اخبار تکنولوژی

چرا کیفیت محتوای سایت مهم است و چطور آن را بهبود بدهیم؟

به نظر شما نوشتن محتوای باکیفیت چقدر مهم است؟ آیا می دانید که محتوای متنی به تنهایی می تواند بیش از نیمی از موفقیت یک وبسایت را رقم بزند؟ آیا تا به حال درباره این موضوع فکر کرده اید که قدرت بازاریابی محتوایی، در تولید محتوای ارزشمند نهفته است؟ به عنوان یک کسب و کار اینترنتی که صاحب یک وبسایت است، چقدر کیفیت محتواهای متنی که در وبلاگ یا صفحات سایتتان منتشر می کنید را جدی می گیرید؟

من به عنوان یک نویسنده که سالها است در حوزه تولید محتوای حرفه ای فعالیت می کنم، به طور معمول با مشتریانی در ارتباط بوده ام که بسیار تمایل داشتند تولید محتوا ارزان را برایشان انجام دهم! شاید با این فکر اقدام به ثبت سفارش می کردند که شاید بتوانند با انتشار چند صفحه محتوای ساده، رتبه سایت خود را بهبود بدهند!!

ممکن است این دسته از مشتریان، بودجه لازم را برای سفارش تولید محتوای سایت نداشته اند و برخی نیز هنوز مطمئن نیستند که آیا باید برای این کار، پولی خرج کنند یا خیر!!

شما چطور فکر می کنید؟ و جزو کدام دسته هستید؟ آیا تمایل دارید که برای حفظ رتبه عالی سایت خود، هزینه ای بپردازید یا خیر؟

متأسفانه و خوشبختانه، برخی از مدیران کسب و کارها فرآیند تولید محتوای باکیفیت برای سایت را چندان جدی نمی گیرند؛ و برخی دیگر بیش از حد به این موضوع حساس هستند! عده ای نیز تمایل دارند با مدیریت صحیح بودجه مالی، برای سفارش تولید محتوای متنی، پول خرج کنند.

تصمیم شما هر چیز که باشد، باید بدانید که کیفیت محتوا همیشه حرف اول را می زند و بس!

کیفیت در تولید محتوای متنی به چه معنا است؟

در دنیای شلوغ و پر رقابت اینترنت، تجارت الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ، این کیفیت محتوا است که ثابت می کند چه کسی باید رتبه به دست بیاورد. به همین دلیل است که تأکید داریم همواره به تولید محتوای متنی باکیفیت و سئو شده برای سایت خود اهمیت بدهید. از اینکه بیهوده تلاش کنید و یک سری متن های ساده و غیر حرفه ای را بنویسید، دست بردارید و اقدامی حساب شده انجام دهید.

قدرت تولید محتوای باکیفیت به اندازه ای است که حتی اگر در ابتدای راه کسب و کار اینترنتی باشید و هنوز بی تجربه، اما انتشار محتواهای خوب و قوی می تواند شما را چندین گام نسبت به رقبا جلوتر بیاندازد! اگر باور ندارید، یک بار امتحان کنید!

کیفیت در تولید محتوای متنی به این معنا است که وقتی مخاطبان سایت، متن های شما را می خوانند، یا نکته ای بیاموزند، یا درسی بگیرند، یا ترفندی را بدانند، یا بر اطلاعات قبلیشان افزوده شود و یا اینکه محصولی مورد نیاز را بخرند؛ چیزی جز این نیست! البته این نوع محتواها هر کدام دارای اصول نوشتاری مخصوص به خود است. در هر حالت، متن محتوا باید رسا، قابل فهم و روان، صحیح و رسمی باشد.

چطور می توانیم کیفیت یک محتوای متنی را بالاتر ببریم؟

تولید محتوای متنی

  • بهتر است یک تیم باتجربه از کارشناسان تولید محتوا در شرکت خود داشته باشید. اگر این افراد را ندارید، از بهترین نویسنده های تولید محتوا که فریلنسر هستند کمک بگیرید.
  • نکات گرامری زبان فارسی و دستور زبانی را در نوشتن به کار ببرید.
  • اغراق گویی و زیاده نویسی نکنید.
  • سعی کنید به زبان سوم شخص صحبت کنید و اهداف مورد نظر را در متن محتوا دنبال نمایید.
  • در محتوانویسی باید به فرآیند “کال تو اکشن” هم توجه داشته باشید.
  • اهداف جزئی و کلی شرکت یا وبسایت را در تولید محتوا فراموش نکنید.
  • قبل از نوشتن محتوا، درباره موضوعات مورد بحث، بسیار دقیق، تحقیق کنید.
  • در تولید محتوای متنی، همواره نیازها، خواسته ها و مشکلات مخاطبان بازار هدف را در نظر بگیرید و پیرامون آن صحبت کنید.
  • از خوانندگان محتوا خواهش کنید که پس از مطالعه متن، نظرشان را برایتان بنویسید و ارسال نمایند.
  • همیشه سایت های رقیب را بررسی و آنالیز کنید تا بدانید که بهترین استراتژی محتوایی برای سایت شما کدام است.
  • همیشه از تصاویر زیبا، جذاب و یونیک برای محتوای خود استفاده کنید. با استفاده از برنامه های پاورپوینت یا فتوشاپ می توانید تصاویر دلخواهتان را طراحی کنید.

مهم ترین دلایلی که ثابت می کنند چرا به بازاریابی محتوایی نیاز دارید

  • تولید محتوا و برگزاری کمپین های بازاریابی محتوایی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی سنتی، ارزان تر است.
  • روش های تولید محتوا می تواند ارتباط صمیمانه تری با کاربران برقرار سازد و آنها را به یک سایت، برند یا شرکت، علاقه مند نماید.
  • تولید محتوا باکیفیت می تواند به طور ارگانیک، ترافیک سایت را افزایش دهد و رتبه آن را نزد موتورهای جستجوگر ارتقا دهد.
  • هدف قرار دادن مخاطبان، از طریق تولید محتوا، بسیار راحت تر است، زیرا افراد جامعه در موقعیت های مختلف، با دستگاه های رایانه و موبایل به سایت دسترسی دارند. بازاریابی محتوایی، بی حد و مرز است.
  • محتوای قوی می تواند سرنخ بیشتری از مشتری ایجاد کند.
  • استراتژی های بازاریابی محتوایی را می توانید در هر دوره، تغییر دهید بدون اینکه خسارت مالی متحمل شوید.
  • محتوای خوب می تواند به یک وبسایت، ارزش مضاعف بدهد.

برای سفارش تولید محتوای باکیفیت چه کار کنیم؟

اگر متقاعد شده اید که وبسایت شما به تولید محتوای باکیفیت دارد و حاضر هستید برای این کار، هزینه کنید، و می دانید که واقعاً ارزشش را دارد، یک پیشنهاد خوب برایتان داریم.

کافه محتوا، بهترین سایت تولید محتوا در اصفهان است و خدمات کامل و جامع را در حوزه تولید محتوای متنی ارائه می دهد. شما می توانید انواع پست های وبلاگی، محتوا محصول نویسی، تولید محتوای متنی ترجمه و تألیف، تولید محتوا انگلیسی و ترجمه تخصصی متون از سایت های انگلیسی را از طریق این وبسایت، سفارش دهید. قیمت تولید محتوا در این سایت بر اساس موضوعات مختلف، و بر مبنای هر کلمه تعریف می شود.

با مراجعه به سایت کافه محتوا به آدرس اینترنتی https://www.cafe-mohtava.ir می توانید از تعرفه های جدید و سایر خدمات و نمونه کارهای تولید محتوا باکیفیت مطلع شوید. ما همراهتان هستیم تا بهترین محتواهای سئو شده را در سایت خود ثبت کنید. کافیست با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله