اخبار تکنولوژی

آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6.0 برای گلکسی Z Flip 5 و گلکسی S23 FE منتشر شد

به گزارش فاکس فیلم شرکت سامسونگ ساعاتی پیش آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6.0 را برای گوشی تاشو گلکسی Z Flip 5 و گوشی جذاب گلکسی S23 FE منتشر کرد.

روز گذشته سامسونگ آپدیت جدید وان یو آی را برای گوشی میان‌رده و محبوب گلکسی A54 منتشر کرد. حالا نوبت به چند گوشی دیگر رسیده تا آن را دریافت کنند. غول کره‌ای امروز آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6.0 خودش را برای گوشی تاشو محبوب گلکسی Z Flip 5، تبلت‌های سری گلکسی تب S9 و گوشی قاتل پرچمداران گلکسی S23 FE هم منتشر کرد. شما می‌توانید انتظار داشته باشید طی روزهای آتی، این بروزرسانی را روی دستگاه‌های فوق دریافت کنید.

انتشار آپدیت جدید One UI 6.0 برای گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ

امروز سامسونگ این بروزرسانی جدید را برای چندین گوشی و تبلت پرطرفدار و پرفروش خودش منتشر کرده است.‌ البته کمی زمان می‌برد تا کاربران سراسر جهان بتوانند آن را دریافت کنند. همین حالا می‌توانید به تنظیمات گوشی خود رفته و این مسئله را بررسی کنید.

در حال حاضر گوشی گلکسی Z Flip 5 با شماره نسخه F731USQU1BWK9 آپدیت One UI 6.0 را دریافت کرده است. البته این شماره نسخه با توجه به کشور محل زندگی شما می‌تواند متفاوت باشد. تبلت گلکسی تب S9 هم با شماره نسخه X91xBXXU1BWK6 به نسخه جدید اندروید بروزرسانی شده است. در سمتی دیگر، کاربران می‌گویند که نسخه بین‌المللی گوشی گلکسی S23 FE که با پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه می‌شود، این آپدیت جدید را دریافت کرده است و کاربران نسخه اسنپدراگون با تأخیر بیشتری آن را دریافت می‌کنند.

آپدیت جدید وان یو آی ۶ امکانات بی‌شماری را در اختیار کاربران می‌گذارد. این آپدیت علاوه بر تمام قابلیت‌های پیش‌فرض اندروید ۱۴، امکاناتی که خود سامسونگ به‌صورت سفارشی برای گوشی‌هایش توسعه بخشیده را هم در بر می‌گیرد. از اشتراک‌گذاری آسان‌تر فایل‌ها گرفته تا اموجی‌های جدید، دسترسی آسان به تنظیمات سریع، اپلیکیشن متحول شده دوربین، قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و غیره همگی در این نسخه ارائه می‌شود.

سامسونگ در انتشار آپدیت‌های اندروید متحول شده است

کمپانی سامسونگ ثابت کرده که انقلابی را در زمینه عرضه بروزرسانی‌های نرم افزاری به‌پا کرده است و می‌خواهد کاربرانش دیگر برای چشیدن طعم نسخه‌های جدید اندروید، مدت زمان طولانی منتظر نمانند. این درحالیست که در گذشته، حتی پرچمداران هم با فاصله زمانی زیادی از انتشار نسخه خام اندروید توسط گوگل، می‌توانستند آن را دریافت کنند و اپل همیشه به انتشار سریع بروزرسانی برای تمام گوشی‌هایش می‌بالید.

حالا سامسونگ چند سالیست که این رویه را عوض کرده و علاوه بر افزایش مدت زمان پشتیبانی نرم افزاری از محصولاتش، در زمان انتشار آن‌ها نیز بهتر عمل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا