اخبار تکنولوژی

دستگاه‌های ۲۰۲۴ اپل با تغییرات طراحی قابل‌توجهی معرفی می‌شوند

ظاهرا اپل بیشتر محصولات خود را در سال ۲۰۲۴ با طراحی های به روز عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرکو به نقل از دیجیاتو مارک جرمن، خبرنگار بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود پیش بینی کرد که اپل در سال ۲۰۲۴ اکثر محصولات خود را با طراحی های به روز عرضه خواهد کرد و باید شاهد تغییرات قابل توجهی در طراحی دستگاه های این شرکت باشیم.

بالاخره سری آیفون ۱۵ اپل معرفی شد و اکنون چشم‌ها به سال ۲۰۲۴ است. اگرچه گمانه‌زنی‌هایی در مورد معرفی سری مک M3 اپل در اواخر سال ۲۰۲۳ وجود داشت، گارمان در مورد تغییرات طراحی دستگاه‌های جدید در سال ۲۰۲۴ صحبت کرد.

کدام محصولات اپل با تغییرات طراحی در سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهند شد؟

گزارش ها حاکی از آن است که آیفون ۱۶ پرو احتمالا دارای صفحه نمایش ۶٫۲۷ اینچی خواهد بود. این احتمال وجود دارد که آیفون ۱۶ پرو مکس از صفحه نمایش ۶٫۸۶ اینچی نیز استفاده کند.

مارک آلمان در خبرنامه خود به اپل واچ سری X نیز اشاره کرده است که ممکن است برای دهمین سالگرد این محصول تغییرات عمده ای داشته باشد. این ساعت هوشمند ممکن است با طراحی جدید و ویژگی های مرتبط با سلامتی مانند نظارت بر فشار خون عرضه شود.

علاوه بر این، برخی منابع آگاه می گویند که نسل هفتم آیپد پرو نیز با طراحی به روز معرفی خواهد شد و سری جدید M3 مک نیز جهش خوبی را از نظر عملکرد تجربه خواهد کرد.

از سوی دیگر، شاید مورد انتظارترین محصول اپل که پتانسیل خوبی برای جلب توجه بازار در سال آینده دارد، اپل ویژن پرو باشد. با این حال، ما نمی دانیم که این دستگاه چقدر می تواند موفق باشد. هنوز مشخص نیست که این هدست با چه هدفی وارد بازار می شود و آیا از آن به عنوان یک دستگاه چند منظوره استفاده می شود یا اینکه فقط عملکرد سینمای خانگی دارد.

تنها زمانی می توان به این سوالات پاسخ داد که هدست در دسترس عموم قرار گیرد. علاوه بر این، این شرکت با چالش های قابل توجهی در زمینه ساخت این دستگاه مواجه است. چرا که دو نمایشگر میکرو اولد آن (MicroOLED) تولید شده توسط سونی و TSMC همچنان بازده تولید پایینی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا