اخبار تکنولوژی

آنر V Purse رسماً عرضه شد؛ گوشی تاشویی که می‌تواند کیف‌دستی باشد

در کمال تعجب، موبایل متفاوت آنر با اپلیکیشن اختصاصی خود وارد بازار مصرف شده است.

مدتی پیش Honor در نمایشگاه IFA 2023 گوشی موبایل مفهومی V Purse را معرفی کرد اما این دستگاه خیلی زود از حالت مفهومی خارج شد و اکنون عرضه شده است. در ادامه با مشخصات این گوشی تاشو که به عنوان کیف هم قابل استفاده است آشنا می شویم.

Honor V Purse یک گوشی موبایل تاشو است که بر خلاف اکثر محصولات این دسته، به جای اینکه به داخل تا شود، به سمت بیرون تا می شود. با این طراحی، آنر موبایل می تواند از پشت شبیه یک کیف دستی به نظر برسد. نکته جالب در مورد این دستگاه ضخامت آن است که در حالت بسته کمتر از ۹ میلی متر است.

مشخصات گوشی تاشو Honor V Purse

گوشی تاشو Honor V Purse از چیپست Snapdragon 778G با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند که می توانید با استفاده از کارت حافظه نیز آن را ارتقا دهید.

آنر V Purse 1

صفحه نمایش اصلی این دستگاه ۷٫۷۱ اینچ با رزولوشن ۲۳۴۰×۲۰۱۶ پیکسل است و از پنل اولد بهره می برد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش به عدد مناسب ۱۶۰۰ نیت می رسد که می تواند برای استفاده در محیط های پر نور مناسب باشد.

وقتی گوشی Honor V Press را تا می‌کنید، با صفحه‌نمایش ۶٫۴۵ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۸ در ۱۰۸۸ پیکسل روبرو می‌شوید. انرژی این گوشی توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می کند.

در پشت Honor V Purse یک دوربین دوگانه قرار دارد که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی روی صفحه نمایش اصلی نصب شده است.

آنر V Purse 2

یک حسگر اثر انگشت در سمت راست بدنه برای اطمینان از امنیت قرار داده شده است. Honor این محصول متفاوت را با پوسته اندروید ۱۳ و MagicOS 7.2 عرضه می کند. V Purse همچنین دارای بلوتوث ۵٫۲ و بلندگوهای استریو است. وزن این دستگاه ۲۱۵ گرم می باشد.

Honor V Purse در رنگ های طلایی، مشکی و آبی موجود است و قیمت پایه آن حدود ۸۲۲ دلار است. هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه وارد بازار جهانی می شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا