شبکه های اجتماعی

دسترسی کاربران غیرعضو به پیام‌های توییتر مسدود شد

دسترسی کاربران غیرعضو به پیام‌های توییتر مسدود شد

توییتر اکنون از کاربران می‌خواهد که برای مشاهده توییت‌ها، یک حساب کاربری در پلتفرم شبکه اجتماعی داشته باشند.
به گزارش ایسنا، از کاربرانی که سعی در مشاهده مطالب در توییتر دارند، خواسته می شود تا عضو توییتر شوند یا برای مشاهده توییت های مورد علاقه خود وارد حساب کاربری خود شوند.

 

ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر، در توییتی نوشت: «داده‌های توییتر تا حدی هک می‌شوند که این سرویس به کاربران عادی کاهش می‌یابد». صدها سازمان یا بیشتر در توییتر داده جمع آوری می کنند و این بر تجربه کاربر تأثیر منفی گذاشته است.

دسترسی کاربران غیرعضو به پیام‌های توییتر مسدود شد

ماسک قبلاً از شرکت‌های هوش مصنوعی مانند OpenAI که مالک برنامه چت JPT است، با استفاده از داده‌های توییتر برای آموزش مدل‌های زبان طبیعی خود ابراز نارضایتی کرده بود. او گفت که با کسانی که داده های ما را می دزدند برخورد قانونی می کنیم و آنها را به دادگاه می کشانیم.

 

الکس اسپیرو، وکیل ایلان ماسک، در نامه‌ای به ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در ماه مه از غول فناوری خواست تا استفاده‌اش از محتوای توییتر را بررسی کند و ادعا کرد که این شرکت قرارداد استفاده از داده‌های شبکه اجتماعی را نقض کرده است.

توییتر مجموعه‌ای از اقدامات را برای بازگرداندن تبلیغ‌کنندگانی که پس از خرید توسط ایلان ماسک پلتفرم را ترک کرده‌اند، آغاز کرده است.

 

در اوایل این ماه، توییتر اعلام کرد که قصد دارد بر ویدئو، تولید محتوا و مشارکت های تجاری تمرکز کند تا تجارت این شرکت را فراتر از تبلیغات دیجیتال احیا کند.

 

بر اساس گزارش رویترز، توییتر همچنین شروع به شارژ کاربران برای دسترسی به API مورد استفاده توسط برنامه‌ها و محققان شخص ثالث کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا