اخبار تکنولوژی

افشا کانفیگ‌های ردمی K70 و ردمی K70 پرو؛ حافظه داخلی ۱ ترابایتی برای نسخه استاندارد

به گزارش کافه نیوز ردمی تا سه روز دیگر و در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) از نسل جدید گوشی‌های بالارده خود موسوم به سری ردمی K70‌ رونمایی خواهد کرد. سری ردمی K70 شامل سه مدل به نام‌های ردمی K70e‌ با تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، ردمی K70 با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو و ردمی K70 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه می‌شود.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی اطلاعات مربوط به کانفیگ‌ها و رنگ‌بندی ردمی K70 و ردمی K70 پرو فاش شده است. به علاوه، نسخه پرو سری بار دیگر در بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده است. در حالی که نسخه رم ۱۶ گیگابایتی این گوشی در چندی پیش در گیک‌بنچ لیست شده بود، بنچمارک جدید ردمی K70 پرو عرضه آن در حافظه رم ۲۴ گیگابایتی را تایید می‌کند.

تصویری از لیست کانفیگ‌های ردمی K70 و ردمی K70 پرو در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد نسخه استاندارد سری در سه کانفیگ رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ / حافظه ۱ ترابایتی روانه بازار می‌شود. دو کانفیگ اول این گوشی در چهار رنگ آبی، بنفش روشن، مشکی و نقره‌‌ای به فروش می‌رسند. از سوی دیگر، کانفیگ قدرتمند ردمی K70 نیز در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و بنفش در دسترس قرار خواهد گرفت.

blank

طبق تصویر فاش شده، ردمی K70 پرو نیز با سه کانفیگ رم ۱۶ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۲۴ / حافظه ۱ ترابایتی همراه می‌شود. هر سه این کانفیگ‌ها در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی قابل خرید خواهند بود. در حالی که در لیست کانفیگ‌های ردمی K70 و ردمی K70 پرو هیچ اشاره‌ای به ردمی K70e نشده، انتظار می‌رود نسخه مقرون به صرفه سری نیز در حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت عرضه شود.

blank

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به اطلاعات قرار گرفته در گیک‌بنچ، ردمی K70 پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و اندروید ۱۴ مجهز خواهد شد. در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، این گوشی به ترتیب موفق به کسب امتیازهای ۲۱۰۱ و ۶۵۲۴ شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا