شبکه های اجتماعی

چگونه محدودیت سنی اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟

یکی از رایج ترین سوالات کاربران حذف محدودیت سنی در اینستاگرام است. محدودیت سنی در اینستاگرام چند ماهی است که اعمال شده است.

اینستاگرام به صاحبان حساب های تجاری و سازندگان اجازه می دهد تا با تعیین حداقل سن، کنترل کنند که چه کسی می تواند محتوای صفحه و نمایه آنها را ببیند.

اینستاگرام می گوید این محدودیت برای جلوگیری از دسترسی افراد زیر سن قانونی به این پلت فرم است. برای این منظور در ابتدای ثبت نام در اینستاگرام علاوه بر اطلاعات، سن کاربران نیز پرسیده می شود.

اما به گفته بسیاری از کاربران اینستاگرام، این محدودیت سنی برای آنها مشکل ساز شده است. بسیاری از آنها این محدودیت سنی را در سنین بالا انتخاب کرده اند و هیچکس نمی تواند آنها را فالو کند. نگران نباشید این مشکل در تنظیمات اینستاگرام راه حل ساده ای دارد.

چگونه محدودیت سنی اینستاگرام را غیر فعال کنیم؟

  • به پروفایل اینستاگرام خود بروید و از آنجا به قسمت Setting (تنظیمات) بروید.
  • بسته به نوع پروفایل خود، Business و یا Creator را انتخاب کنید.
  • “Minimum Age” را در این بخش انتخاب کنید.
  • از اینجا سن پیش‌فرض تعیین شده را تغییر دهید

به پروفایل اینستاگرام خود بروید و از آنجا به قسمت Setting (تنظیمات) بروید. بسته به نوع پروفایل خود، Business و یا Creator را انتخاب کنید. “Minimum Age” را در این بخش انتخاب کنید. از اینجا سن پیش‌فرض تعیین شده را تغییر دهید

محدودیت سنی پیش فرض در اینستاگرام ۱۳ سال است. هر سنی را که می خواهید از اینجا انتخاب کنید یا آن را به عنوان سن پیش فرض ۱۳ سال بگذارید.

همچنین می توانید برای هر کشور محدودیت سنی تعیین کنید. به عنوان مثال می توانید محدودیت سنی را به طور کلی ۲۱ سال و برای ساکنان ایران ۱۸ سال تعیین کنید.

اینستاگرام قوانین و سیاست های مختلفی را برای فعالیت های کاربران در این فضا تعیین کرده است.

سنم را اشتباه وارد کرده‌ام، چی‌کار کنم؟

  • به پروفایل اکانت خود بروید
  • Edit profile را انتخاب کنید
  • به پایین صفحه بروید و Personal Information Setting را انتخاب کنید
  • در این قسمت Birthday را انتخاب کنید و تاریخ درست تولد خود را وارد کنید

اگر به اینستاگرام دسترسی ندارید و برای شما قفل است می توانید به این آدرس مراجعه کنید و در تنظیمات صفحه فیسبوکی که به آن لینک شده است فرم اینستاگرام مورد نظر را پر کنید یا سن خود را تغییر دهید.

رفع محدودیت سنی اینستاگرام با تغییر تاریخ تولد

این روش برای آن دسته از دوستانی که به اکانت خود دسترسی دارند و فقط محدود هستند مناسب است. حل این مشکل بسیار ساده است و نیاز به کار خاص و پیچیده ای ندارد.

برای این کار باید روی Edit profile در صفحه پروفایل خود کلیک کنید و تاریخ تولد خود را از صفحه باز شده تغییر دهید. پس از تغییر تاریخ تولد، تمامی محدودیت های سنی اعمال شده برای شما از این بخش حذف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله