اخبار تکنولوژی

دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل با روش ساده

دانلود تمام اطلاعات اکانت گوگل با روش ساده

نحوه دانلود تمام اطلاعات حساب گوگل

آیا می‌دانستید که گوگل به شما این امکان را می‌دهد که تمام اطلاعات حساب Google خود را بدون گذراندن فرآیند طولانی و دشوار به طور همزمان دانلود کنید؟ در این مطلب یاد می گیریم که چگونه تمام اطلاعات اکانت گوگل را با چند کلیک دانلود کنیم.

ممکن است بخواهید یک فایل به اشتراک گذاشته شده جداگانه حاوی تمام اطلاعات حساب Google خود نگه دارید. به عبارت دیگر، برای بازیابی یک فایل پشتیبان جامع از تمام اطلاعات حساب Google خود آماده شوید! البته در این شرایط یکی از روش های پیش روی شما این است که وارد هر اپلیکیشن و سرویسی شوید که با اکانت گوگل شما در تعامل است و محتوای آن ها را دانلود کنید. به عنوان مثال، برنامه ها و سرویس هایی مانند مرورگر گوگل کروم، گوگل پلاس، سندنگار گوگل، گوگل فوتوز و غیره باید به طور جداگانه در این روش رفتار شوند. و محتویات آنها را دانلود کرده و سپس آنها را به یک آرشیو تبدیل کنید. البته انجام این کار زمان بر و خسته کننده خواهد بود، بنابراین اگر بتوانیم تمام اطلاعات حساب کاربری گوگل خود را تنها با چند کلیک دانلود کنیم، عالی خواهد بود!

خوشبختانه این گزینه وجود دارد و شما می توانید تنها با چند کلیک تمامی اطلاعات مربوط به اکانت گوگل خود را دانلود کنید. این قابلیت توسط گوگل ارائه شده است و به عنوان یک ویژگی بسیار مفید به حساب می آید. در این مقاله نحوه انجام این کار را به شما آموزش می دهیم و تنها با چند کلیک ساده تمام اطلاعات اکانت گوگل خود را دانلود می کنیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده، می توانید با کارشناسان پشتیبانی تلفن های ذکر شده تماس گرفته و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

چگونه تمام اطلاعات حساب گوگل را با چند کلیک ساده دانلود کنیم

ساختن و دانلود تمام اطلاعات حساب Google خود آسان است. برای این کار کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

ابتدا با کلیک بر روی این تب، سرویس دانلود اطلاعات حساب کاربری گوگل را بررسی کنید. در صورت نیاز، مشخصات اکانت مورد نظر خود را وارد کرده و وارد شوید.

در این شرایط لیستی از برنامه ها و سرویس های مختلفی را مشاهده می کنید که با اکانت گوگل شما تعامل دارند. هر کدام یک علامت سبز رنگ در کنار خود دارند، به این معنی که شما در حال دانلود اطلاعات از آن سرویس یا برنامه هستید. با کلیک بر روی این علامت می توانید از دانلود اطلاعات و برنامه های خدمات غیر ضروری خودداری کنید.

پس از مشخص کردن برنامه ها و سرویس هایی که می خواهید محتوای آن ها را دانلود کنید، روی Next کلیک کنید.

در این شرایط با سه گزینه کشویی روبرو خواهید شد که به صورت تصویر زیر ظاهر می شوند. در کنار گزینه File Type باید فرمت فایل دانلودی را که حاوی اطلاعات اکانت گوگل شماست انتخاب کنید. گزینه Archive size (max) حداکثر اندازه هر قسمت یا بخشی از فایل دانلود شده را مشخص می کند. اگر این بخش را روی ۲ گیگابایت تنظیم کنید، اگر حجم داده های دانلود شده در حساب شما از حد مجاز ۲ گیگابایت بیشتر شود، این اطلاعات در تکه های ۲ گیگابایتی گروه بندی و ارائه می شود. گزینه Delivery Method نحوه دریافت فایل یا فایل های حاوی اطلاعات حساب گوگل را مشخص می کند. به عنوان مثال می توانید با انتخاب گزینه ارسال لینک دانلود با ایمیل، لینک دانلود فایل مورد نظر را سفارش دهید تا برای شما ایمیل شود. یا با انتخاب گزینه افزودن به درایو می توانید سفارش دهید فایل دانلود شده در سرویس گوگل درایو ذخیره شود. پس از اعمال تنظیمات مورد نظر بر روی گزینه Create Achieve کلیک کنید.

با انجام مراحل بالا، فرآیند دانلود تمامی اطلاعات اکانت گوگل شما آغاز می شود. مدت زمانی که طول می کشد تا این فرآیند تکمیل شود به میزان داده های موجود در حساب Google شما بستگی دارد. پس صبور باشید و اجازه دهید اقدامات لازم انجام شود.

نتیجه

همانطور که مشاهده می کنید در این مقاله به شما آموزش داده ایم که چگونه با چند کلیک ساده تمامی اطلاعات اکانت گوگل خود را دانلود کنید. در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در مورد هر یک از قسمت ها و مراحل شرح داده شده می توانید با کارشناسان پشتیبانی موبایل گوشی های مذکور تماس گرفته و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله