اخبار تکنولوژی

بک آپ گیری و ریستور برنامه ها با Titanium Backup

پشتیبان گیری و بازیابی برنامه ها با Titanium Backup

برنامه Titanium Backup به یکی از بهترین برنامه ها برای دستگاه های اندرویدی روت شده تبدیل شده است. با استفاده از Titanium Backup می‌توانید از تمامی برنامه‌های موجود در دستگاه اندرویدی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، که هنگام بازیابی تلفن همراه یا تبلت اندرویدی قبل یا بعد از آپدیت یا بعد از نصب کاستوم رام بسیار مفید است. برنامه Titanium Backup به یک برنامه محبوب برای کاربران حرفه ای اندروید تبدیل شده است که ویژگی ها و عملکردهای زیادی را ارائه می دهد. اما استفاده از Titanium Backup اصلا پیچیده نیست و هرکسی می تواند به راحتی از امکانات آن استفاده کند. در زیر نحوه پشتیبان گیری از برنامه های اندروید با استفاده از نسخه های رایگان و پولی Titanium Backup را به شما آموزش می دهیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

تفاوت اصلی نسخه رایگان و پولی Titanium Backup این است که در نسخه پولی شما اجازه ندارید برنامه ها را به طور جمعی بازیابی کنید و باید هر برنامه را به صورت جداگانه بازیابی کنید.

از نسخه رایگان Titanium Backup استفاده کنید

  1. برنامه را دانلود کنید. Google Play یا فروشگاه برنامه اندروید دیگری را باز کنید و Titanium Backup را برای دانلود و نصب آن جستجو کنید. Titanium Track توسعه دهنده این برنامه است.
  2. از برنامه های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید به بخش پشتیبان گیری/بازیابی مراجعه کنید. در اینجا می توانید لیست برنامه ها و سرویس های نصب شده بر روی دستگاه اندرویدی خود را مشاهده کنید.
  • یک برنامه را انتخاب کنید. پنجره ای باز می شود که در آن می توانید عملیات مورد نظر را انتخاب کنید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، می توانید از برنامه ها نسخه پشتیبان تهیه کنید، آنها را مسدود کنید (با غیرفعال کردن) یا حذف نصب کنید.
  • کلید اضافه! روی این ضربه بزنید، پشتیبان‌گیری از برنامه اندروید شما شروع می‌شود.
  • همین روند را برای سایر برنامه ها نیز تکرار کنید.
  • پس از پشتیبان‌گیری، حتماً پوشه TitaniumBackup حاوی فایل‌های پشتیبان را از پوشه ذخیره‌سازی اصلی تلفن همراه یا تبلت اندروید خود کپی کرده و در رایانه ذخیره کنید.
  1. بازیابی برنامه ها با پشتیبان گیری تیتانیوم. از این روش فقط زمانی استفاده نکنید که دستگاه اندرویدی خود را پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه یا در یک دستگاه جدید راه اندازی مجدد کرده اید.
  • قبل از بوت کردن، اگر محتویات حافظه دستگاه اندرویدی در هنگام ریست فکتوری یا نصب رام جدید پاک شده باشد. پوشه Titanium Backup را که در مرحله قبل در رایانه کپی کرده بودید به پوشه اصلی دستگاه اندرویدی خود برگردانید.
  • Titanium Backup را اجرا کنید و روی نماد وسط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. (روی کاغذ و در کنار منو مشخص شده است)
  • در تب Recovery، روی Run – Recover missing apps with data ضربه بزنید. با این کار لیستی از برنامه ها در آن بخش نمایش داده می شود.
  • پس از انتخاب برنامه‌ای که می‌خواهید بازیابی کنید، نماد «تیک» را در بالای صفحه انتخاب کنید. با این کار برنامه های انتخاب شده در دستگاه Android شما بازیابی یا بازیابی می شود. البته باید خودتان برنامه ها را یکی پس از دیگری نصب کنید.

از نسخه پولی Titanium Backup استفاده کنید

  1. برنامه را دانلود کنید. به Google Play یا فروشگاه برنامه اندروید بروید و Titanium Backup را جستجو کنید. Titanium Backup Pro Key را بخرید و آن را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. این برنامه ویژگی های پیشرفته Titanium Backup مانند بازیابی سریع برنامه ها را فعال می کند.
  2. از چندین برنامه به طور همزمان نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • Titanium Backup را اجرا کنید و نماد وسط را در گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید. (کنار منو و با نشانک روی کاغذ)
  • در قسمت Backup، جلوی کلمه RUN – Backup new user applications @ newer versions را انتخاب کنید تا لیستی از برنامه ها را با گزینه ای برای انتخاب آن ها مشاهده کنید.
  • همه برنامه ها به صورت پیش فرض انتخاب شده اند. علامت برنامه‌هایی را که نمی‌خواهید پشتیبان‌گیری کنید، بردارید.
  • برای شروع پشتیبان‌گیری از برنامه‌های نصب‌شده در دستگاه Android خود، روی نماد «تیک» در بالای صفحه ضربه بزنید.
  • همه برنامه‌هایی که توسط Titanium Backup پشتیبان‌گیری شده‌اند، اکنون قابل بازیابی هستند.
  • پس از پشتیبان‌گیری، حتماً پوشه TitaniumBackup حاوی فایل‌های پشتیبان را از پوشه ذخیره‌سازی اصلی تلفن همراه یا تبلت اندروید خود کپی کرده و در رایانه ذخیره کنید.
  1. چندین برنامه را همزمان در Titanium Backup بازیابی کنید. از این ویژگی فقط زمانی استفاده کنید که دستگاه Android خود را پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه یا در یک دستگاه جدید راه اندازی مجدد کرده باشید.
  • قبل از شروع، اگر محتویات حافظه دستگاه اندرویدی شما در حین ریست فکتوری یا نصب یک رام جدید پاک شده است، پوشه TitaniumBackup را که در مرحله قبل در رایانه خود کپی کرده بودید، به حافظه اصلی گوشی خود بازگردانید. تبلت اندروید.
  • Titanium Backup را اجرا کنید و نماد وسط را از گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید. (کنار منو و نماد علامت چک کاغذ)
  • در تب Recovery، Run – Recover missing apps with browser data را انتخاب کنید. این عمل لیستی از برنامه های موجود در این بخش را نمایش می دهد.
  • هنگامی که برنامه‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب کردید، روی نماد «تیک» در بالای صفحه ضربه بزنید. به این ترتیب، تمام برنامه های انتخاب شده بدون هیچ کار اضافی به دستگاه اندرویدی شما بازیابی می شوند.
  • فروشگاه اینترنتی کافه نیوزخرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. از این رو، اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

    پیشنهادات ویژه Mebit

    لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

    لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

    لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

    لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا در طرح ها و مدل های مختلفی عرضه می شود نظرات، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند نوکیا تو نیاز داری

    خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

    خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز دست آزاد بلوتوث

    خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

    خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی شیشه سرامیک، چسب کامل و محافظ لنز دوربین و غیره. برای تمامی برندهای موبایل موجود در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله