اخبار تکنولوژی

تبلت جدید لنوو از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که تبلت P12 لنوو با تراشه Dimensity 7050 در هند عرضه خواهد شد.

 

به گزارش کافه نیوز، لنوو ماه گذشته تبلت جدید Tab P12 را در اتحادیه اروپا عرضه کرد، به نظر می رسد این محصول از ماه آینده وارد بازار هند شود. تب P12 لنوو دارای صفحه نمایش ۱۲٫۷ اینچی LTPS LCD با وضوح ۱۸۴۰ در ۲۹۴۴ پیکسل و نرخ تجدید ۶۰ هرتز است. این محصول مجهز به چهار بلندگوی JBL می باشد.

دوربین سلفی استفاده شده در تبلت Lenovo Tab P12 از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می برد، سنسور ۸ مگاپیکسلی نیز به همراه فلاش LED در پنل پشتی محصول تعبیه شده است.

تبلت مذکور مجهز به تراشه Mediatek Dimensity 7050 و سیستم عامل اندروید ۱۳ است که این محصول در دو نسخه عرضه می شود که نسخه اول با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دوم با ۸ گیگابایت رم عرضه می شود. و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. البته کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه MicroSD حافظه آن را افزایش دهند.

تبلت Lenovo Tab P12 دارای سنسورهای مختلفی از جمله سنسور G، سنسور RGB، ژیروسکوپ و قطب نما الکترونیکی است. حسگر اثر انگشت نیز در دکمه پاور تعبیه شده است. گزینه های ارتباطی این تبلت شامل وای فای ۶، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵٫۱ و پورت USB Type-C 2.0 است. برق مورد نیاز این محصول را یک باتری ۱۰۲۰۰ میلی آمپری تامین می کند که تا ۱۰ ساعت پخش ویدئو را فراهم می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله