اخبار تکنولوژی

نکاتی که در هنگام خرید باتری گوشی نوکیا باید به آنها توجه کنیم

از اجزای اصلی گوشی‌های موبایل نوکیا، باتری آن‌ها است که مشابه با باتری گوشی تولید شده توسط دیگر برندها، به مرور زمان کارایی خود را از دست می‌دهند و باید با باتری جدید جایگزین شوند. یکی از دغدغه‌هایی که برای افرادی که از گوشی موبایل نوکیا استفاده می‌کنند، تهیه باتری اورجینال و اصلی برند نوکیا برای تعویض باتری معیوب گوشی‌شان است. در ادامه همراه ما باشید تا با مهم‌ترین نکات خرید باتری گوشی نوکیا آشنا شویم.

نکات خرید باتری گوشی نوکیا

امروزه زندگی انسان‌ها به نوعی به گوشی‌های هوشمند گره خورده است و تمامی افراد در طول روز، ساعت‌ها با گوشی خود کار می‌کنند. استفاده مداوم و طولانی مدت از گوشی تلفن همراه، اتصال همیشگی گوشی به شارژ، تخلیه شارژ باتری تا آخر، نصب و اجرای برنامه‌های مخرب و … از جمله دلایلی است که منجر به خرابی باتری گوشی موبایل می‌شود. به طوری که دارندگان گوشی موبایل نوکیا، باید پس از بروز خرابی به فکر تعویض باتری گوشی خود باشند.

اگر در هنگام استفاده از گوشی موبایل نوکیا خود، علائمی شامل تغییر شکل باتری، تغییر حجم و دو برابر شدن حجم باتری، افزایش دمای گوشی موبایل در زمان استفاده، خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی موبایل در زمان استفاده، کم شدن سطح شارژ باتری، خاموشی گوشی در صورت قطع اتصال به شارژ و … را مشاهده کردید، یعنی باتری گوشی شما خراب شده است و باید اقدام به تهیه یک باتری جدید برای گوشی خود نمایید.

در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان به مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید باتری گوشی نوکیا به آن توجه داشته باشید، پرداخته‌ایم. با توجه به اینکه امروزه باتری‌های تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است، توجه به این نکات برای خرید باتری اصلی برند نوکیا از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

خرید باتری اصلی برند نوکیا

از مهم‌ترین نکات در هنگام خرابی باتری گوشی نوکیا و همینطور مهم‌ترین نکات خرید باتری گوشی نوکیا، این است که شما برای گوشی‌تان باتری اصلی و اورجینال تهیه کنید. نصب باتری تقلبی و نامرغوب در گوشی موبایل نوکیا به سخت افزار گوشی شما آسیب می‌رساند. بنابراین سعی کنید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید و یک باتری اصلی برند نوکیا مناسب با مدل گوشی خود تهیه کنید.

بررسی تاریخ تولید باتری

به طور کلی باتری‌هایی که برای استفاده در گوشی‌های موبایل هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند، از ماهیت شیمیایی برخوردار هستند. به همین دلیل باید در شرایط خاصی نگهداری شوند تا ضمن حفظ کیفیت و کارایی، طول عمر بالایی را نیز داشته باشند.

برخی از فروشندگان، باتری‌های گوشی نوکیا را برای یک مدت زمان طولانی در انبار نگهداری می‌کنند و بدون توجه به تاریخ تولید باتری‌ها، شرایط مناسبی را برای نگهداری آن‌ها فراهم نمی‌کنند.

این موضوع منجر به افت کارایی باتری گوشی نوکیا می‌شود، به طوری که پس از قرار گرفتن در داخل گوشی، کارایی لازم را نخواهند داشت.

بنابراین از نکات خرید باتری گوشی نوکیا این است که حتما تاریخ تولید باتری را مورد بررسی قرار دهید. هرچه تاریخ تولید باتری جدیدتر باشد، قطعا کارایی بهتری نیز خواهد داشت.

گارانتی معتبر

از دیگر نکات مهم در خرید باتری گوشی نوکیا، برخورداری باتری مورد نظر از گارانتی معتبر است. بنابراین باید شرکت گارانتی دهنده را بررسی کنید که آیا گارانتی معتبری را ارائه می‌دهد یا خیر. به طوری که باید متوجه شوید در صورت بروز مشکل، امکان پیگیری آن از طریق گارانتی برای شما وجود دارد یا خیر.

باتری‌هایی مناسب گوشی موبایل نوکیا که دارای گارانتی بیشتری هستند، طول عمر بالاتری را نیز دارند. از سویی دیگر در صورتی که در طی مهلت گارانتی، این باتری‌ها آسیب ببینند، شرکت ارائه دهنده گارانتی پاسخگو خواهد بود.

اغلب باتری‌های گوشی موبایل نوکیا، دارای ۶ ماه گارانتی می‌باشند که می‌توان این گارانتی را به عنوان یک تضمین برای طول عمر و کیفیت باتری به شمار آورد. از سویی دیگر مراکز معتبر ارائه دهنده باتری‌های اصلی برند نوکیا، این باتری‌ها را با مهلت تست به شما عرضه می‌کنند. به طوری که اگر در مهلت تست متوجه مشکلی در عملکرد باتری شوید، می‌توانید آن را مرجوع کنید. بنابراین به گارانتی و مهلت تست، به عنوان مهم‌ترین نکته از نکات خرید باتری گوشی نوکیا دقت داشته باشید.

ظرفیت باتری

از دیگر نکات خرید باتری گوشی نوکیا توجه به ظرفیت باتری است. ظرفیت باتری‌ها با واحد میلی آمپر ساعت عنوان می‌شوند. هر چه عددی که برای ظرفیت باتری بر حسب میلی آمپر ساعت عنوان می‌شود، عدد بالاتری باشد، قطعا شارژدهی آن نیز بالاتر است.

خرید انواع باتری گوشی نوکیا در بیسل

قطعا بررسی نکات خرید باتری گوشی نوکیا که در این محتوا به آن‌ها اشاره کردیم، به شما کمک می‌کند تا یک محصول باکیفیت را خریداری کنید و برای یک مدت زمان طولانی، بدون مشکل از آن استفاده کنید. از سویی دیگر با رعایت این نکات می‌توانید باتری اصل و اورجینال را برای گوشی خود تهیه کنید؛ یک باتری غیر اصل صدمات زیادی را برای گوشی شما به همراه دارد.

شما می‌توانید برای خرید باتری اصلی نوکیا متناسب با مدل گوشی خود، از طریق فروشگاه بیسل اقدام نمایید. امکان تهیه انواع باتری گوشی نوکیا در بیسل وجود دارد. می توانید باتری مناسب با گوشی خود را با ۷ روز مهلت تست و سه ماه گارانتی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله