شبکه های اجتماعی

چرا اینستا نام کاربری قبول نمیکنه؟ [۸ دلیل اصلی]

چرا اینستا نام کاربری قبول نمیکنه؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نام کاربری که می خواهید انتخاب کنید به مشکل بخورید و نام کاربری از طرف اینستاگرام قبول نشود.

اگر دنبال جواب این سوال هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا کامل دلایل قبول نکردن نام کاربری توسط اینستاگرام را توضیح دهیم.

چرا اینستا نام کاربری قبول نمیکنه؟

  1. اگر اینستاگرام نام کاربری شما را قبول نمی‌کند، احتمالا به دلایل زیر است:
  2. نام کاربری انتخاب شده توسط شما در حال حاضر توسط کاربر دیگری استفاده می‌شود. بنابراین شما باید نام کاربری دیگری را انتخاب کنید.
  3. نام کاربری شما حاوی کاراکترهای نامعتبر است. اینستاگرام فقط اجازه استفاده از حروف انگلیسی، اعداد و آندرلاین را به عنوان کاراکترهای مجاز می‌دهد.
  4. استفاده از کاراکترهای خاص مانند فاصله، نقطه، دش و… ممنوع است.
  5. نام کاربری شما به نظر اینستاگرام شامل اطلاعات شخصی شما یا شخص دیگری است. به عنوان مثال، استفاده از نام واقعی شما در نام کاربری شما ممنوع است.
  6. نام کاربری شما بیش از ۳۰ کاراکتر است. نام کاربری باید بین ۳ تا ۳۰ کاراکتر باشد.
  7. نام کاربری شما حاوی کلمات غیرقانونی یا توهین‌آمیز است. اینستاگرام برخی از کلمات توهین‌آمیز و غیرقانونی را فیلتر می‌کند.
  8. شما در حال تلاش برای انتخاب یک نام کاربری تکراری هستید. اگر شما یک نام کاربری را قبلاً انتخاب کرده‌اید، نمی‌توانید آن را برای حساب دیگری استفاده کنید.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

چرا اینستا نام کاربری قبول نمیکنه 2

در نهایت، برای رفع مشکل نام کاربری، شما می‌توانید از راهنمایی‌های اینستاگرام استفاده کرده و نام کاربری جدیدی را انتخاب کنید. همچنین در صورت ادامه مشکل می‌توانید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها درمیان بگذارید.

متاسفانه یا خوشبختانه با افزایش تعداد کاربران اینستاگرام، این اپلیکیشن محدودیت هایی را اعمال کرد.

اینستاگرام با ایجاد این محدودیت ها سعی در جلوگیری از وجود اکانت های جعلی در این فضا دارد و اقداماتی را برای جلوگیری از مشکل ایجاد اکانت های جعلی در اینستاگرام انجام داده است.

به یاد داشته باشید که این مشکل ممکن است برای هرکسی پیش بیاید و جای نگرانی نیست زیرا با راه حل های ذکر شده می توانید مشکل ایجاد اکانت اینستاگرام را به راحتی حل کنید.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

‫2 دیدگاه ها

  1. من نام کاربری درست بدون فاصله انگلیسی میزنم جوری میزنم که کسی قبلاً نزده باشه ولی باز نمیشه اضیت می‌کنه🫤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا