اخبار تکنولوژی

دوربین این گوشی به هوش مصنوعی مجهز شد

بر اساس یک ویدیوی فاش شده، پیکسل ۸ دارای ویژگی های جدید ویرایش عکس با هوش مصنوعی و همچنین کنترل های دستی به سبک DSLR خواهد بود. گوگل در واقع گوشی پرچمدار خود را با هوش مصنوعی ترکیب می کند تا بازار فناوری را به دست آورد.

الگوریتم هوش مصنوعی در دوربین Piscal 8 به شما امکان می‌دهد هر عکسی را که می‌گیرید دوباره خلق کنید تا دقیقاً همان طور که می‌خواهید به نظر برسد. به عنوان مثال، می توانید چندین قاب عکس را با هم ترکیب کنید، گویی یک خانواده در حال گرفتن یک عکس مشترک در یک مکان هستند.

این شرکت فناوری همچنین ویرایشگر جادویی را به نمایش گذاشت، اشیاء را در یک تصویر جابجا کرد، اشیاء پس‌زمینه را کم کرد و آسمان ظهر را با غروب آفتاب جایگزین کرد، که نور کلی تصویر را نیز تغییر می‌دهد. همه اینها بسیار شبیه به چیزی است که گوگل برای اولین بار در ماه می فاش کرد. البته گنجاندن هوش مصنوعی در دوربین پیکسل ۸ می تواند زمینه خوبی برای بحث در مورد خط مبهم بین واقعیت و عکاسی فراهم کند. این ویدئو همچنین کنترل‌های دستی دوربین را به سبک DSLR نشان می‌دهد که به شما امکان می‌دهد سرعت شاتر و ISO تصویر را تغییر دهید و همچنین یک نوار لغزنده فوکوس را به جای نرخ کلیک به فوکوس معمولی برنامه‌های داخلی دوربین تغییر دهید.

دوربین هوش مصنوعی گوشی پیکسل ۸

مشخصات منتشر شده نشان می دهد که نسخه جدید پیکسل با نام Pixel 8 Pro دارای سیستم دوربین بهتری با دوربین جدید ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۵٫۵ درجه و تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی است. این مشخصات همچنین نشان می دهد که پیکسل ۸ دارای همان دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض پیکسل ۷ پرو است و میدان دید آن را از ۱۱۴ درجه به ۱۲۵٫۸ افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا