اخبار تکنولوژی

برنامه iTools Pro مدیریت آیفون و آیپد در مک

برنامه مدیریت آیفون و آیپد iTools Pro در مک

اگر به دنبال برنامه یا بهتر است بگوییم نرم افزاری هستید که مدیریت آیفون، آیپد و آیپاد را در مک بوک های اپل به آسان ترین شکل ممکن ممکن کند، برنامه iTools Pro یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. هدف از این مقاله معرفی برنامه iTools Pro و لینک دانلود آن می باشد.

آیفون و آیپد اپل در ابتدا توسط برنامه iTunes مدیریت می شوند، اما این روزها جایگزین های جدید دیگری برای این برنامه وجود دارد. به عنوان مثال، یکی از این جایگزین ها برنامه iTools است که قبلا در مقاله “کار با برنامه iTools; جایگزین عالی برای iTunes» نحوه استفاده از آن آموزش داده شد. این برنامه شامل نسخه های سازگار با ویندوز و مک او اس ایکس می باشد.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

اما بر خلاف نسخه قبلی که معرفی شد، iTools Pro فقط با Mac OS X سازگار است و کاربران ویندوز نمی توانند از آن استفاده کنند. با این حال، این ابزار آنقدر خوب و با کیفیت کار می کند که به یکی از محبوب ترین برنامه ها برای مدیریت آیفون و آیپد اپل در مک بوک تبدیل شده است. در ادامه این مقاله به معرفی مختصری از برنامه iTools Pro می پردازیم.

برای دانلود آخرین نسخه iTools Pro می توانید از آیکون پیوست شده در انتهای این مقاله استفاده کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده، می توانید با کارشناسان بخش پشتیبانی آنها تماس بگیرید و راهنمایی دقیق تری بخواهید.

برنامه iTools Pro دارای رابط کاربری بسیار ساده و روان است. به همین دلیل کاربران علاقه زیادی به نرم افزار دارند. این برنامه همچنین ویژگی های گسترده ای را ارائه می دهد. برای مثال به کمک این ابزار می توانید به راحتی اپلیکیشن های مورد نظر را بر روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید. انجام این کار حتی با کشیدن و رها کردن نیز امکان پذیر خواهد بود.

از دیگر عملکردها و قابلیت های برنامه iTools Pro می توان به قابلیت بک آپ گیری از محتویات گوشی اشاره کرد. جالب ترین نکته این است که برای استفاده از نرم افزار iTools Pro نیازی به جیلبریک آیفون یا آیپد خود ندارید و این برنامه به راحتی با تمامی آیفون ها و آیپدهای اپل ارتباط برقرار می کند.

سایر ویژگی ها مانند امکان بازیابی نسخه پشتیبان، تبدیل فرمت های رسانه، پشتیبانی از Airplay، امکان ایجاد آهنگ زنگ موبایل یا آهنگ زنگ و غیره بخشی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار iTools Pro هستند. برای اجرای این برنامه نیازی به نصب iTunes بر روی رایانه خود ندارید و از آن استفاده کنید.

بنابراین اگر از برنامه iTunes چندان راضی نیستید و می خواهید از یک نرم افزار جایگزین مناسب استفاده کنید، ما به شما نرم افزار iTools Pro را پیشنهاد می کنیم. البته این نرم افزار فقط با سیستم عامل Mac OS X سازگار است و برای استفاده از آن باید مک بوک داشته باشید.

نتیجه

بر اساس مشاهدات، هدف این مقاله معرفی مختصر برنامه iTools Pro بود. برای دانلود آخرین نسخه iTools Pro می توانید از آیکون پیوست شده در انتهای این مقاله استفاده کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار مذکور می توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی آن ها تماس گرفته و راهنمایی دقیق تری بخواهید.

لینک دانلود iTools Pro

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا