اخبار تکنولوژی

بهترین بازی های اندروید سبک دفاع از تاور (۱۰ گیم جذاب)

بهترین بازی های دفاع از برج برای اندروید

امروزه بازی های سبک Tower Defense در بین کاربران اندروید و گیمرها محبوبیت خاصی پیدا کرده است. در این قسمت قصد داریم چند بازی معروف در این سبک را معرفی کنیم که طرفداران بیشتری دارند. با ما بمان.

بازی‌های دفاع از برج از جمله بازی‌هایی هستند که بازیکن باید از چندین برج یا به‌طور دقیق‌تر برج خود در برابر حملات بسیاری از دشمنان دفاع کند. برج های این سبک بازی دارای قابلیت های دفاعی هستند و با استراتژی های مختلف می توان در بازی از آنها دفاع کرد. این سبک از بازی به دلیل تنوع بسیار زیاد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اما کدام یک از این بازی ها بهترین انتخاب محسوب می شود؟

در این قسمت از معرفی برنامه به ارائه ۱۰ نمونه از محبوب ترین بازی های برج دفاعی اندروید می پردازیم و توضیحات مختصری برای هر یک از بازی های معرفی شده اندروید ارائه می دهیم. با ما بمان.

بازی ناهنجاری ۲

هم اکنون بازی اندروید Anomaly 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید به سبک برج دفاعی در بین کاربران شناخته می شود. این بازی بسیار محبوب است و از نظر گرافیکی یک بازی بسیار قدرتمند به حساب می آید. در این بازی وظیفه گیمر تنها دفاع از برج ها و برجک های خود نیست، بلکه باید به برج های سایر گیمرها حمله کرده و آنها را تصرف کند تا امتیازات بالاتری کسب کند. در بازی Anomaly 2 می توانید هم نقش مدافع و هم مهاجم را بازی کنید. این بازی شامل حالت چند نفره آنلاین است که جذابیت و هیجان بازی را افزایش می دهد. متاسفانه این بازی به صورت رایگان منتشر نشده و برای دانلود آن باید ۴٫۹۹ دلار بپردازید.

بازی Bloons TD 5

از نظر گرافیک بازی Bloons TD 5 بازی با گرافیک بالایی نیست و محیطش کارتونی است. در این بازی حدود ۲۱ برج مختلف با ارتقاهای مختلف و بیش از ۲۵۰ سطح وجود دارد. در طی مراحل بازی کاربر باید سعی کند با استفاده از سلاح ها و ابزارهای نظامی مختلف از حملات بالن ها به برج های خود جلوگیری کند و بتواند با آنها مقابله کند. اما متاسفانه این بازی اندروید رایگان نیست و برای دانلود آن از گوگل پلی استور باید ۲.۹۹ دلار بپردازید. این بازی خریدهای درون برنامه ای نیز دارد.

بازی مدافعان

از نظر گرافیکی، Defenders یک بازی فوق العاده جذاب و گرافیکی است و در حال حاضر یکی از بهترین و فعال ترین بازی های اندروید به سبک دفاع از برج است که در فروشگاه گوگل پلی موجود است. برج های این بازی تا ۲۵ سطح قابل ارتقا هستند. داستان این بازی جذابیت خاصی دارد و تنوع دشمنان و توانایی های دفاعی بازی کاربران علاقه مند به بازی های سبک Tower Defense را به خود جذب می کند. این بازی Defenders به ​​صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است و حتما به شما توصیه می کنیم این بازی را دانلود و نصب کنید تا لذت بازی گرافیکی را تجربه کنید. البته باید بدانید که این بازی شامل خریدهای درون برنامه ای نیز می شود.

بازی فیلدرانر ۲

این بازی یکی از بهترین بازی های اندرویدی موجود در سبک Tower Defense به حساب می آید. در این بازی کاربر با سلاح ها و سبک های دفاعی متفاوت و جذابی مواجه می شود. این بازی کاملاً سه بعدی است اما تم کارتونی است. خلاقیت در Fieldrunners 2 بسیار مهم است، کاربر باید برج های دفاعی خود را به گونه ای طراحی کند که بهترین دفاع را در برابر حملات متعدد دشمن نشان دهد. جالب ترین قسمت Fieldrunners 2 انفجارهای آن است. در این بازی کاربر می تواند انفجارهای عظیم و جذابی ایجاد کند که برای گیمرها بسیار لذت بخش است. متاسفانه این بازی اندرویدی به صورت رایگان در دسترس نیست و برای دانلود آن باید ۲.۹۹ دلار بپردازید. علاوه بر این، این بازی دارای مراحل جدیدتری است که خرید درون برنامه ای دارد.

بازی محافظ ژله

این بازی یکی از بازی های اندروید به سبک دفاع از برج می باشد و کاملا منحصر به فرد به حساب می آید. در این بازی بازیکن فقط با برج ها و تیرهای ژله ای سروکار دارد. گرافیک این بازی کاملاً ساده است و بیشتر شبیه کارتون های تلویزیونی است. این بازی در بین گیمرها طرفداران زیادی دارد و توانسته امتیاز ۴٫۶ را در گوگل پلی استور کسب کند. این یک دلیل بسیار جدی برای جذابیت بازی Jelly Defense است. این بازی در فروشگاه گوگل پلی موجود نیست و برای دانلود آن باید ۲.۹۹ دلار بپردازید، اما این بازی خرید درون برنامه ای ندارد.

مجموعه ای از بازی ها پادشاهی راش

بازی Kingdom Rush شامل نسخه های مختلفی می باشد. این بازی در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازی های برج دفاعی موجود در فروشگاه گوگل پلی است. اولین نسخه منتشر شده Kingdom Rush رایگان بود و خرید درون برنامه ای نداشت، اما دو نسخه بعدی که منتشر شد به ترتیب ۱٫۹۹ دلار و ۲٫۹۹ دلار قیمت داشتند و شامل خریدهای درون برنامه ای می شدند. از نظر گرافیکی بازی اندروید The Kingdom Rush یک بازی معمولی و کاملا دو بعدی می باشد.

بازی گیاهان در مقابل زامبی ها

این بازی شامل دو نسخه مختلف به نام های Plants vs Zombies 1 و Plants vs Zombies 2 می باشد.این بازی یکی از معروف ترین و خاص ترین بازی های اندروید به سبک برج دفاعی به شمار می رود. در این بازی کاربر با استفاده از گیاهان ارائه شده در بازی از پیشروی زامبی ها به سمت خود جلوگیری می کند. بد نیست بدانید که خوشبختانه هر دو نسخه از بازی رایگان Plants vs Zombies برای اندروید در گوگل پلی استور منتشر شده است، اما هر دو نسخه به دلیل داشتن مراحل هیجان انگیز بیشتر، شامل خرید درون برنامه ای نیز می شوند.

بازی Sentinel 4: Dark Star

این بازی اندروید دارای مراحل زیادی می باشد. در واقع این بازی بیش از ۲۶ مرحله دارد و گرافیک بسیار بالای آن جذابیت بازی را دو چندان کرده است. بازی Sentinel 4: Dark Star استراتژی دفاعی، سلاح ها و انواع برج ها را ارائه می دهد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در مجموع این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید Tower Defense است که در اختیار کاربران پلی استورها قرار گرفته است. بازی اندروید Sentinel 4: Dark Star رایگان نیست و برای دانلود این بازی باید ۲٫۹۹ دلار بپردازید. همچنین این بازی شامل خریدهای درون برنامه ای مختلف می باشد.

بازی جنون برج ۲

برای دانلود Tower Madness 2 باید ۲٫۹۹ دلار بپردازید. اما نسخه ای از این بازی ارائه شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی قابل دانلود می باشد. در این بازی موجودات فضایی ترسناک مختلفی به گیمر حمله می کنند و کاربر باید با استفاده از برج های دفاعی خود آنها را متوقف کند. این بازی دارای مراحل زیادی نیز می باشد. این بازی شامل ۷۰ مرحله مختلف می باشد و در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازی های اندروید به سبک Tower Defense می باشد.

بازی حفاظت از اسباب بازی ها ۲

این بازی همچنین دارای تعداد بسیار زیادی مرحله می باشد که شامل حدود ۲۴۰ مرحله مختلف می باشد و یکی از هیجان انگیزترین بازی های اندروید به سبک برج دفاعی موجود در فروشگاه گوگل پلی است. این بازی دارای حالت PvP یا چهره به چهره است که دو گیمر باید مستقیم و رو در رو با یکدیگر مبارزه کنند. در این بازی سربازان، سلاح ها و برجک های او از اسباب بازی های پلاستیکی ساخته شده اند. خوشبختانه این بازی اندرویدی به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است، اما این بازی شامل خریدهای درون برنامه ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله