اخبار تکنولوژی

معرفی ۵ ویژگی محبوب در One UI 6.0 که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد!

۵ ویژگی محبوب در One UI 6.0

One UI 6.0 بزرگترین و آخرین به روز رسانی نرم افزاری است که به طور گسترده در میان گوشی های هوشمند سامسونگ منتشر شده است. با این حال، بسیار شبیه به نسخه های دیگر One UI است و تمام ویژگی های آن ها را ارائه می دهد، بنابراین ممکن است یافتن ویژگی های جدید کمی دشوار به نظر برسد. به طور کلی، پنج ویژگی برتر در نسخه جدید One UI وجود دارد که در بین کاربران بسیار محبوب است و تجربه شگفت انگیزی را به ارمغان می آورد. پس در ادامه این مقاله Mebit با ما همراه باشید تا با این پنج ویژگی جدید آشنا شوید.

اینترنت سامسونگ به شما امکان می دهد ویدیوها را در پس زمینه پخش کنید

در واقع، این ویژگی منحصر به فرد One UI 6.0 نیست، زیرا می‌توانید آن را در دستگاه‌های دیگر با نصب آخرین مرورگر اینترنت سامسونگ دریافت کنید. با این حال، به عنوان بخشی از تغییرات این نسخه جدید ذکر شده است و در گوشی های سامسونگ که اپلیکیشن اینترنت از قبل نصب شده است، به راحتی قابل تشخیص است. با فعال بودن پخش پس‌زمینه، می‌توانید تقریباً هر ویدیویی را در پس‌زمینه پخش کنید.

اولین ویژگی در One UI 6.0

من مشترک YouTube Premium یا YouTube Music Premium نیستم، اما دوست دارم گاهی اوقات به لیست پخش مورد علاقه خود گوش دهم. سپس Samsung Internet به من اجازه می دهد تا یک لیست پخش YouTube را راه اندازی کنم و آن بخش را بدون وقفه در پخش به پس زمینه اضافه کنم. این ویژگی در One UI 6.0 همچنین اساساً هر ویدیویی را به یک پادکست صوتی تبدیل می کند. به عنوان مثال، من گهگاه از آن استفاده می‌کردم، زمانی که به ناوبری Google Maps در جلو و وسط نیاز داشتم، در حالی که ویدیوهای YouTube از YouTubers مورد علاقه من در پس‌زمینه پخش می‌شد.

با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید پخش پس‌زمینه را در برنامه وب سامسونگ فعال کنید:

  • اینترنت را روی گوشی سامسونگ خود باز کنید. در دستگاه‌های غیرسامسونگ، می‌توانید برنامه را از فروشگاه Google Play دانلود کنید.
  • روی دکمه منو در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید.
  • به تب Features مفید در تنظیمات بروید و سپس Background Playback را انتخاب کنید.
  • می‌توانید آن را روی هدفون یا بلندگوهای خارجی به «روشن» یا «فقط» تغییر دهید.

من ترجیح می دهم از تنظیمات هدفون استفاده کنم زیرا از مواردی که یک ویدیوی تصادفی به طور نامحدود در پس زمینه پخش می شود و من متوجه نمی شوم جلوگیری می کند. حداقل در مورد هدفون، هنگامی که اتصال قطع شود، صدا نیز پخش نمی شود.

اعلان پخش کننده موسیقی جدید در One UI 6.0 یک تغییر بصری سرگرم کننده است.

دومین ویژگی One UI 6.0

این ویژگی که به عنوان Media Player جدید شناخته می شود، یک تغییر کوچک اما بسیار خوشایند است. در One UI 6.0، اعلان پخش کننده موسیقی از آلبوم هنری برای پوشش کامل پس زمینه اعلان استفاده می کند و عملکرد قابل توجهی ارائه می دهد. این پنل همچنین اعلان خسته کننده One UI را حذف می کند و عناصر سرگرم کننده را به آن اضافه می کند. همچنین زنده است و احساس بسیار خوبی دارد. نسخه‌های قبلی One UI پس‌زمینه ساده‌تر و مات‌تری داشتند که با هر چیز دیگری در پانل اعلان‌ها ترکیب می‌شد، در حالی که اعلان پخش‌کننده موسیقی جدید خودنمایی می‌کند و گاهی اوقات با هر چیز دیگری در تضاد است زیرا محیط اطراف آن هنوز پس‌زمینه دارد. آنها خسته کننده هستند، اما در کل من این ظاهر جدید را ترجیح می دهم.

Studio Video Editor نقطه شروع خوبی برای علاقه مندان به ویدیو است

One UI 6.0 همچنین یک ویرایشگر ویدیوی اختصاصی را ارائه می دهد که به شکل Studio Video Editor است و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. لازم به ذکر است که به دلایلی سامسونگ تصمیم گرفت این عملکرد را در برنامه گالری قرار دهد و در نتیجه بسیاری از کاربران حتی از وجود آن اطلاعی ندارند زیرا نماد آن تا زمانی که یک برنامه را راه اندازی نکنند در صفحه اصلی ظاهر نمی شود. در واقع این جدید است. ویژگی بهتر از برخی از بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو در اندروید نیست، اما به عنوان یک علاقه‌مند به Reels از این که روی Galaxy S23 Ultra از پیش نصب شده است، قدردانی می‌کنم.

ویژگی سوم در One UI 6.0

این نرم افزار در One UI 6.0 نه تنها به شما امکان ویرایش یک ویدیوی موجود را می دهد، بلکه با افزودن فیلم ها، تصاویر و حتی کلیپ های خالی یک ویدیو ایجاد می کند. همچنین می‌توانید متن و شکلک‌ها یا موسیقی اضافه کنید (سامسونگ به شما امکان می‌دهد موسیقی پس‌زمینه را بدون مجوز دانلود و استفاده کنید، بنابراین هنگام آپلود ویدیوها در رسانه‌های اجتماعی دچار مشکل نشوید). موارد آسان است

ممکن است فکر کنید که سایر ویرایشگرهای ویدئویی به شما امکان می دهند چیزهای بیشتری را اضافه کنید، مانند انیمیشن، آهنگ های صوتی و تصویری متعدد، محو شدن دقیق، صداگذاری یا زیرنویس. اما باید بگوییم که سامسونگ قطعا می تواند در آینده این موارد را به One UI 6.0 اضافه کند، اما در حال حاضر ساده بودن این ویرایشگر ویدیو برای افرادی مثل من یک امتیاز بزرگ است و می تواند بسیار مفید باشد. بنابراین، اگر کاربر معمولی یا معمولی هستید، پیشنهاد می کنیم از این ویژگی جدید برای ویرایش ویدیوهای خود استفاده کنید و عملکرد خوبی داشته باشید.

اکنون سفارشی سازی صفحه قفل به شما امکان می دهد تلفن همراه خود را بیشتر سفارشی کنید

One UI 6.0 به شما امکان می دهد اندازه ساعت صفحه قفل را ویرایش کنید و به شما کمک می کند تا به لطف فونت ها و سبک های جدید، صفحه قفل را کمی بیشتر از قبل سفارشی کنید. در حالی که من هنوز کمی بیشتر دوست دارم iOS با صفحه قفل خود انجام دهد، پیاده سازی سامسونگ اکنون در مرحله دوم قرار دارد و می تواند به همان اندازه در بین کاربران محبوب باشد.

ویژگی چهارم نسخه جدید One UI

من تلفن One UI 6.0 خود را طوری تنظیم کردم که صفحه قفل من یک عکس شخصی داشته باشد و ویجت ساعت در نهایت از مهمترین قسمت های آن تصویر حذف شود. نسخه جدید One UI چند ترکیب دیگر از سبک‌ها را نیز باز می‌کند که وقتی با ویژگی حالت‌ها ترکیب می‌شوند، به من اجازه می‌دهند وقتی می‌خواهم کمی چیزها را تغییر دهم، صفحه‌های قفل منحصربه‌فرد و سفارشی را تنظیم کنم.

One UI 6.0 به شما امکان می دهد تصاویر برش خورده را به عنوان برچسب ذخیره کنید.

من به طور شگفت انگیزی از عملکرد برش تصویر One UI لذت بردم و امیدوارم شما هم از این کار لذت ببرید. درست است که این ویژگی درست مانند iOS کار می کند، اما این دلیلی برای نفرت از این ویژگی جدید نیست. One UI 5.1 ابتدا قابلیت برش تصاویر برای استخراج سوژه ها و اشیاء را اضافه کرد. به این ترتیب می توانید ابتدا تصویر را به صورت یک فایل PNG بدون پس زمینه ذخیره کنید و سپس از آن به عنوان استیکر در جای دیگری استفاده کنید.

آخرین ویژگی One UI 6

با One UI 6.0، سامسونگ به شما امکان می دهد تصویر برش خورده را به عنوان برچسب برای استفاده در گالری و ویرایشگر ویدیوی استودیو ذخیره کنید. اکنون برای پوشاندن عکس اصلی با یک تصویر بریده شده نیازی به برنامه ویرایش دیگری ندارید. به سادگی می توانید برچسب برش ذخیره شده را روی تصویر دیگری بیندازید و اندازه آن را تغییر دهید یا در صورت نیاز حرکت دهید.

نتیجه

One UI همچنین قبل از عرضه One UI 6.0 دارای ویژگی های زیادی بود و مطمئناً این به روز رسانی ویژگی های پیشگامانه زیادی را ارائه نمی دهد. اما اگر از UX سامسونگ لذت می برید، تجربه خوبی با آن خواهید داشت. در این صورت به شما توصیه می کنیم با انتشار این نسخه جدید برای گوشی گلکسی خود فورا آن را به روز کنید و از این ویژگی های جدید و جذاب لذت ببرید. در مطالب بالا پنج مورد از بهترین ویژگی های این نسخه جدید One UI در گوشی های سامسونگ را ارائه کرده ایم و هر کدام را به تفصیل توضیح داده ایم. همچنین می توانید ویژگی های مورد علاقه خود را در این نسخه با ما به اشتراک بگذارید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا