اخبار تکنولوژی

باگ موجود در آیفون می‌تواند باعث اخراج شما از محل کار شود!

باگ آیفون

در قدیم و با عرضه سری آیفون ۱۵، شاهد یک مشکل بزرگ در جدیدترین مدل گوشی های اپل بودیم، به طوری که طبق مک رامورز، برخی از کاربران آیفون از خاموش شدن تصادفی گوشی خود در شب گله مند هستند و به دنبال این هستند. علت این مشکل Turn در واقع این مشکل یک خطای آیفون محسوب می شود و می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید، با موبیت همراه باشید تا با علت و روش های رفع این باگ آشنا شوید.

یادداشت منتشر شده توسط اپل برای نسخه آینده iOS 17.1 شامل رفع باگ برای این مشکل و همچنین رفع مشکلی که کاربران سری آیفون ۱۵ را از اتصال به سیگنال WiFi جلوگیری می کند، نیست. نکته ای که باید در مورد ارور آیفون درک کنید این است که خاموش شدن تصادفی آیفون شما در شب می تواند منجر به یک مشکل جدی شود که شاید فکرش را هم نمی کردید. البته، شما تماسی دریافت نخواهید کرد زیرا تلفن شما خاموش است و زنگ هشدار شما به اشتباه به صدا در می آید و باعث می شود تا دیر بخوابید. در نتیجه ساعات بیداری معمول خود را از دست می دهید، دیر سر کار می آیید و حتی ممکن است اخراج شوید.

گاهی اوقات ممکن است تلفن شما به طور تصادفی خاموش شود و سپس به طور خودکار راه اندازی مجدد شود. بنابراین اگر تلفن همراه دوباره روشن شود، یک نگاه گذرا به دستگاه ممکن است شما را به این باور برساند که تلفن هرگز خاموش نشده است، در این صورت دلیلی وجود ندارد که فکر کنید زنگ هشدار غیرفعال شده است. در این سناریو شما با خیال راحت به رختخواب می روید و زمان را بدون زنگ زدن تلف می کنید، حتی ممکن است تا دیروقت سر کار بروید و در محل کار با مشکلات زیادی مواجه شوید.

اگر واقعا نگران از دست دادن شغل خود هستید و می خواهید هر روز سر وقت سر کار یا جلسات حاضر شوید، پیشنهاد می کنیم تا زمانی که اپل این باگ آیفون را برطرف کند از ساعت زنگ دار استفاده کنید و نگران نباشید آن را خاموش کنید، بخوابید. . همچنین می‌توانید تلفن را بردارید و وقتی از خواب بیدار شدید، برنامه ساعت را باز کنید تا مطمئن شوید که زنگ ساعت همچنان فعال است. همچنین، به تنظیمات تلفن بروید و تب باتری را انتخاب کنید، سپس نمودار شارژ ۲۴ ساعت گذشته را بررسی کنید. اگر بین میله ها فاصله وجود داشته باشد به این معنی است که گوشی برای مدتی خاموش بوده است.

امیدواریم اپل به زودی راه حلی را برای رفع باگ آیفون منتشر کند، زیرا اگر تعداد زیادی از مردم به دلیل خاموش بودن تلفن هایشان و نبود آلارم دیر سر کار بیایند، اقتصاد کشور متضرر می شود و مشکلات زیادی ایجاد می کند. این موضوع در آیفون های مختلف به خصوص چهار مدل جدید متعلق به سری آیفون ۱۵ دیده شده است که با شکایات متعدد کاربران گزارش شده است. به هر حال امیدواریم اپل هر چه زودتر این باگ را برطرف کند و رضایت کامل کاربرانش را جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا