شبکه های اجتماعی

رمز روبیکا رو فراموش کردم | اگر گذرواژه را فراموش کردیم چه کنیم ؟

رمز روبیکا رو فراموش کردم، اگر رمز عبور روبیکا را فراموش کنیم چه باید کرد؟ چگونه رمز عبور روبیکا را مجدداً تنظیم کنیم؟ برای یافتن پاسخ این دو سوال با کافه نیوز همراه باشید.

رمز عبور یکی از مهم ترین داده های شخصی است که ما در بسیاری از سرویس ها و برنامه های مختلف از آن استفاده می کنیم. اگر رمز عبور روبیکا خود را فراموش کرده اید، نگران نباشید زیرا امکان بازیابی آن وجود دارد. در این مقاله نحوه بازیابی رمز عبور روبیکا را به شما آموزش خواهیم داد.

اگر رمز روبیکا را فراموش کنیم چه کنیم؟

اگر گذرواژه روبیکا را فراموش کردیم چه کنیم؟

مرحله ۱: دسترسی به صفحه بازیابی گذرواژه

برای بازنشانی رمز عبور روبیک، ابتدا باید صفحه بازنشانی رمز عبور روبیک را باز کنید. برای این منظور می توانید به سایت روبیکا به آدرس www.rubika.ir مراجعه کرده و در قسمت ورود بر روی لینک «رمز عبور خود را فراموش کرده ام» کلیک کنید.

مرحله ۲: شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید

در مرحله بعد باید شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیلی که با آن در روبیکا ثبت نام کرده اید را وارد کنید. پس از وارد کردن شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل خود، روی دکمه «درخواست بازیابی کد» کلیک کنید.

مرحله ۳: کد بازیابی را دریافت کنید

پس از ارسال درخواست، کد بازیابی به شماره موبایل یا آدرس ایمیلی که وارد کرده اید ارسال می شود. این کد بازیابی را در فیلد ارائه شده وارد کنید.

مرحله ۴: رمز عبور را تغییر دهید

پس از وارد کردن کد بازیابی، می توانید رمز عبور جدیدی را برای حساب کاربری خود انتخاب کنید. رمز عبور جدیدی که انتخاب می کنید باید حداقل ۸ کاراکتر از جمله اعداد، حروف بزرگ و کوچک داشته باشد. همچنین، بهتر است از یک ترکیب رمز عبور قوی استفاده کنید که به راحتی قابل یادآوری و در عین حال ایمن باشد.

مرحله ۵: رمز عبور جدید را تأیید کنید

در مرحله آخر ، برای تأیید آن باید دوباره رمز ورود جدید خود را وارد کنید. پس از وارد کردن رمز ورود جدید ، روی دکمه “Register” کلیک کنید.

با دنبال کردن این مراحل ، رمز ورود حساب کاربری روبیکا شما مجدداً تنظیم می شود و می توانید با رمز عبور جدید وارد حساب کاربری خود شوید.

توصیه ما این است که همیشه یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد برای حساب کاربری خود انتخاب کنید و هرگز رمز عبور خود را برای محافظت از حساب خود با دیگران به اشتراک نگذارید. با تشکر از شما که تا پایان مقاله ، اگر رمز عبور روبیکا را فراموش کنیم ، چه کاری باید انجام دهیم؟ باما همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا