اخبار تکنولوژی

احتمال پشتیبانی نرم افزاری سری پیکسل ۸ تا ۷ سال

گزارش جدیدی که تمام مشخصات سری پیکسل ۸ را فاش می کند، می گوید که گوگل پشتیبانی نرم افزاری این خانواده را تا ۷ سال افزایش خواهد داد.

سری گوگل پیکسل ۸ هفته آینده در ۱۲ اکتبر به طور رسمی معرفی می شود و ما از قبل بیشتر مشخصات و ویژگی های آن را می دانیم. در گزارشی که اخیرا منتشر شده گفته شده است که این مجموعه تا ۷ سال پشتیبانی نرم افزاری خواهد داشت که اتفاق بسیار جذابی است.

به گزارش وب سایت ۹۱Mobiles و بر اساس اطلاعات منبع دانشی به نام Kamila Wojciechowska، سری پیکسل ۸ برای اولین بار در ۷ سال گذشته به روز رسانی های نرم افزاری را دریافت می کند. البته در این گزارش به طور کلی به پشتیبانی نرم افزاری اشاره شده است و احتمالا باید منتظر انتشار ۵ آپدیت بزرگ اندروید و ۷ سال آپدیت امنیتی باشیم.

آیا گوگل با پیکسل ۸ از سامسونگ جلوتر است؟

گوگل در حال حاضر ۳ سال به روز رسانی اندروید و ۵ سال به روز رسانی امنیتی را برای گوشی های پیکسل منتشر می کند. اما همانطور که قبلا گزارش شده بود، این شرکت می خواهد از سامسونگ پیشی بگیرد و پشتیبانی نرم افزاری طولانی تری ارائه دهد. در حال حاضر، سامسونگ تا چهار به روز رسانی اصلی اندروید را برای گوشی های جدید خود منتشر کرده است.

احتمال پشتیبانی نرم افزاری سری پیکسل 8 تا 7 سال

در گزارش امروز نیز تمامی مشخصات سری پیکسل ۸ فاش شد.مدل استاندارد دارای صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی با روشنایی ۲۰۰۰ نیت و مدل پرو دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی با روشنایی ۲۴۰۰ نیت خواهد بود. پیکسل ۸ با حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و پیکسل ۸ پرو با ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی عرضه می شود. هر دو گوشی دارای یک تراشه Tensor G3 و یک پردازنده کمکی Titan M2 خواهند بود.

عضو کوچکتر این خانواده دارای باتری ۴۵۷۵ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۷ واتی خواهد بود و عضو بزرگتر دارای باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۰ واتی خواهد بود. پیکسل ۸ احتمالا به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. پیکسل ۸ پرو همچنین دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا