اخبار تکنولوژی

بازیابی یا ریکاوری اطلاعات هارد گوشی آیفون (۳ روش)

بازیابی اطلاعات هارد آیفون

در دنیای دیجیتال، بازیابی اطلاعات هارد آیفون باعث شده تا افراد نیاز به بازیابی اطلاعات شخصی خود داشته باشند. بنابراین، زمانی که گوشی اپل خود را به دستگاهی تبدیل می کنید تا داده های خود را ذخیره کند و تمام داده های شخصی خود مانند لیست مخاطبین، عکس ها و فیلم ها را ذخیره کند، این حق را دارید که هارد گوشی را بازیابی کنید و نگران میزان اطلاعاتی باشید که باعث می شود. بازیابی شود و حتی ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می توانیم قبل از حذف کامل از اطلاعات موجود در تلفن اپل خود نسخه پشتیبان تهیه کنیم. برای یافتن پاسخ سوالات خود با ما همراه باشید.

از آنجایی که کاربران تلفن های اپل می خواهند همیشه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات شخصی خود داشته باشند و نگرانی از حذف تصادفی داده های تلفن خود را کاهش دهند، به دنبال راهی برای جلوگیری از هر گونه فاجعه (حذف تمام داده های تلفن همراه)، داشتن یک کپی از اطلاعات شخصی خود هستند. . به همین دلیل اپل این امکان را برای آیفون های خود فراهم کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی از اطلاعات موبایل خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. برای دسترسی به این سرویس، کافی است به بخش «تنظیمات موبایل» بروید و گزینه iCloud را انتخاب کنید تا لیستی از داده‌هایی که می‌توانید از آن‌ها نسخه پشتیبان تهیه کنید باز شود. سپس برای تهیه نسخه پشتیبان از هر بخش (عکس، ویدئو، لیست مخاطبین و تقویم) روی گزینه مورد نظر ضربه بزنید و به راحتی مراحل پشتیبان گیری را انجام دهید.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

برای بازیابی اطلاعات سخت در آیفون اپل چه باید کرد؟

برای بازیابی هارد آیفون کاربران می توانند از نرم افزار یا اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی می کنیم استفاده کنند. برای بازیابی اطلاعات از دست رفته خود استفاده کنید. اما از آنجایی که بازیابی با این نرم افزارها (نرم افزار بازیابی هارد گوشی) امکان پذیر است، ممکن است اطلاعات حذف شده به طور کامل از هارد گوشی موبایل بازیابی نشود. پیشنهاد می کنیم برای بازگرداندن اطلاعات حذف شده از گوشی خود به مراکزی که در این زمینه متخصص هستند مراجعه کنید.

نحوه بازیابی اطلاعات از هارد دیسک اپل آیفون با استفاده از نرم افزار بازیابی

برای بازگردانی هارد آیفون، فرض می کنیم از نرم افزاری به نام Enigma Recovery برای بازیابی آیفون استفاده می کنید. در این صورت مسیری که برای بازیابی هارد گوشی اپل باید طی کنید مراحل زیر است:

ابتدا نرم افزار Enigma Recovery را از اینترنت دانلود یا دانلود کنید.

تلفن همراه خراب را از طریق کابل به لپ تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید.

نوع دستگاه را از نرم افزار آیفون انتخاب کنید و سپس داده ها یا اطلاعاتی را که برای بازیابی نیاز دارید انتخاب کنید.

در نهایت، می توانید عکس ها، فیلم ها و اسناد شخصی خود را به راحتی ذخیره یا بازیابی کنید.

چه عواملی منجر به حذف اطلاعات آیفون می شود؟

دلایل مختلفی برای اقداماتی وجود دارد که باعث حذف داده ها از تلفن های آیفون می شود. اما به طور کلی اگر گوشی شما آلوده شود و آنتی ویروس قوی روی گوشی خود نصب نکرده باشید. داده های تلفن همراه ممکن است به دلیل وجود این بدافزارها (ویروس های تلفن) حذف شوند. یا اگر ضربه جدی به تلفن همراه وارد شود به حدی که هارد گوشی آسیب ببیند، این احتمال وجود دارد که اطلاعات شخصی شما از روی هارد پاک شود و مجبور شوید به دنبال مراکز معتبر تعمیرات موبایل باشید یا نرم افزار بازیابی هارد دیسک آیفون در بازار یا اینترنت گزینه هایی برای بازیابی گوشی ها وجود دارد.

بازیابی اطلاعات هارد دیسک اپل آیفون پس از ضبط هارد

متأسفانه پس از رایت هارد موبایل اپل، قابلیت بازیابی یا بازیابی اطلاعات شخصی به درصد بسیار پایینی می رسد و اگر بخواهید پس از رایت هارد دوباره گوشی خود را تعویض کرده و از آن استفاده کنید. باید به دنبال یک هارد ۱۰۰% اصلی باشید تا بتوانید هارد دیسک سوخته را با یک هارد جدید جایگزین کنید. بنابراین اگر قصد تعویض هارد موبایل را دارید باید به مکان هایی که از قطعات اورجینال استفاده می کنند و صنعتگران مجرب و مجرب برای تعویض هارد موبایل مراجعه کنید.

پس از تعویض مادربرد، اطلاعات هارد گوشی اپل را بازیابی یا بازیابی کنید

بازیابی اطلاعات گوشی اپل پس از تعویض مادربرد یکی از سوالاتی است که دارندگان گوشی های اپل همواره از مسئولان اپل می پرسند و همواره کنجکاو بوده اند تا پاسخ آن را بیابند. بنابراین، اگر شما هم نگران بازگردانی اطلاعات شخصی آیفون پس از تعویض مادربرد هستید، باید بگوییم که متاسفانه با توجه به اینکه نمایندگان رسمی گوشی های اپل در ایران بسیار کم هستند و حتی ممکن است اصلا وجود نداشته باشند، بازیابی اطلاعات پس از تعویض مادربرد تعویض مادربرد گوشی کار بسیار سخت و حساسی است که تنها توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می شود. اما اگر پس از تعویض مادربرد گوشی اپل خود به دنبال این نوع بازیابی اطلاعات هستید، باید مراحل زیر را با حساسیت و دقت بالایی انجام دهید.

ابتدا مادربرد آسیب دیده گوشی را جدا کنید.

تراشه EEPROMA و A و همچنین NADND FLASH MEMORY را از برد آسیب دیده جدا کنید. البته مراقب باشید که در هنگام جداسازی قطعات آسیب نبیند.

قطعات جدا شده را با مواد پاک کننده (مانند PCB یا رزین) تمیز کنید.

فرآیند BGA (Ball Grid) را انجام دهید و مدار مورد نظر را بازسازی کنید.

تمام قطعات برداشته شده در مرحله دوم را پس از جدا کردن از برد جدید روی برد جدید نصب کنید.

در نهایت مادربرد جدید را به همراه قطعات گوشی قدیمی روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

ویژگی های مراکز بازیابی یا بازیابی اطلاعات سخت آیفون اپل

همانطور که از مطالب بالا متوجه شدید، بازیابی اطلاعات هارد، تعویض یا تعمیر هارد دیسک موبایل آیفون نیاز به مهارت های خاصی دارد که افراد عادی نمی توانند انجام دهند. بنابراین با تماس با مراکز ذیصلاح می توانید برای تعمیر هارد آیفون یا بازیابی تمامی اطلاعات آن استراحت کنید.

بازیابی اطلاعات هارد آیفون

کارشناسان بازیابی هارد دیسک اپل یا آیفون از دارندگان گوشی های اپل خواسته اند تا حد امکان از نرم افزارهای عمومی موجود در اینترنت یا بازار موبایل برای بازیابی اطلاعات حذف شده از هارد گوشی استفاده نکنند. زیرا به گفته آنها، بازگردانی هارد گوشی، از طریق نرم افزارها و اپلیکیشن های موجود، باعث می شود نه تنها بخشی از اطلاعات موجود در حافظه بازیابی نشود، بلکه با این اقدام ممکن است فرصتی برای بازیابی اطلاعات در آن قسمت وجود داشته باشد. حافظه کم است

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا