اخبار تکنولوژی

بهترین برنامه کاهش وزن نی نی سایت

بهترین برنامه کاهش وزن نی نی سایت

بهترین برنامه تناسب اندام و کاهش وزن برای اندروید و آیفون

اگر به دنبال اپلیکیشن هایی برای بهبود وضعیت بدنی و تناسب اندام و کاهش وزن خود هستید، حتما این مقاله را بخوانید. هدف از این مقاله معرفی ۱۰ اپلیکیشن تناسب اندام و کاهش وزن برای گوشی های iOS و اندروید می باشد.

با توسعه گوشی های هوشمند، اپلیکیشن های مختلفی برای آن ها ساخته شده است. بنابراین اکنون در اپ استور یا گوگل پلی استور هزاران اپلیکیشن مختلف با کاربردهای مختلف وجود دارد که کاربران گوشی های هوشمند می توانند آن ها را دانلود و استفاده کنند. امروزه با استفاده از برنامه های مختلف اندرویدی می توانید وضعیت بدنی خود را بهبود بخشیده و بدون مراجعه و صرف هزینه به وزن و تناسب اندام ایده آل خود برسید.

امروزه برنامه های مختلفی در فروشگاه گوگل پلی و اپ استور وجود دارد که به شما کمک می کند تا خوش اندام شوید. برخی از این برنامه های تناسب اندام عملکرد بسیار خوبی دارند و مانند یک مربی حرکات شما را دنبال می کنند و به شما کمک می کنند تا به اندام و هدف زیبایی که می خواهید برسید. باید در نظر داشته باشید که هنگام استفاده از برنامه های تناسب اندام، باید تحقیقات کافی برای انتخاب و استفاده از بهترین برنامه انجام دهید.

با توجه به اینکه در گوگل پلی استور و اپ استور برنامه های تناسب اندام بسیار متنوعی وجود دارد و انتخاب بین آنها دشوار است، در این مقاله بهترین برنامه های کاهش وزن و تناسب اندام موجود برای آیفون و اندروید را ارائه خواهیم داد. این مقاله برنامه هایی را ارائه می دهد که گزینه های مختلفی دارند و به شما کمک می کنند به بدنی که می خواهید به عنوان یک مربی برسید.

بهترین اپلیکیشن برای تناسب اندام و کاهش وزن: اپلیکیشن از دست بده

یکی از بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن موبایل اپلیکیشن Lose it است که با ارائه یک برنامه دقیق به شما کمک می کند به وزن دلخواه خود برسید. در طول سفر کاهش وزن، این برنامه شما را همراهی می کند و اطلاعات مفید و دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه به شما این امکان را می دهد که میزان کالری سوزانده شده در روز، میزان غذای مصرفی در طول روز و همچنین حرکات فیزیکی و ورزشی خود را تنظیم کنید. برنامه Lose it به دلیل ارائه بهترین و موثرترین روش های تناسب اندام و کاهش وزن به یکی از بهترین برنامه های تناسب اندام تبدیل شده است. این برنامه دارای دو نسخه iOS و اندروید می باشد و از طریق آن می توانید با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید.

بهترین برنامه برای تناسب اندام و کاهش وزن: برنامه MyFitnessPal

دستیابی به اندامی زیبا و جذاب با کمک برنامه MyFitnessPal به روشی آسانتر امکان پذیر می شود. این برنامه به طور مداوم وضعیت بدنی شما را رصد می کند و اطلاعات عالی را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از اپلیکیشن MyFitnessPal می توانید یک رژیم غذایی مناسب و مناسب اتخاذ کنید و روز به روز به اندامی که می خواهید نزدیک شوید. برنامه MyFitnessPal شامل بیش از ۵ میلیون برنامه غذایی مختلف است که برای اهداف مختلفی مانند کاهش وزن، افزایش وزن و موارد دیگر طراحی شده است. MyFitnessPal بدون شک یکی از بهترین برنامه های تناسب اندام و کاهش وزن است که شما را به اندامی که می خواهید راهنمایی می کند.

یکی از ساده ترین راه ها برای رسیدن به اندامی زیبا، استفاده از اپلیکیشن MyFitnessPal است. این برنامه با پیگیری وضعیت بدنی شما اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد و با ارائه یک برنامه غذایی سالم و مناسب به شما کمک می کند تا به فرم بدنی دلخواه خود برسید. برنامه MyFitnessPal بیش از پنج میلیون برنامه غذایی مختلف دارد که برای اهدافی مانند افزایش وزن و کاهش وزن و غیره تنظیم شده است. MyFitnessPal در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های کاهش وزن و تناسب اندام موجود است.

بهترین اپلیکیشن برای تناسب اندام و کاهش وزن: اپلیکیشن پیمان

از جمله اپلیکیشن های کاربردی و جالب تناسب اندام می توان به اپلیکیشن پکت اشاره کرد که دارای دو نسخه اندروید و آی او اس است و وضعیت جسمانی شما را به دقت زیر نظر دارد. از جمله ویژگی های اپلیکیشن پکت این است که کاربران را برای دستیابی به اهداف تناسب اندام خود تنبیه یا پاداش می دهد، بنابراین پس از تایید اهداف خود در هر مرحله از اپلیکیشن پیمان، در صورت رسیدن به هدف و در صورت از دست دادن هدف، پاداش دریافت خواهید کرد. جریمه خواهد شد. برنامه Pact یکی از برنامه های قدرتمند تناسب اندام و حفظ سلامتی است که می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

بهترین اپلیکیشن برای تناسب اندام و کاهش وزن: اپلیکیشن برنامه قهرمان رژیم غذایی

اپلیکیشن Diet Hero یکی دیگر از اپلیکیشن های تناسب اندام است که به شما نشان می دهد چقدر کالری مصرف کرده یا سوزانده اید و به شما کمک می کند به اندام ایده آل خود برسید. هنگامی که غذاهای مورد نظر خود را مشخص کردید و سپس هدف خود را در این برنامه مشخص کردید، اپلیکیشن Diet Hero به شما نشان می دهد که برای رسیدن به هدف مورد نظر خود (یعنی کاهش وزن یا افزایش وزن) چه مقدار غذا باید بخورید. فقط نسخه iOS این برنامه موجود است و نسخه اندروید آن منتشر نشده است.

بهترین اپلیکیشن برای تناسب اندام و کاهش وزن: اپلیکیشن غذا را آموزش دهید

از دیگر اپلیکیشن های تناسب اندام می توان به اپلیکیشن Fooducate اشاره کرد که برای کاهش وزن بهتر عمل می کند. از جمله ویژگی های این برنامه نمایش میزان کالری هر ماده غذایی است که به شما کمک می کند با آگاهی از کالری غذای مصرفی میزان کالری مصرفی را اندازه گیری کرده و آن را کاهش دهید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به امکان اسکن بارکد غذاها و نمایش مشخصات آنها، پیشنهاد بهترین غذاها و شرایط و … اشاره کرد. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن قدرتمند است که به شما امکان می دهد میزان کالری مصرفی در طول روز را ردیابی کنید. این برنامه در دو نسخه iOS و اندروید موجود است.

بهترین اپلیکیشن برای تناسب اندام و کاهش وزن: اپلیکیشن باشگاه آموزشی نایک +

اگر می‌خواهید خوش اندام شوید، برنامه Nike+ Training Club می‌تواند به عنوان یک مربی شخصی مجازی عمل کند. این برنامه شامل طیف وسیعی از حرکات ورزشی مختلف است که به شما کمک می کند تناسب اندام و سلامت جسمانی خود را حفظ کنید. یکی از ویژگی های این برنامه این است که شما را از طریق حرکات به صورت تصویری راهنمایی می کند. این برنامه دارای دو نسخه iOS و اندروید می باشد.

بهترین برنامه تناسب اندام و کاهش وزن: برنامه سلامت آیفوناپلیکیشن سلامت آیفون)

اپلیکیشن Health که مخصوص آیفون اپل است، توسط اپل طراحی شده و به آن اپلیکیشن سلامت آیفون می گویند. این برنامه یکی از بهترین برنامه های کاهش وزن و تناسب اندام برای گوشی های iOS است. این برنامه دارای ویژگی های مختلفی است؛ اگر از iPhone 5S یا نسخه های جدیدتر آن استفاده می کنید، آیفون شما به ابزار دیگری برای ردیابی اقدامات شما نیاز ندارد و این کار را به تنهایی انجام می دهد. اگرچه در کنار گجت هایی مانند اپل واچ، کارایی این اپلیکیشن افزایش می یابد. از جمله ویژگی های این اپلیکیشن می توان به مسافت طی شده و تعداد قدم های برداشته شده توسط کاربر اشاره کرد.

بهترین اپلیکیشن برای تناسب اندام و کاهش وزن: اپلیکیشن Google Fit

Google Fit برنامه تناسب اندام گوگل است که ویژگی های مختلفی دارد. از جمله ویژگی های این برنامه می توان به کاهش فعالیت های ورزشی و ارائه نموداری از تعداد گام های برداشته شده و مسافت طی شده توسط شما در روزهای مختلف ماه و همچنین ارائه پیشنهادهای مختلف برای بهبود وضعیت بدنی اشاره کرد. با توجه به سازگاری این برنامه با سیستم عامل Android Wear گوگل، استفاده از آن در کنار گجت های پوشیدنی مبتنی بر پلتفرم Android Wear کارایی آن را بیش از پیش افزایش می دهد. برنامه Google Fit یک برنامه تناسب اندام قدرتمند است.

بهترین اپلیکیشن برای تناسب اندام و کاهش وزن: اپلیکیشن مراقبان وزن

اپلیکیشن Weight Watchers یکی دیگر از اپلیکیشن های تناسب اندام است. عملکرد این برنامه تقریباً مشابه برنامه Fooducate است و به شما امکان محاسبه میزان کالری مصرفی در غذا را می دهد. علاوه بر این به کمک این برنامه می توانید بارکدهای غذا را اسکن کرده و اطلاعاتی در مورد آنها به دست آورید. اپلیکیشن Weight Watchers در دو نسخه اندروید و iOS موجود است و برنامه ای مناسب برای کاهش مصرف کالری روزانه است.

بهترین برنامه تناسب اندام و کاهش وزن: برنامه ۷-یک دقیقه تمرین

یکی دیگر از برنامه های تناسب اندام محبوب برای دستگاه های اندروید و iOS، اپلیکیشن ۷-Minute Workout است که بیش از سه میلیون کاربر دارد. با استفاده از این برنامه می توانید با انجام حرکات صحیح با سوزاندن چربی و کالری در مدت زمان کوتاهی به اندام مورد نظر خود برسید. طبق ادعای سازندگان این برنامه می توانید با ۷ دقیقه ورزش در روز به تناسب اندام برسید. این برنامه دارای دو نسخه IOS و اندروید بوده و یک برنامه تناسب اندام موثر است.

نتیجه

هدف از این مقاله ارائه ۱۰ اپلیکیشن برتر تناسب اندام و کاهش وزن برای اندروید و آیفون بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا