اخبار تکنولوژی

ساخت ویدیو کلیپ با عکس های گوشی در اندروید با Photo Google

آموزش ساخت فیلم با عکس در گوشی اندروید

همانطور که می دانید امکان فیلم برداری در گوشی های اندرویدی از طریق برنامه های مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را نصب و اجرا کنید، اما خوب است بدانید که با برنامه گوگل فوتو که به صورت پیش فرض بر روی گوشی های اندرویدی نصب می شود، نیازی به نصب ندارید. هر برنامه اضافی و شما به راحتی می توانید با استفاده از این برنامه یک فیلم با عکس های موجود در گوشی خود ایجاد کنید.

در زیر به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید این کار را انجام دهید. با ما بمان.

  • به برنامه Google Photo وارد شوید.
  • از منوی باز شده گزینه Assistant را انتخاب کنید.
  • بر روی گزینه Movie کلیک کنید.
  • عکس هایی را که می خواهید با آن ها ویدیو بسازید انتخاب کنید.
  • نام مورد نظر خود را برای ویدیو وارد کنید.
  • فیلتر مورد نظر خود را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.
  • روی گزینه Create کلیک کنید.
  • پس از انجام این عملیات منتظر ایجاد ویدیو باشید.

آخرین کلمه

می‌توانید از برنامه Google Photo در تلفن Android خود برای ایجاد کلاژ عکس، انیمیشن یا ویدیو استفاده کنید. امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد.

شانس

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. از این رو، اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا در طرح ها و مدل های مختلف عرضه می شود نظرات، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند نوکیا تو نیاز داری

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز دست آزاد بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی شیشه سرامیک، چسب کامل و محافظ لنز دوربین و غیره. برای تمامی برندهای موبایل موجود در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله