اخبار تکنولوژی

بک آپ گرفتن از محتوای آیفون یا آیپد های اپل

نحوه پشتیبان گیری از محتوای اپل آیفون یا آیپد

احتمالا این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که چگونه از فایل ها در آیفون یا آیپد پشتیبان تهیه کنیم. باید بدانید که انجام این کار آسان است. در این مقاله سعی داریم نحوه بکاپ گیری از آیفون، آیپد و آیپاد اپل را به شما آموزش دهیم. با ما بمان.

راه‌های موجود برای پشتیبان‌گیری از فایل‌ها در دستگاه‌های هوشمند آیفون، آی‌پد و آی‌پاد به همین روش انجام می‌شود. به عبارت دیگر تفاوتی بین این سه دستگاه ذکر شده وجود ندارد. باید بگوییم که دو راه برای دریافت فایل پشتیبان از آیفون، آی پد یا آی پاد اپل به شما ارائه خواهد شد. راه اول استفاده از برنامه iTunes است و روش دوم با استفاده از iCloud انجام خواهد شد. با ما همراه باشید تا نحوه پشتیبان گیری از فایل های محصولات Apple iOS را با استفاده از هر دو روش ذکر شده به شما آموزش دهیم. اگر در رابطه با هر یک از مراحل ذکر شده مشکل یا سوالی دارید در قسمت نظرات و پیشنهادات مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

نحوه پشتیبان گیری از فایل ها در آیفون با استفاده از ویژگی iCloud اپل

استفاده از سرویس iCloud یک راه بسیار خوب و آسان برای پشتیبان گیری از فایل های محصولات iOS مانند آیفون، آی پد و آی پاد اپل است. برای استفاده از این روش باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

ابتدا آیفون یا سایر محصولات iOS خود را به یک شبکه اینترنتی متصل کنید.

سپس به قسمت تنظیمات آیفون خود بروید و روی گزینه iCloud کلیک کنید.

پشتیبان گیری از فایل های آیفون

در این مرحله به برگه ای به نام Backup بروید.

حالا نوار لغزنده کنار گزینه iCloud Backup را سبز کنید.

در این قسمت بر روی گزینه آبی رنگ Back Up Now کلیک کنید.

اکنون منتظر بمانید تا فرآیند تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات آیفون یا محصول iOS شما کامل شود. توجه داشته باشید که برای استفاده از سرویس iCloud، اکانت iCloud شما باید حجم مورد نیاز از محتوای پشتیبان مورد نظر را داشته باشد، به عبارت دیگر باید فضای خالی کافی وجود داشته باشد، در غیر این صورت نمی توانید از این عملکرد استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مورد، در قسمت نظرات و پیشنهادات با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

توجه داشته باشید که سیستم عامل iOS امکان پشتیبان گیری خودکار با استفاده از سرویس iCloud را نیز در اختیار شما قرار داده است. با کمک این قابلیت، فایل های آیفون، آیپد یا آی پاد شما به طور منظم و در هر شرایط خاص به صورت خودکار در سرویس iCloud بک آپ گیری می شوند. باید در نظر داشته باشید که این مورد حجم بسته اینترنت شما را اشغال می کند. برای استفاده از این قابلیت مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

ابتدا وارد قسمت تنظیمات و سپس قسمت iCloud آیفون خود شوید.

سپس بر روی گزینه backup کلیک کنید.

در این مرحله آیفون خود را شارژ کرده و به شبکه اینترنتی مورد نظر خود متصل شوید.

حالا صفحه گوشی هوشمند خود را قفل کنید.

با انجام این مراحل، اگر فضای کافی برای ایجاد یک فایل پشتیبان در سرویس iCloud وجود داشته باشد، به طور خودکار از محتوای محصول اپل شما نسخه پشتیبان تهیه می شود.

نحوه پشتیبان گیری از آیفون با استفاده از برنامه iTunes

به کمک اپلیکیشن آیتونز در بین ما ایرانی ها به دلیل عدم نیاز به اینترنت طرفداران زیادی دارد. برای تهیه یک فایل پشتیبان از فایل های محصول iOS خود با استفاده از برنامه iTunes، به سیستمی مانند لپ تاپ ثانویه نیاز دارید و این برنامه را روی آن نصب کنید. پس از نصب برنامه مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

ابتدا آیفون خود را با استفاده از کابل رابط به یک لپ تاپ اضافی با برنامه iTunes متصل کنید.

سپس، اگر پیامی روی صفحه گوشی شما ظاهر شد، روی Allow کلیک کنید.

در این مرحله، اگر برنامه iTunes به طور خودکار در لپ تاپ شما باز نمی شود، آن را به صورت دستی باز کنید.

حال نام آیفون خود را انتخاب کرده و به قسمت Summary بروید.

اگر می‌خواهید داده‌های همگام‌سازی شده با Apple Watch و برنامه‌هایی مانند Health و Activity در آیفون شما در فایل پشتیبان ذخیره شوند، روی گزینه Encrypt iPhone Backup در سمت راست پنجره موجود کلیک کنید.

در این قسمت گزینه Backup Now را انتخاب کنید.

پس از اتمام مراحل تهیه نسخه پشتیبان از فایل های موجود در دستگاه، با مراجعه به قسمت Edit و سپس Devices در اپلیکیشن iTunes، می توانید لیست بک آپ های خود را مشاهده کنید.

پس از هر فایل پشتیبان جدید می توانید فایل های قدیمی را از برنامه iTunes حذف کنید. اگر در مورد این موضوع و نحوه بکاپ گیری از آیفون، آیپد یا اپل آیپاد نیاز به توضیح بیشتری دارید می توانید در قسمت نظرات و پیشنهادات از ما بپرسید تا پاسخگوی شما و راهنمایی باشیم.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و لیبل مخصوص در نظر گرفته و آنها را با گارانتی معتبر و طولانی مدت عرضه می کند. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا