اخبار تکنولوژی

بهترین اپلیکیشن تغییر چهره عالی برای آیفون و اندروید (۶ برنامه)

بهترین برنامه تغییر چهره برای آیفون و اندروید

برخی از برنامه‌ها که برنامه‌های تغییر چهره نامیده می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که چهره خود را با شخص دیگری در عکس عوض کنید یا هنگام گرفتن عکس، چهره خود را کاملاً تغییر دهید. هدف از این مقاله معرفی ۶ اپلیکیشن تغییر چهره برای اندروید و آیفون می باشد.

اخیراً، کاربران به عکس‌هایی که چهره‌شان تغییر کرده است، امتیاز بالایی داده‌اند. امروزه بسیاری از عکس های منتشر شده در شبکه های اجتماعی با تغییرات چهره همراه است. در اینجا تغییر چهره به معنای تغییر چهره فرد در عکس است. این تغییر چهره را می توان به روش های مختلفی انجام داد. به عنوان مثال، وقتی با برادر خود سلفی می گیرید، می توانید با استفاده از تغییر چهره، چهره خود را به برادرتان تغییر دهید. در آخرین شات شما با چهره برادرتان و او با چهره شما دیده می شوید. همچنین تعدادی برنامه تغییر چهره وجود دارد که می توان از آنها برای تغییر چهره افراد در عکس های فردی نیز استفاده کرد.

همچنین برنامه هایی وجود دارند که می توانند دو عکس مختلف را با هم ادغام کرده و یک عکس نهایی ارائه دهند. بنابراین، برنامه های تغییر چهره موجود برای گوشی های هوشمند بسیار متنوع است و همیشه این سوال پیش می آید که کدام یک برای گوشی های آیفون و اندروید مناسب هستند؟ پس اگر شما هم به دنبال یک تغییر چهره مناسب هستید این مطلب را از دست ندهید. هدف از این مقاله معرفی ۶ تا از بهترین اپلیکیشن های تغییر چهره برای گوشی های اندروید و آیفون می باشد.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

تغییر چهره آیفون و اندروید: برنامه تعویض صورت زنده

یکی از بهترین برنامه های تعویض چهره که می توانید روی عکس های خود استفاده کنید، برنامه Face Swap Live است. این برنامه به شما این امکان را می دهد که هنگام عکس گرفتن، صورت خود را با چهره دیگری در عکس عوض کنید. استفاده از این برنامه آسان است. کافی است برنامه را اجرا کنید و دوربین دستگاه را در مقابل خود قرار دهید. در این مرحله اپلیکیشن Face Swap Live پس از شناسایی چهره شما، آن را با چهره فرد دیگری در کادر جایگزین می کند.

یکی دیگر از ویژگی های این برنامه این است که می توانید در حین تغییر چهره، فیلم برداری کنید. بنابراین، این برنامه به شما امکان می دهد تا علاوه بر تغییر چهره، فیلم برداری کنید. همچنین می توانید با استفاده از این برنامه به سلفی های خود فیلتر اضافه کنید. به عنوان مثال اپلیکیشن Face Swap Live به شما این امکان را می دهد که چهره خود را با چهره یک فرد مشهور ادغام کرده و عکس یا فیلم جالبی را ثبت کنید. نسخه iOS این برنامه موجود است و به زودی نسخه اندروید آن نیز معرفی خواهد شد.

تغییر چهره آیفون و اندروید: برنامه کابین برای تغییر چهره

برنامه Face Swap Booth یکی دیگر از برنامه های جالب و کاربردی تعویض چهره است. این برنامه دارای آرشیو بزرگی از چهره افراد مختلف و معروف است و شما می توانید هر زمان که بخواهید چهره این افراد را بر روی صورت خود در عکس ها کپی کنید. با کمک این برنامه می توانید چهره خود را به صورت خودکار و دستی تغییر دهید.

این برنامه همچنین دارای ماسک ها، فیلترها و ابزارهای ویرایشی پیشرفته و ویژه ای است که به شما امکان می دهد عکس های خود را بیشتر ویرایش و سفارشی کنید. این برنامه هم برای اندروید و هم برای آیفون در دسترس است و می توانید آن را از گوگل پلی استور و اپ استور دانلود کنید. همچنین یک نسخه پریمیوم از این برنامه وجود دارد که با قیمت ۲٫۹۹ دلار قابل خریداری است.

تغییر چهره آیفون و اندروید: برنامه MSQRD

برنامه MSQRD که اخیرا توسط فیس بوک خریداری شده است، یکی از بهترین تغییر دهنده های چهره است. عملکرد این برنامه با برنامه هایی که قبلا معرفی شده بود متفاوت است. این برنامه به شما امکان می دهد فیلترهای فوری را مانند برنامه اسنپ چت روی عکس ها و چهره های خود اعمال کنید. اگرچه برخی از این فیلترها شامل چهره های مشهور هستند، اما در بیشتر مواقع ظاهری بامزه یا خنده دار دارند. این برنامه برای هر دو سیستم عامل iOS و Android به صورت رایگان در دسترس است. این ویژگی نقطه قوت این برنامه است. به طور کلی می توان گفت که این برنامه یک برنامه تغییر چهره رایگان و کاربردی برای گوشی های آیفون و اندروید است.

تغییر چهره آیفون و اندروید: برنامه تغییر چهره روی عکس

اپلیکیشن Photo Face Swap یکی از دیگر اپلیکیشن های تعویض چهره است. با کمک این برنامه می توانید چهره خود یا سایر افراد حاضر در عکس را به صورت شخص دیگری تبدیل کنید. برای این کار باید دو عکس متفاوت داشته باشید. رابط کاربری برنامه Photo Face Swap بسیار ساده و کاربردی است. فقط نسخه اندروید این برنامه موجود است و این برنامه برای آیفون ارائه نشده است. نسخه اندروید این برنامه را می توانید به صورت رایگان از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید.

تغییر چهره آیفون و اندروید: برنامه MixBooth

یکی از بهترین برنامه های تغییر چهره MixBooth است. این اپلیکیشن جایگزین چهره فرد در عکس نمی شود، بلکه چهره دو نفر را از دو عکس مختلف ترکیب می کند و یک عکس یکپارچه جدید ارائه می دهد. عکس های جدید ایجاد شده توسط این برنامه می تواند جالب و سرگرم کننده باشد. این برنامه به طور خودکار چهره افراد را در عکس ها تشخیص می دهد و آنها را با هم ترکیب می کند تا یک عکس جالب ارائه دهد. هر دو نسخه iOS و اندروید این برنامه وجود دارد و به صورت رایگان قابل دانلود است.

تغییر چهره آیفون و اندروید: برنامه چهره ها را عوض کنید

برنامه Face Swap فقط برای نسخه اندروید موجود است و نمی توان از آن برای Apple iPhone استفاده کرد. با این وجود، Face Swap را می توان به عنوان یکی از بهترین برنامه های تغییر چهره در نظر گرفت. این اپلیکیشن قابلیت تشخیص خودکار چهره افراد را دارد اما عملکرد آن چندان دقیق نیست، بنابراین بهتر است هنگام استفاده از این اپلیکیشن برای اعمال تغییر چهره چهره ها را به صورت دستی انتخاب کنید.

نتیجه

همانطور که گفته شد هدف از این مقاله ارائه ۶ نمونه از بهترین اپلیکیشن های تغییر چهره برای آیفون و اندروید بود.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا