتر یا لپ تاپ به آیفون یا آیپد بدون استفاده از iTunes را معرفی می کنیم. با ما بمان.

اگر از کاربران آیفون یا آیپد اپل هستید، قطعا با محدودیت های خاص این دستگاه ها آشنا هستید. یکی از ناخوشایندترین و آزاردهنده ترین محدودیت ها مربوط به انتقال موسیقی و ویدیو از رایانه یا لپ تاپ به آیفون یا آیپد است. البته می توانید از رابط iTunes استفاده کنید اما این برنامه محدودیت های دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، iTunes به شما اجازه نمی دهد برخی از فرمت های رایج موسیقی و ویدیو را از رایانه یا لپ تاپ خود به آیفون خود منتقل کنید. به عنوان مثال، فرمت هایی مانند FLAC، OGG، MKV، AVI و غیره. نمی توان از طریق iTunes به iPhone یا iPad منتقل شد.

برای اینکه بتوانید این نوع فایل ها را از طریق iTunes انتقال دهید، ابتدا باید فرمت فایل مورد نظر خود را تغییر دهید. این کار خود سخت و طاقت فرسا است. بنابراین با استفاده از روش رسمی در نظر گرفته شده توسط اپل، یعنی. iTunes همچنین گاهی اوقات آزاردهنده است. در حال حاضر، بسیاری از برنامه های پخش کننده رسانه شخص ثالث در اپ استور وجود دارد که اکثر فرمت های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کنند. با کمک این اپلیکیشن ها می توانید بدون نیاز به iTunes، موسیقی و ویدئو را از کامپیوتر یا لپ تاپ به آیفون یا آیپد منتقل کنید. اما نکته اینجاست که تمامی این اپلیکیشن ها آرشیو یا کتابخانه مخصوص به خود را دارند و فایل هایی که با کمک آنها به آیفون ارسال می شوند به آرشیو محلی دستگاه iOS منتقل نمی شوند.

پس از تحقیقات فراوان متوجه شدیم که برنامه خاصی به نام WALTR وجود دارد که امکان انتقال آسان موسیقی و ویدیو را از کامپیوتر یا لپ تاپ به آیفون یا آیپد فراهم می کند. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است و هیچ محدودیتی برای انتقال فرمت های تصویری و صوتی از کامپیوتر یا لپ تاپ به آیفون یا آیپد ایجاد نمی کند. علاوه بر این، فایل هایی که از طریق این برنامه با آیفون یا آیپد شما ارسال می شوند، مستقیماً از آرشیو محلی قابل دسترسی خواهند بود. نکته بعدی مربوط به پشتیبانی از برنامه WALTR برای انتقال ویدئو با وضوح ۴K می باشد. اگرچه در اکثر مواقع برنامه iTunes به کاربر اجازه انتقال این نوع فیلم ها را نمی دهد.

لازم به ذکر است که برنامه WALTR از فرمت های ویدئویی MKV، AVI، MOV، MP4، M4V، ۳GP و … و همچنین فرمت های زیرنویس SRT و ASS پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این برنامه از فرمت های صوتی، FLAC، APE، M4R، AAC، M4B، AIFF، WAV، WMA، CUE، OGG، OGA، WV، TTA، DFF و غیره پشتیبانی می کند.

در زیر نحوه استفاده از برنامه WALTR را به شما آموزش می دهیم. اگر در مورد موارد توضیح داده شده در این مقاله ابهام یا سوالی دارید، از طریق شماره های موجود با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. با ما بمان.

با استفاده از این برنامه، موسیقی و ویدیو را از رایانه یا لپ تاپ به آیفون یا آی پد منتقل کنید والتر

برنامه WALTR یکی از قدرتمندترین و بهترین برنامه ها برای ارسال موزیک و ویدئو از کامپیوتر یا لپ تاپ به آیفون یا آیپد است، در حالی که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. روش کار این برنامه Drag & Drop می باشد. برای استفاده از برنامه WALTR مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا برنامه WALTR را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. انجام این کار خیلی آسان است.
  • سپس برنامه را اجرا کنید.
  • در مرحله بعد با استفاده از کابل رابط مناسب، آیفون یا آیپد را به کامپیوتر یا لپ تاپی که برنامه WALTR روی آن اجرا می شود متصل کنید. پس از برقراری ارتباط، برنامه WALTR آیفون یا آی پد شما را شناسایی می کند.
  • اکنون کافی است فایل های موسیقی یا ویدیوی مورد نظر را در برنامه WALTR بکشید و رها کنید. این فرآیند انتقال فایل را شروع می کند و بسته به اندازه فایل های ارسال شده ممکن است مدتی طول بکشد. پس صبور باشید و اجازه دهید برنامه WALTR مراحل لازم را طی کند.

اگر مراحل بالا را به دقت دنبال کنید، می توانید بدون نیاز به iTunes، موسیقی و ویدئو را از کامپیوتر یا لپ تاپ خود به آیفون یا آیپد خود انتقال دهید. می توانید آیفون را از کامپیوتر یا لپ تاپ جدا کرده و برنامه موسیقی آیفون خود را اجرا کنید. در این صورت فایل های موسیقی یا ویدئوی ارسالی را در آرشیو اپلیکیشن پیش فرض آیفون خود مشاهده خواهید کرد.

اگر ترجیح می دهید از یک برنامه ساده اما قدرتمند برای انتقال موسیقی و ویدیو از کامپیوتر یا لپ تاپ به آیفون یا آیپد استفاده کنید و نمی خواهید از برنامه iTunes با محدودیت های آن استفاده کنید، دانلود و نصب برنامه WALTR را توصیه می کنیم. شک نکن.

سخن پایانی

در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه از برنامه WALTR به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای انتقال موزیک و ویدئو از کامپیوتر یا لپ تاپ به آیفون یا آیپد استفاده کنیم، اگر در مورد اپلیکیشن ارائه شده در این مقاله ابهام یا سوالی دارید با ما تماس بگیرید. کارشناسان از طریق شماره های موجود با ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا