اخبار تکنولوژی

قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون

قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون

Drag and Drop یکی از کاربردی ترین قابلیت های معرفی شده در iOS 11 است، این قابلیت در آیپد به شکلی خاص مورد استفاده قرار می گیرد اما در آیفون اپل نیز اپلیکیشن های ویژه ای خواهد داشت. در این مقاله در مورد کاربردهای قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (Drag & Drop) صحبت خواهیم کرد. با ما بمان.

یکی از ویژگی های بسیار خوب در iOS 11 مربوط به قابلیت Drag & Drop است که به آن کشیدن و رها کردن می گوییم. این قابلیت در آیپدهای اپل بسیار کاربردی است و در کنار قابلیت های دیگری مانند Split View تجربه کاربری بسیار خوبی را به ارمغان خواهد آورد. اما آیفون اپل با توجه به قابلیت Drag & Drop سیستم عامل iOS 11 چه ویژگی هایی را ارائه می دهد؟

در این مقاله در مورد کاربردهای قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (Drag & Drop) صحبت خواهیم کرد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده، می توانید با کارشناسان تلفن همراه تماس گرفته و از آنها کمک بخواهید. با ما بمان.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

جابجایی همزمان چندین آیکون در صفحه اصلی با قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (Drag & Drop)

برای مدت طولانی، می‌توانیم از Drag & Drop برای جابجایی نمادهای برنامه یا حتی پوشه‌ها در صفحه اصلی آیفون استفاده کنیم. برای این کار می توانید انگشت خود را روی آیکون یکی از اپلیکیشن ها یا پوشه های موجود در صفحه اصلی آیفون قرار داده و مدتی نگه دارید تا حالت «ویرایش» فعال شود. سپس می‌توانید نماد انتخاب‌شده را بدون برداشتن انگشت از روی نماد مورد نظر و حرکت دادن انگشت خود روی صفحه، حرکت دهید یا بکشید. با برداشتن انگشت از صفحه دستگاه یک فرمان پخش می دهد. اما iOS 11 این ویژگی را به طرز جالبی بهبود بخشید! در iOS 11، می‌توانید همزمان چند نماد یا پوشه را از صفحه اصلی دستگاه انتخاب کنید و آن‌ها را بکشید و به بخش دیگری رها کنید.

برای این کار ابتدا انگشت خود را روی آیکون یک برنامه قرار داده و مدتی نگه دارید تا حالت ویرایش مانند قبل فعال شود. سپس مانند تصویر متحرک زیر، بدون اینکه انگشت خود را از روی آیکون آن برنامه بردارید، از انگشتان دیگر برای انتخاب آیکون های دیگری که می خواهید حرکت دهید استفاده کنید. این کار با لمس آیکون های برنامه های مورد نظر انجام می شود. پس از انتخاب تمام آیکون های مورد نظر، کافی است آنها را به محل مورد نظر منتقل کنید و انگشت خود را از روی صفحه بردارید تا دستور اجرا شود. بنابراین یکی از جالب ترین اپلیکیشن های قابلیت کشیدن و رها کردن آی او اس ۱۱ در آیفون (Drag & Drop) مربوط به قابلیت انتخاب و جابجایی همزمان آیکون چند برنامه در صفحه اصلی است.

حرکت متن روی اسکرین شات با کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (کشیدن و رها کردن)

در iOS 11 یک قابلیت بسیار جالب و کاربردی به نام Screenshot Editor ارائه شده است! همانطور که از نام این ویژگی پیداست، به شما امکان ویرایش تصاویر را می دهد. در iOS 11، وقتی اسکرین شات می گیرید، یک تصویر کوچک از آن اسکرین شات در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش ظاهر می شود. با زدن این عکس کوچک وارد حالت «ویرایش اسکرین شات» می شوید که در تصویر زیر مشاهده می کنید. اگر چندین اسکرین شات را ذخیره کرده باشید، لیست آنها در گوشه سمت چپ و پایین صفحه نمایش داده می شود و می توانید در حین ویرایش اسکرین شات ها، با کشیدن انگشت به راست و چپ بین آن ها پرش کنید.

یکی از قابلیت های ارائه شده توسط قابلیت ویرایش اسکرین شات مربوط به نوشتن متن جدید بر روی هر اسکرین شات است. حال تصور کنید بعد از نوشتن متن جدید روی اسکرین شات، بخواهید آن را به اسکرین شات دیگری منتقل کنید. در این شرایط، قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (Drag & Drop) به شما کمک خواهد کرد. می توانید انگشت خود را روی متن قرار دهید و مدتی آن را نگه دارید و سپس با کشیدن انگشت خود به لبه های صفحه، آن را به اسکرین شات های دیگری که می خواهید منتقل کنید. بنابراین از قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (Drag & Drop) علاوه بر قابلیت ویرایش اسکرین شات استفاده می شود.

با استفاده از iOS 11 Drag & Drop در iPhone، عکس‌ها را بین آلبوم‌های خود جابه‌جا کنید

یکی دیگر از قابلیت های جالب ارائه شده توسط کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) در iOS 11 مربوط به قابلیت جابجایی عکس ها بین آلبوم های مختلفی است که در گالری دستگاه ایجاد کرده اید. برای مثال تصور کنید گالری عکس آیفون خود را به سه دسته شامل عکس های شخصی، عکس های طبیعت و عکس های دلخواه تقسیم کرده اید و پس از قرار دادن عکس ها در آلبوم های ایجاد شده، می خواهید یک یا چند عکس را انتخاب کنید. از آلبومی به آلبوم دیگر پرش کنید. در این شرایط، قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (Drag & Drop) به شما کمک خواهد کرد.

کافی است انگشت خود را روی عکس مورد نظر خود قرار دهید و مدتی آن را نگه دارید. سپس بدون برداشتن انگشت از روی صفحه، به صفحه آلبوم رفته و عکس انتخاب شده را در آلبومی که می خواهید وارد کنید قرار دهید و انگشت خود را رها کنید. این عکس به سادگی به آلبوم مورد نظر منتقل می شود. به علاوه با استفاده از این عملکرد امکان انتقال همزمان چند عکس از یک آلبوم به آلبوم دیگر وجود دارد. برای این کار کافی است انگشت خود را روی عکس قرار دهید و بدون برداشتن انگشت از صفحه آن را انتخاب کنید و با ضربه زدن روی عکس های دیگر نیز می توانید آن ها را انتخاب کنید. سپس انگشت خود را روی آلبوم مقصد مورد نظر قرار دهید و آن را از روی صفحه بردارید تا تمام عکس هایی که انتخاب کرده اید به آلبوم جدید منتقل شوند.

متن و عکس‌ها را به Note، Mail و موارد دیگر منتقل کنید. استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (کشیدن و رها کردن)

Drag & Drop در iOS 11 ویژگی های جالبی را برای برنامه Note به ارمغان آورد. به عنوان مثال، می توانید متنی را از یک برگه خاص برش دهید و با استفاده از Drag & Drop به تب دیگری منتقل کنید یا حتی یک عکس را از یک برگه به ​​تب دیگر منتقل کنید. برای مثال، تصور کنید می‌خواهیم متنی را با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11 در اپلیکیشن Note جابه‌جا کنیم. برای این کار کافی است مانند تصویر زیر قسمتی از متن را که می خواهید حرکت دهید انتخاب کنید و سپس انگشت خود را روی آن قرار دهید و کمی آن را قرار دهید تا حالت Drag & Drop فعال شود. سپس بدون برداشتن انگشت از روی صفحه و حرکت دادن انگشت، متن را به قسمت مورد نظر در اپلیکیشن Note منتقل کنید. با برداشتن انگشت از روی صفحه، دستور Drop صادر می شود.

می توانید از همین ویژگی در برنامه Note برای جابجایی عکس ها استفاده کنید. فقط باید مطمئن شوید که حالت لمس سه بعدی برای انتخاب تصویر فعال نیست. با این حال، جابجایی عکس‌ها و متون با استفاده از کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (Drag & Drop) تنها برای برنامه Note نیست، بلکه می‌توان آن را روی برنامه‌های دیگری مانند Mail، Reminder و غیره نیز اعمال کرد. به روشی مشابه . بنابراین می توانید برای جابجایی متن و عکس در برنامه های مختلف آیفون به کشیدن و رها کردن تکیه کنید و از این قابلیت کارآمد برای سرعت بخشیدن به کار خود استفاده کنید. در تصویر بالا نمونه ای از جابجایی عکس در برنامه Mail با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (Drag & Drop) را مشاهده می کنید.

با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11، پوشه ها و فایل ها را به مدیر فایل آیفون منتقل کنید

در iOS 11 یک فایل منیجر یا ابزار مدیریت فایل ویژه ارائه شده است که بسیار کاربردی است. در این ابزار تمامی فایل های ذخیره شده در حافظه دستگاه و همچنین سرویس های ذخیره سازی ابری مانند iCloud، Google Drive، Dropbox و … را مشاهده خواهید کرد، این ابزار با Drag & Drop نیز سازگار است اما محدودیت هایی وجود خواهد داشت!

برای مثال، نمی‌توانید فایل‌های موجود در سرویس‌هایی مانند Dropbox یا Google Drive را با استفاده از عملکرد کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (Drag & Drop) به مکان‌های دیگر منتقل کنید و این عملکرد فقط برای سرویس iCloud در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، برای جابه‌جایی پوشه‌ها و فایل‌ها با استفاده از قابلیت Drag and Drop، محدود به انتخاب مقصدهایی هستید که در همان مسیر فعلی در دسترس هستند. یعنی می توانید فایل یا پوشه انتخابی را فقط به پوشه های همان صفحه منتقل کنید.

برای مثال، با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (Drag & Drop)، نمی‌توانید فایل‌ها را از سرویس‌هایی مانند Dropbox یا Google Drive به مکان‌های دیگر منتقل کنید و این عملکرد فقط برای سرویس iCloud در دسترس خواهد بود. . همچنین، برای جابجایی پوشه‌ها و فایل‌ها با استفاده از قابلیت Drag and Drop، محدود به انتخاب مقصدهایی هستید که در همان مسیر فعلی در دسترس هستند. یعنی فقط می توانید فایل یا پوشه انتخاب شده را به پوشه های همان صفحه منتقل کنید.

نتیجه

همانطور که می بینید، در این مقاله درباره اپلیکیشن های کشیدن و رها کردن iOS 11 در آیفون (Drag & Drop) صحبت کردیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده، می توانید با کارشناسان تلفن همراه تماس گرفته و از آنها کمک بخواهید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا