اخبار تکنولوژی

باتری یو پی اس برای آسانسور در مشهد

باتری یو پی اس برای آسانسور در مشهد، یکی از دوستان ما که سازنده آپارتمان هست در تمامی پروژه های خود در شهر مشهد از باتری یو پی اس آسانسور استفاده می‌کند چرا که به کار گیری یو پی اس برای آسانسور یک حرکت حرفه ای شناخته می‌شود و چه بسا دعای خیر مشتریان هم در هنگامی که برق آپارتمان‌شان قطع می‌شود، پشت سر سازنده محترم آن مجموعه می‌باشد.

باتری های یو پی اس آسانسور در انواع مختلفی عرضه می‌شود که شما برای تهیه باتری یو پی اس آسانسور نیازمند به کابینت باتری یو پی اس و دستگاه یو پی اس خواهید بود در ادامه هر یک را به طور خلاصه به شما معرفی خواهیم کرد.

باتری یو پی اس برای آسانسور در مشهد

اجزای تشکیل دهنده تجهیزات یو پی اس به شرح زیر می‌باشد:
۱٫ دستگاه یو پی اس
۲٫ باتری یو پی اس
۳٫ کابینت باتری یو پی اس

۱٫دستگاه یو پی اس

دستگاه های یو پی اس در انواع مختلفی تولید می‌شوند و وظایفی نیز دارند، یکی از وظایف اصلی دستگاه یو پی اس این است که هنگامی که برق قطع می‌شود، میزان برق مصرفی دستگاه های متصل به خود را محاسبه می‌کند و سپس از باتری های یو پی اس، آن مقدار برق محاسبه شده را انتقال می‌دهد و به مصرف کننده ها می‌رساند تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. به عنوان مثال اگر برق قطع آسانسور قطع شود، دستگاه یو پی اس میزان برق مورد نیاز آسانسور را محاسبه کرده و سپس از طریق باتری یو پی اس آسانسور، ولتاژ را انتقال داده و موجب روشن ماندن آسانسور خواهد شد.

۲٫ باتری یو پس اس

باتری یو پی اس نیز مانند باتری خودرو وظیفه تامین انرژی مورد نیاز برای دستگاه های برقی را دارد، باتری های یو پی اس در انواع مختلفی تولید می‌شود که عبارت اند از:
۱٫ باتری ups نیکل کادمیومی
۲٫ باتری ups نیکل کادمیومی
۳٫ باتری ups لیتیوم یونی
۴٫ باتری ups نقره آلکالاین

باطری در دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد در صنف آسانسور هم در سیستم یو پی اس، باطری قرار می گیرد که بیشتر باطری از نوع ۱۲ ولت ۷/۵ آمپر در این نوع سیستم استفاده می شود باطری آسانسور در انواع رنج زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • باطری ۱۲ ولت ۲٫۵ آمپر
  • ۱۲ ولت ۷ آمپر
  • ۱۲ ولت ۷/۵ آمپر
  • ۱۲ ولت ۱۲ آمپر
  • ۱۲ ولت ۱۸ آمپر
  • ۱۲ ولت ۲۸ آمپر
  • ۱۲ ولت ۴۲ آمپر

blank

برای مشاوره و خرید باتری یو پی اس در مشهد می‌توانید از خدمات سایت مشهد باتری که متخصص در زمینه باتری ups و باتری خودرویی هستند استفاده نمایید.

واحد فروش باتری یو پی اس آسانسور مشهد باتری

۰۵۱۳۵۲۲۰۲۰۰

۳٫ کابینت باتری یو پی اس

تمامی باتری های یو پی اس آسانسور برای محافظت و نگهداری از آنها در برابر سرما و گرما و یا حتی آتش سوزی به کابینت باتری نیاز دارند، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کابینت باتری می‌توانید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.

کابینت باتری یو پی اس در مشهد

امیدواریم مقاله باتری یو پی اس برای آسانسور در مشهد برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا