اخبار تکنولوژی

واتساپ می‌تواند پیام را بر‌ اساس تاریخ جستجو کند!

قابلیت جدید در واتس اپ

WhatsApp یکی از پیام رسان های محبوب در بین کاربران است که از سال ۲۰۰۹ در دسترس عموم قرار گرفته است و برای ارسال پیام و همچنین برقراری تماس صوتی و تصویری استفاده می شود. این برنامه محبوب بر روی سیستم عامل های مختلف تلفن و رایانه کار می کند و به شما کمک می کند تا با دوستان و سایر افراد در هر نقطه از جهان ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب می توانید در هر زمان با دوستان خود از طریق ویدیو یا صوتی تماس بگیرید و در اسرع وقت پیامک های خود را ارسال کنید.

واتس اپ همچنین به شما این امکان را می دهد که با دوستان مورد نظر خود گروه های مختلفی تشکیل دهید و پیام های صوتی، تصویری و متنی خود را به طور همزمان با گروهی از دوستان خود به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که هزینه ارسال پیام در واتس اپ بسیار کمتر از ارسال پیامک است و این امر به محبوبیت بیشتر این برنامه کمک می کند. این شبکه محبوب همچنین تنظیمات و ویژگی های بی شماری را ارائه می دهد تا بتوانید بهترین تجربه را تضمین کنید و از برقراری ارتباط با دوستان نهایت لذت را ببرید.

با این حال، واتس اپ را می توان به عنوان یکی از مخازن اطلاعات شما در نظر گرفت و اطلاعات مهم را ایمن نگه می دارد. بنابراین، ممکن است بخواهید در آینده به پیام هایی که قبلا ارسال کرده اید دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید. با توجه به Android Headlines، این پلتفرم در حال حاضر در حال کار بر روی تسهیل این فرآیند و افزودن گزینه جستجو بر اساس تاریخ است. در این صورت می توانید تنها با جستجوی تاریخ مورد نظر به تمامی پیام هایی که در آن تاریخ ارسال یا دریافت کرده اید دسترسی داشته باشید و مشاهده کنید.

پیام های WhatsApp را بر اساس تاریخ جستجو کنید

قابلیت جدید در واتس اپ

اطلاعات ذکر شده در بالا از WABetaInfo می آید و نشان می دهد که WhatsApp در حال آزمایش چنین ویژگی مفیدی است. البته باید در نظر داشته باشید که این ویژگی در حال حاضر فقط برای وب کلاینت در حال آزمایش است و ممکن است بعداً برای اندروید و iOS در دسترس باشد. همچنین باید در نظر داشته باشید که واتس اپ ممکن است این ویژگی را برای همیشه حذف کند، اما تاکنون با موفقیت آزمایش شده است و امیدواریم به زودی برای تلفن های همراه در دسترس قرار گیرد.

این ویژگی در حال حاضر برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در WhatsApp Web 2.2348.50 در دسترس است و به شما امکان می‌دهد پیام‌هایی را که ارسال کرده‌اید با انتخاب تاریخ از تقویم جستجو کنید و سپس به راحتی همه آن پیام‌ها را مشاهده کنید. خوشبختانه، به نظر می رسد که این ویژگی جدید در واتس اپ بسیار پایدار است، بنابراین امیدواریم مدت زیادی طول نکشید که برای آزمایش کنندگان بتا در تلفن های همراه عرضه شود.

نتیجه

گاهی اوقات پیام مهمی وجود دارد که چند هفته پیش ارسال کرده‌اید و باید آن را بازیابی کنید تا بدانید چه زمانی آن را ارسال کرده‌اید، اما تا زمانی که به آن نرسیده‌اید نمی‌خواهید همه پیام‌ها را بخوانید. بنابراین اگر به طور مکرر از WhatsApp استفاده می کنید، پیدا کردن یک پیام خاص می تواند یک کابوس باشد. خوشبختانه باید بگوییم که واتس اپ در حال آزمایش قابلیتی است که به شما امکان می دهد پیام های خود را بر اساس تاریخ جستجو کنید و به راحتی به پیام مورد نظر برسید.

با استفاده از این قابلیت در واتس اپ، هنگامی که پیامی را جستجو می کنید، یک پاپ آپ کوچک تقویم را مشاهده می کنید که می توانید با ضربه زدن روی تاریخ مورد نظر، فید پیام را تغییر دهید و تمام پیام های دریافت شده در آن روز را نشان دهید. ارسال کردی نشون میده به این ترتیب، شما مجبور نخواهید بود که همه پیام های خود را فقط برای یافتن تاریخ خاصی جستجو کنید. این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی در وب است، اما ما مطمئن هستیم که این ویژگی به تلفن های همراه نیز خواهد رسید. همچنین به نظر می رسد وضعیت پایداری دارد و ممکن است مدت زیادی منتظر عرضه عمومی آن نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا