شبکه های اجتماعی

کد نصب روبیکا همراه اول | کد نصب روبیکا برای ایرانسل

در این مقاله چه کدی برای نصب روبیکا بزنیم؟ را بررسی و پاسخ می دهیم. پس از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله با کافه نیوز همراه باشید تا با کد نصب روبیکا همراه اول و کد نصب روبیکا برای ایرانسل آشنا شوید.

برای دانلود روبیکا چه کدی بزنیم؟

اگر به دنبال کد دانلود رایگان روبیکا هستید، خواندن این مقاله برای شما مفید خواهد بود. برای دانلود روبیکا در پاسخ به سوال چه کدی باید وارد کنیم؟ همچنین کد دانلود روبیکا رایگان را به شما تقدیم خواهیم کرد. قبلا می توانستید روبیکا را از طریق سیستم هفت هشتاد نصب کنید. اکنون این کد غیرفعال است و می توانید از سایت های قابل اعتماد موجود برای دانلود روبیک استفاده کنید.

کد دانلود رایگان روبیکا، کد نصب همراه اول روبیکا، کد نصب روبیکا برای ایرانسل، کد دانلود روبیکا برای آیفون و غیره را جستجو کنید. در منابع معتبر مراقب افراد سودجو باشید. زیرا با تایپ برخی کدها می توانید امنیت حساب کاربری خود را به خطر بیندازید.

کد نصب روبیکا همراه اول

ابتدا کد #۹۹۹* را شماره گیری کنید تا روبیکا موبایل نصب شود. در گذشته، برای نصب روبیک موبایل ابتدا می توانستید *۷۸۰# را شماره گیری کنید. این کد در حال حاضر غیر فعال است. روبیک را از طریق مارکت های اندروید مانند کافه بازار یا مایکت دانلود کنید. نسخه iOS اپلیکیشن روبیک نیز برای کاربران آیفون در دسترس است.

کد نصب روبیکا برای ایرانسل

برای نصب روبیکا برای ایرانسل کد #۹۹۹* را شماره گیری کنید. برای نصب روبیکا برای ایرانسل می توانید از مارکت های اندروید مانند کافه بازار و مایکت استفاده کنید. اگر دستگاه شما آیفون است، می‌توانید نسخه iOS روبیک را از اپلیکیشن اپل یا سایر برنامه‌های موجود دانلود کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله