اخبار تکنولوژی

فعال سازی قابلیت پاسخ خودکار به تماس دریافتی آیفون در iOS 11

قابلیت پاسخگویی خودکار به تماس های ورودی را در آیفون در iOS 11 فعال کنید

در iOS 11 تنظیماتی ارائه شده است که از طریق آن می توان به تماس های دریافتی آیفون به صورت خودکار و بدون نیاز به لمس صفحه نمایش دستگاه توسط کاربر پاسخ داد! هدف از این مقاله یادگیری نحوه فعال کردن قابلیت پاسخ خودکار در تماس های ورودی در آیفون در iOS 11 است.

شاید برایتان پیش آمده باشد که دستتان در جایی خیس یا بسته باشد و شخصی با شما تماس بگیرد و به دلیل شرایط فیزیکی نتوانید با لمس صفحه نمایش آیفون خود به تماس دریافتی پاسخ دهید! این وضعیت بسیار آزاردهنده تلقی می شود اما خوشبختانه اپل با انتشار آپدیت iOS 11 راه حلی برای آن اندیشیده است.

در iOS 11 قابلیتی به نام Auto-Answer Calls وجود دارد که به شما امکان می دهد بدون لمس صفحه به تماس های دریافتی پاسخ دهید. هدف این مقاله آموزش فعال کردن پاسخ خودکار به تماس‌ها در iOS 11 است. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی نیاز دارید، می‌توانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

پاسخ خودکار به تماس ها دقیقا چگونه کار می کند؟

هنگامی که قابلیت پاسخگویی خودکار به تماس‌ها را در آیفون مجهز به iOS 11 فعال می‌کنید، تماس‌های دریافتی پس از مدت زمان مشخصی به‌طور خودکار پاسخ داده می‌شوند. برای مثال می توانید تنظیمات این قسمت را به گونه ای بهینه کنید که پس از ۸ ثانیه به هر تماس به صورت خودکار پاسخ داده شود. البته این پاسخ به معنای ارسال پیام خاصی برای تماس گیرنده نیست و درست مانند زمانی که دکمه سبز پاسخ را روی صفحه تلفن همراه خود انتخاب می کنید، عمل می کند.

مدت زمانی که قبل از پاسخگویی خودکار به تماس‌های دریافتی در آیفون می‌گذرد، توسط شما قابل تنظیم است. به عنوان مثال، می توانید این مدت زمان را ۳ ثانیه، ۵ ثانیه یا ۸ ثانیه و غیره در نظر بگیرید. به عنوان مثال، فرض کنید پاسخ خودکار تماس ها را در آیفون فعال کرده ایم و فکر می کنیم ۵ ثانیه طول می کشد. در این شرایط اگر کسی با ما تماس بگیرد، آیفون ما زنگ می‌زند و اگر ۵ ثانیه به تماس دریافتی پاسخ ندهیم، به صورت خودکار پاسخ داده می‌شود و می‌توانید بدون لمس صفحه با تماس‌گیرنده صحبت کنید و تماس دریافتی را بپذیرید. اما چگونه می توان پاسخ خودکار تماس ها را در آیفون (پاسخ خودکار به تماس ها) در iOS 11 فعال کرد؟

پاسخ خودکار به تماس ها را در iOS 11 فعال کنید

برای فعال کردن این ویژگی در iOS 11، باید مراحل زیر را طی کنید:

وارد قسمت تنظیمات شوید.

گزینه General را انتخاب کنید.

گزینه Accessibility را انتخاب کنید.

گزینه call audio routing را انتخاب کنید.

روی گزینه پاسخگویی خودکار به تماس ها ضربه بزنید.

روی نوار لغزنده کنار پاسخ خودکار به تماس‌ها ضربه بزنید تا سبز شود.

از گزینه زیر مشخص کنید چه مدت قبل از پاسخگویی خودکار به تماس می خواهید.

به این روش ساده، عملکرد خودکار پاسخگویی به تماس ها فعال می شود. اما همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، سه گزینه در صفحه تنظیمات مسیریابی صدای تماس وجود دارد که می توان آنها را انتخاب کرد. کارکرد این سه گزینه و کاربرد آنها چیست؟

با استفاده از این سه گزینه می توانید تشخیص دهید که صدای خروجی دستگاه از بلندگوی آن منتشر می شود یا هدست بلوتوث! پیشنهاد می کنیم در این قسمت گزینه Automatic را انتخاب کنید تا آیفون با توجه به شرایط به صورت خودکار از قسمت مورد نیاز و دلخواه صدا خارج کند. توجه داشته باشید که اگر گزینه ای مانند Loudspeaker را در این قسمت انتخاب کنید، حتی اگر آیفون شما به هدست بلوتوث متصل باشد، در صورت دریافت تماس، صدای خروجی از بلندگوی دستگاه پخش می شود.

نتیجه

بر اساس مشاهدات، هدف این مقاله آموزش نحوه فعال کردن قابلیت پاسخگویی خودکار به تماس ها در آیفون است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد این قابلیت می توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا