اخبار تکنولوژی

حذف حافظه کش آیفون با برنامه PhoneClean

کش آیفون را با PhoneClean پاک کنید

آیا به دنبال یک برنامه با کیفیت بالا برای پاک کردن حافظه نهان آیفون یا آیپد خود هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، PhoneClean را توصیه می کنیم. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه از این برنامه برای پاک کردن کش گوشی خود استفاده کنید. با ما بمان.

پاک کردن کش آیفون می تواند بسیار دردسرساز باشد. کش اپلیکیشن ها، فایل های اضافی و بی فایده (Junk Files) ذخیره شده در دستگاه، فایل های موقت (Temporary Files) به مرور زمان قسمت زیادی از حافظه داخلی آیفون را اشغال کرده و به یک مشکل اساسی تبدیل می شوند. اگر آیفون شما حافظه کمی دارد (به عنوان مثال پایه ۱۶ گیگابایت)، این بسیار آزاردهنده خواهد بود. بهترین راه حل برای این مشکل، حذف کش آیفون و فایل های ناخواسته است. حال سوال این است که چگونه این کار را انجام دهیم؟

راه های مختلفی برای بهینه سازی حافظه داخلی آیفون وجود دارد. برای مثال در مقاله نحوه حذف اطلاعات دیگر از حافظه آیفون و آیپد نحوه حذف فایل هایی با نام Other (و غیره) که قسمت زیادی از حافظه داخلی آیفون و آیپد را به خود اختصاص می دهند را توضیح دادیم. اما باید توجه داشته باشیم که روش های دستی پاک کردن کش آیفون و آیپد اپل گزینه های خوبی نیستند و تنها انتخاب ممکن هستند. در حال حاضر اپلیکیشن های قدرتمندی وجود دارند که می توانند کش آیفون و سایر فایل های بی فایده را در کسری از ثانیه پاک کنند. مدتی پیش در مقاله پاکسازی کش اپلیکیشن آیفون با استفاده از اپلیکیشن iMyfone با یکی از این برنامه ها و نحوه استفاده از آن آشنا شدیم. در این مقاله به معرفی یکی دیگر از برنامه های موثر و با کیفیت برای حذف کش و فایل های ناخواسته آیفون می پردازیم. این برنامه PhoneClean نام دارد.

برنامه PhoneClean عملکرد سریع و دقیقی دارد و از حدود ۳۰ روش و فناوری مختلف برای تجزیه و تحلیل وضعیت حافظه داخلی آیفون یا آی پد شما استفاده می کند. علاوه بر این، این برنامه می تواند بیش از ۳۰ نوع فایل ناخواسته را شناسایی کند. بنابراین می توان گفت که اپلیکیشن PhoneClean می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای پاک کردن کش در دستگاه های آیفون باشد. تنها مشکل این برنامه سازگاری آن با iOS 8.2 و نسخه های قدیمی تر است و اگر نسخه آیفون یا آیپد شما بالاتر از ۳٫۸ باشد، نمی توانید از این برنامه استفاده کنید.

در این مقاله نحوه استفاده از برنامه PhoneClean برای پاک کردن کش را به شما آموزش می دهیم. اگر در مورد مطالبی که در این مقاله توضیح داده خواهد شد ابهام یا سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. با ما بمان.

نحوه استفاده از برنامه PhoneClean باید استفاده کنیم

باید بگوییم که استفاده از برنامه PhoneClean چندان پیچیده نیست. قبل از هر اقدامی باید این برنامه را از این لینک دانلود و بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. سپس آن را راه اندازی کنید و آیفون خود را با کابل مناسب به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید.

برای پاک کردن کش آیفون و فایل های ناخواسته ذخیره شده در حافظه داخلی، باید از گزینه Quick Clean استفاده کنید. با این کار با محیطی مشابه تصویر زیر مواجه خواهید شد. بر روی گزینه Scan کلیک کنید تا فرآیند اسکن فایل های ذخیره شده در حافظه آیفون یا آیپد شما آغاز شود.

این فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد. منتظر بمانید تا فرآیند اسکن کامل شود. پس از اتمام فرآیند اسکن، روی گزینه App Junks دوبار کلیک کنید. در این صورت لیست برنامه هایی که فایل های ناخواسته دارند نمایش داده می شود. می توانید از لیست موجود برنامه هایی را که می خواهید کش و فایل های ناخواسته آنها حذف کنید، انتخاب کنید. پس از انتخاب موارد مورد نظر به صفحه قبل بازگردید.

اکنون خواهید دید که PhoneClean حجم کل فایل های انتخابی شما را نمایش می دهد. اگر روی گزینه Clean کلیک کنید، فرآیند حذف کش و فایل های ناخواسته آغاز می شود. کش آیفون یا آیپد شما به راحتی پاک می شود.

در این مقاله نحوه استفاده از برنامه PhoneClean برای حذف کش و فایل های ناخواسته ذخیره شده در حافظه داخلی آیفون و آیپد را به شما آموزش دادیم. اگر در مورد موارد توضیح داده شده در این مقاله ابهام یا سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا