اخبار تکنولوژی

ایسوس از پروژکتور قابل‌حمل ZenBeam L2 رونمایی کرد

پروژکتور جدید ایسوس می تواند تا ۳٫۵ ساعت محتوا پخش کند و از بلندگوهای Harman Kardon استفاده می کند.

پروژکتور ایسوس ZenBeam L2 معرفی شد. محصولی که با قیمت ۷۲۲ دلار به فروش می رسد و می توانید آن را با خود حمل کنید.

ویژگی ها و قیمت پروژکتور ZenBeam L2 ایسوس

این محصول وضوح ۱۰۸۰p را در اختیار کاربران قرار می دهد اما با ۴K HDR سازگار است و روشنایی آن به ۹۶۰ لومن می رسد. این پروژکتور ۱۲۰ درصد از طیف رنگی sRGB را برای تصویر واضح و بازتولید رنگ دقیق پوشش می دهد.

یکی از ویژگی های این محصول لنز فوکوس کوتاه آن است که دسترسی به صفحه نمایش ۴۰ اینچی را از فاصله یک متری ممکن می کند. این پروژکتور در بالاترین حالت می تواند تصویری ۱۲۰ اینچی از فاصله ۳٫۱ متری به شما ارائه دهد.

ویژگی ها و قیمت پروژکتور ZenBeam L2 ایسوس

پروژکتور ایسوس می تواند به طور خودکار تصاویر را به صورت افقی و عمودی تنظیم کند، از فوکوس خودکار پشتیبانی می کند و همچنین می تواند از موانع جلوگیری کند.

ایسوس برای محصول خود اسپیکر ۱۰ واتی Harman Kardon را در نظر گرفته است که از فناوری Smart Amp پشتیبانی می کند تا کیفیت صدای خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. این پروژکتور به صورت پیش فرض مجهز به اندروید تی وی ۱۲ بوده و برنامه هایی مانند نتفلیکس روی آن نصب شده است.

Asus ZenBeam L2 از Chromecast و دستیار صوتی Google Assistant پشتیبانی می کند. از آنجایی که با یک پروژکتور قابل حمل سروکار داریم دسته آن باید کیفیت خوبی داشته باشد و به همین دلیل ایسوس از دسته چرمی برای آن استفاده کرده است.

این پروژکتور ایسوس مجهز به باتری ۶۵ واتی است که می تواند تا ۳٫۵ ساعت شارژ شود. این محصول در بسته بندی خود از مواد سازگار با محیط زیست استفاده می کند و همچنین از ال ای دی های بدون جیوه استفاده می کند.

Asus ZenBeam L2 در تاریخ ۱۱ اکتبر با قیمت ۷۲۲ دلار در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا